Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا آشناگر شامگاه شنبه در جلسه هم‌زمان ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا به میزبانی سالن یادگار امام (ره) استانداری سمنان ضمن بیان اینکه وضعیت رنگ‌بندی روند شیوع کرونا ویروس در استان سمنان همچنان در میامی، سرخه و آرادان زرد و در مابقی شهرستان‌های استان نارنجی است، ابراز داشت: بر اساس همین رنگ‌بندی، اعمال محدودیت‌ها انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه امیدواریم روند نزولی شدن شیوع کرونا ویروس در استان سمنان ادامه یابد، افزود: وضعیت خوب نزولی شدن شیوع کرونا ویروس در استان شکننده و به رفتار آحاد جامعه در بحث رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بستگی دارد.

استاندار سمنان بابیان اینکه وضعیت سرایت و فوتی ناشی از بیماری کرونا بر اساس گزارش‌های مطرح‌شده در جلسه ستاد ملی مدیریت مقابله کرونا در کشور نزولی است، ابراز داشت: در استان نیز روند نزولی شیوع کرونا ویروس هم ازنظر تعداد سرایت و تعداد مرگ‌ومیر خوب گزارش‌شده است.

آشناگر بابیان اینکه استان سمنان از نظر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی جزو استان‌های برتر است، تصریح کرد: حتماً باید رعایت دستورالعمل‌ها ادامه یابد تا بتوانیم بیماری کرونا را کنترل کنیم.

وی بابیان اینکه پیوست کرونایی تبلیغات انتخابات به‌زودی ابلاغ و به اطلاع مردم و نامزدها خواهد رسید، افزود: پیوست کرونایی تبلیغات ۲۸ خرداد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به‌زودی ابلاغ می‌شود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: علیرضا آشناگر استانداری سمنان استانداری سمنان انتخابات 1400 ستاد ملی مقابله با کرونا علیرضا آشناگر شیوع کرونا ویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۹۰۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین آب آشامیدنی مهمترین خواسته مردم میامی است

آشوری در نشست شورای اداری شهرستان میامی، با اشاره به سفر  رییس جمهور طی روزهای آینده به استان سمنان، گفت: این سفر منشا خیر و برکات برای استان به ویژه شهرستان میامی خواهد بود.

دومین سفر آیت الله رئیسی و دولت سیزدهم به استان سمنان روز پنجشنبه سی‌ام فروردین ۱۴۰۳ برنامه‌ریزی شده است.

فرماندار میامی ادامه داد: عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به عنوان وزیر معین رییس جمهور به شهرستان میامی سفر خواهند کرد.

آشوری با اشاره به اینکه خواسته‌های مردم شهرستان میامی طی روزهای گذشته احصا شده است، ابراز کرد: تبدیل ناحیه صنعتی به شهرک صنعتی، یکی دیگر از خواسته‌های مردمی است که نیازمند مصوبه هیات دولت می‌باشد و تحقق آن باعث توانمندشدن شرکت شهرک‌ها و در نتیجه جذب سرمایه‌گذاران خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • بسته یک ؛ مشروح فعالیت های وزرا در استان سمنان
  • ساختمان اداری شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان افتتاح شد
  • پوشش فیبرنوری کشور به هفت میلیون خانوار رسید
  • پست برق و پروژه فیبر نوری میامی افتتاح و کلنگ زنی شد
  • افتتاح کارخانه خوراک در شهرستان‌های گرمسار و آرادان
  • وزیر ارتباطات به استان سمنان سفر می‌کند
  • پنج طرح مصوب دور اول سفر رییس‌جمهور در میامی اجرا شد
  • گوشت قرمز در وضعیت سفید | چرا قیمت گوشت قرمز کاهشی شد؟
  • تامین آب آشامیدنی مهمترین خواسته مردم میامی است
  • اطلاعیه قطع برق در برخی مناطق سمنان و سرخه