Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@00:43:00 GMT

مادر، جان ۲ کودکش را گرفت

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۹۰۱۲۸

زنی که 2 کودک خود را با خوراندن قرص برنج به قتل رسانده بود توسط پلیس دستگیر شد.

به ‌گزارش ایران، در پی اعلام خبری مبنی بر وقوع یک مورد گازگرفتگی در یکی از مناطق حاشیه شهر اسفراین، عوامل گشت انتظامی به همراه نیروهای امدادی و اورژانس به محل مورد نظر اعزام شدند که پس از بررسی‌های اولیه مشخص شد 2 کودک خانواده که دچار مسمومیت شده بودند، توسط اهالی محل به اورژانس بیمارستان امام خمینی(ره) اسفراین انتقال داده شده‌اند اما به علت شدت مسمومیت فوت کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین مادر خانواده نیز که نیمه جان بود به بیمارستان منتقل و در ادامه مشخص شد موضوع گازگرفتگی نبوده است.

سرهنگ سجاد نامور معاون اجتماعی فرمانده انتظامی خراسان شمالی در این باره گفت: مأموران انتظامی در حین بازدید از صحنه، متوجه تعدادی قرص برنج که روی زمین ریخته بود شدند و با‌ وجود مستنداتی که در صحنه مشاهده و کشف شد، ظن مأموران به اینکه احتمال قتل در این رابطه وجود داشته باشد بیشتر شد.

وی افزود: در ادامه رسیدگی به این پرونده مشخص شد 2 کودک از سوی مادرشان به قتل رسیده‌اند و مادر آنها نیز اقدام به بلعیدن مقدار زیادی شیره تریاک به قصد خودکشی کرده بود که برای انجام اقدامات پزشکی به بیمارستان انتقال پیدا کرد و تحقیقات در این باره ادامه دارد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: نحوه برگزاری امتحانات مدارس 1399 1400 انتخابات 1400 غزه مادر کودک قتل نحوه برگزاری امتحانات مدارس 1399 1400 انتخابات 1400 غزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۹۰۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط مرگبار یک مادر ۱۹ ساله در ارتفاعات ماغر


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، بنا به گزارش مرکز فوریت‌های پزشکی بهمئی ، این زن که ۱۹ سال سن داشت ، بلافاصله به همت پایگاه اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان لیکک و سپس به بیمارستان بهبهان منتقل شد.
با وجود تلاش پزشکان این زن جوان به علت جراحات زیاد در بیمارستان بهبهان فوت کرد.

دیگر خبرها

  • زنی که شوهر سابق خود را به قتل رساند، دستگیر شد
  • سقوط مرگبار یک مادر ۱۹ ساله در ارتفاعات ماغر
  • دستگیری زنی که شوهر خود را با سلاح سرد به قتل رساند
  • دستگیری زن قاتل در اردبیل در کمتر از ۲۴ ساعت
  • شناسایی بیش از ۳۰۰۰ مادر باردار و دارای کودک شیرخوار زیر دو سال در لرستان
  • دستگیری زن همسر کُش در اردبیل
  • بیمارستان مادر و کودک خراسان شمالی کلنگ‌زنی می‌شود
  • لحظه دردناک مواجهه مادر با پیکر فرزندش در غزه | ببینید
  • این زن شوهر سابقش را به طرز فجیع کشت / در اردبیل رخ داد
  • حضانت فرزند در قوانین ایران؛ مراحل، شرایط و حقوق والدین