Web Analytics Made Easy - Statcounter

متولی مسجد «نورویچ»، نگرانی خود را نسبت به دیوارنوشته های ضد اسلامی در نزدیکی ساختمان این مسجد ابراز کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از « edp24»، متولی مسجد «نوورویچ»، نگرانی خود را نسبت به دیوارنوشته های ضد اسلامی در نزدیکی ساختمان این مسجد ابراز کرد.

 

دیوارنوشته های توهین آمیز ضد اسلامی با رنگ زرد در پیاده روی نزدیک مسجد مرکزی نورویچ و مرکز جامعه اسلامی در جاده آیلشم مشاهده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

«سراج الاسلام»، رئیس این مسجد گفت که این مسئله نگرانی هایی را در میان نمازگزارانی که به مسجد می آیند ایجاد کرده است.

 

وی افزود: من خود شاهد این صحنه ندیدم اما پلیس و همسایه ها با من تماس گرفتند و این حادثه را به من اطلاع دادند.

 

الاسلام همچنین گفت: ما هیچ کاری اشتباه انجام نمی دهیم ، بلکه فقط منایک ایمانی خود را به جای می آوریم .ما دوست داریم که از همه در مرکز خود استقبال کنیم  و درهای مسجد ما به روی همه باز است.

 

وی افزود: وقتی آتش سوزی در این منطقه اتفاق افتاد  ما از جامعه حمایت کردیم و با آنها همدردی زیادی داشتیم،به همین دلیل انتظار چنین رفتارهایی از سوی شهروندان شهر نداریم.

 

تحقیقات پلیس در این زمینه آغاز شده است و پلیس از هر کسی که اطلاعاتی در مورد این حادثه دارد درخواست کرده است تا اطلاعات را با نیروهای مربوطه در میان بگذارد.

پایان پیام/7

منبع: شبستان

کلیدواژه: هتک حرمت انگلیس مسجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۹۱۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای شایعه فوت یک دختر بدلیل بی‌حجابی در خیابان وزرا

یک منبع آگاه در پلیس پایتخت به ایرنا گفت: یک نفر از اراذل و اوباش که قبلا توسط پلیس بخاطر ایجاد نا امنی دستگیر شده بود، امروز در بازداشتگاه به علت ایست قلبی فوت کرده است. 

این منبع آگاه روز سه‌شنبه اعلام کرد: خبر فوت یک دختر که بدلیل بی حجابی توسط پلیس پایتخت بازداشت شده، در ساختمان وزرا کذب است و صحت ندارد، چون مدت‌هاست کسی را به خاطر مساله حجاب به ساختمان وزرا منتقل نمی‌کنند بلکه این مکان به نگهداری ارازل و اوباش اختصاص دارد.

در همین ارتباط پایگاه خبری بصیرت نوشت: اواخر سال گذشته یکی از اراذل و اوباش اقدام به تخریب ۱۰ دستگاه خودرو کرد و پلیس اطلاعات به دنبال او بود نهایتاً این فرد در تاریخ ۱۲ فروردین توسط ماموران پلیس در یک درگیری دستگیر شد.وی گفت: متهم با قمه و شمشیر به سمت ماموران حمله ور شد و ماموران با رعایت قانون به کارگیری سلاح از ناحیه پا به وی تیراندازی کرده و او را برای اقدامات درمانی به بیمارستان منتقل کردند. این منبع آگاه ادامه داد: این فرد بعد از درمان موقتاً به زندان فرستاده شده بود تا دیروز برای ادامه تحقیقات به معاونت عملیات پلیس اطلاعات تهران منتقل شد اما در زمان استراحت در بازداشتگاه در ساعت ۱۲ شب فوت کرد و تحقیقات در مورد مرگ وی ادامه دارد.

tags # حجاب اسلامی ، اخبار حوادث سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • قاتلان رپر معروف دستگیر شدند
  • بازدید از معروف‌ترین مساجد جهان اسلام با دوچرخه
  • ماجرای شایعه فوت یک دختر بدلیل بی‌حجابی در خیابان وزرا
  • قتل همسر اول به علت اختلافات خانوادگی در فلاورجان
  • ردپای آمریکا در رسوایی خون آلوده انگلیس؛ طمع تجاری لندن مرگ بیش از هزار نفر را رقم زد
  • عامل ساخت پیام‌های جعلی و هتک حرمت افراد در اینستاگرام دستگیر شد
  • خواستگاری با انگیزه سرقت و اخاذی
  • مشاجره زن و مرد جوان در گاندی با قتل پایان یافت!
  • جزئیات ۲ حادثه مرگبار در پایتخت
  • انهدام ۲ باند سارقان خودرو در تبریز