Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، شرکت مبارکه فولاد اصفهان سهامی عام به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های بورسی کشور در اطلاعیه‌ای که در سامانه اطلاع‌رسانی ناشران کدال منتشر شده، اعلام کرد: سرمایه شرکت فولاد مبارکه در پی جلسه هیأت مدیره فولاد مبارکه اصفهان در روز شنبه اول خرداد 1400 که با حضور تمامی اعضای هیأت مدیره در محل شرکت برگزار شد، تصمیماتی به شرح زیر گرفته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به مجوز افزایش سرمایه این شرکت که در تاریخ 25 اسفند 99 و با استناد به مصوبه مجمع عمومی فوق‌العاده 25 اسفند مبنی بر تفویض اختیار مجمع به هیأت مدیره برای پیاده کردن افزایش سرمایه و اصلاح ماده 5 اساسنامه و اطلاعیه زمان تشکیل جلسه هیأت مدیره درباره افزایش سرمایه، هیأت مدیره شرکت افزایش سرمایه از مبلغ 209هزار میلیارد ریال به مبلغ 293 هزار میلیارد ریال که شامل 83 هزار و 553 میلیارد و 738 میلیون ریال از محل سود انباشته و مبلغ 446 میلیارد و 262میلیون ریال از محل سایر اندوخته‌ها و در مجموع به مبلغ 84 هزار میلیارد ریال منقسم به 293 میلیارد سهم یک هزار ریالی مورد تصویب قرار داده و ماده 5 اساسنامه به شرح زیر اصلاح شد.

ماده 5 اساسنامه: سرمایه شرکت فولاد مبارکه اصفهان مبلغ 293 هزار میلیارد ریال است که با 293 میلیارد سهم یک هزار ریالی با نام تقسیم شده و تماماً‌ پرداخت شده است. در ضمن هیأت مدیره تأیید می‌کند که سهامداران نسبت به سهام‌شان به آنها سود تعلق گرفته است.

همچنین هیأت مدیره به محمود ایوبی باصری با عنوان یکی از سهامداران با حق توکیل به غیر وکالت دادند تا نسبت به ثبت این مصوبه و امضای دفتر در اداره ثبت شرکت‌ها و مؤسسات غیر تجاری اقدام نماید.

این مصوبه به امضای همه پنج عضو هیأت مدیره شامل سیدضیاءایمانی رئیس هیأت مدیره، علی احمدیان عضو هیات مدیره، محمدیاسر طیب‌نیا عضوی هیأت مدیره، طهمورث جوان‌بخت عضو هیأت مدیره و حیمدرضا عظیمیان نایب رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل رسیده است.

پربیننده ترین خیز صنعت لوازم خانگی برای صادرات بازدید وزیر صمت از شرکت تعاونی فولاد کویر و سیما کاشی امضای تفاهم نامه ۲ میلیارد یورویی میان شرکت گهرزمین و وزارت صمت امضاهای طلایی را حذف می کنیم عملکرد خوب تاصیکو در بومی سازی قطعات حوزه معدن و صنایع معدنی

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: فولاد مبارکه انتخابات ۱۴۰۰ هزار میلیارد ریال افزایش سرمایه فولاد مبارکه هیأت مدیره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۸۹۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۴۷ زندانی مالی استان اردبیل آزاد شدند

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل، کریم الله محبوبی اُناری اظهار کرد: مبلغ محکومیت ۳۴۷ زندانی نیازمند جرایم غیرعمد بیش از ۶ هزار و ۵۳۰ میلیارد ریال بوده است.
به گفته وی همچنین در هشت سال گذشته یک هزار و ۹۲۶ زندانی جرایم غیرعمد از زندان‌های استان آزاد شدند که کل مبلغ محکومیت آنان نیز بیش از هفت هزار و ۵۳۰ میلیارد ریال بوده است.
مدیر نمایندگی ستاد مردمی دیه استان اردبیل با قدردانی از حمایت‌های مادی و معنوی محسن چاوشی هنرمند متعهد و مردمی کشورمان یادآور شد: در چهار سال اخیر در هشت مرحله مبلغ هشت میلیارد ریال توسط طرفداران وی برای آزادی ۱۰۶ تن از زندانیان جرایم غیرعمد استان اردبیل کمک شده است.
محبوبی اناری در خصوص شیوه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی نیز افزود: شهروندان می‌توانند با حضور در جشن‌های گلریزان، مشارکت در پویش‌های مردمی در فضای مجازی یا با مراجعه به ستاد مردمی دیه استان واقع در شهرک اداری کارشناسان با اهدای کمک‌های خود در آزادی زندانیان جرایم غیرعمد و مالی مشارکت کنند.
وی ماه مبارک رمضان را فرصت مناسبی برای کمک به رهایی زندانیان غیرعمد دانست و شماره حساب ۵۰۱۲۱۲۱۲۷۰ و شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۹۴۳۲۳۷۴۷۷ نزد بانک ملت و شماره حساب ۰۱۰۴۶۰۲۰۱۱۰۰۹ و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۷۴۲۹۳ نزد بانک ملی را برای واریز کمک‌های مردمی به منظور آزادی زندانیان مالی و غیرعمد اعلام کرد.

دیگر خبرها

  • ۳۴۷ زندانی مالی استان اردبیل آزاد شدند
  • کمک ۲۸ میلیارد ریالی خیران ممقانی در سال گذشته
  • جنجالی‌ترین جابه‌جایی مدیریتی در سال ۲۰۲۳
  • گشایش یکی از بزرگترین شهربازی‌های سرپوشیده ایران در دزفول
  • تمرکز بر فرهنگ سازمانی و تقویت خرده‌فرهنگ‌ها در فولاد مبارکه
  • دستگیری کلاهبردار ۵۰۰ میلیاردریالی سرمایه‌گذاری در بازار فارکس
  • افزایش ۶۸ درصدی بخشودگی بدهی زندانیان جرائم غیرعمد در قزوین
  • توسعه متوازن شهر و پایان پروژه‌های نیمه‌تمام، اولویت بودجه ۱۴۰۳ شهرداری زرین‌شهر
  • چگونه سرمایه داری به تهدیدی برای دموکراسی تبدیل شد؟
  • ریشخند فولاد مبارکه به تحریم‌ها