Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-18@15:30:33 GMT

احتمال بارش پراکنده در خراسان جنوبی

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۹۱۳۸۸

احتمال بارش پراکنده در خراسان جنوبی

زارعی کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،  گفت: بر اساس الگوی نقشه‌های هواشناسی استان، برای امروز و فردا در خراسان جنوبی افزایش ابر پیش بینی می‌شود.

او افزود: برای فردا احتمال وقوع بارش پراکنده در بعضی نقاط استان وجود دارد.

زارعی با اشاره به اینکه به لحاظ دمایی روند افزایش دما به ویژه در طول امشب دور از انتظار نیست و هوا گرم‌تر خواهد شد، تصریح کرد: در ۲۴ساعت گذشته، سربیشه با حداقل دمای ۹ درجه سلسیوس سردترین نقطه استان گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



کارشناس هواشناسی استان با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته دهسلم با حداکثر دمای ۴٠درجه سلسیوس گرمترین نقطه استان ثبت شده است اظهارکرد: نوسانات دمایی در مرکز استان بین ۳۲ و ۱۳درجه سلسیوس بوده است.

بیش از ۱۰۰ ایستگاه هواشناسی در سطح استان فعال هستند که حدود ۲۰ ایستگاه به طور خودکار و شبانه روزی پایش وضعیت جوی را انجام می‌دهند.

انتهای پیام / س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بارش پراکنده نوسان دما افزایش ابر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۹۱۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار سرمازدگی ؛لاله زار بردسیرسردترین نقطه کشور

    به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان کرمان گفت: برای امروز بارش‌های پراکنده در استان  به ویژه مناطق جنوب غرب ادامه داردوبرای فردا نیز وزش باد، افزایش ابر پدیده غالب جوی است و در ارتفاعات جنوب استان بارش پراکنده باران دور از انتظار نیست. 
 
مریم سلاجقه افزود::برای امروز و فردا کاهش محسوس دما در  استان و خطر سرمازدگی بیشتر در مناطق شمالی  به ویژه زرند و شهربابک پیش بینی شده و هواشناسی هشدار داده پایش باغها و حصار کشی شود. 
 
کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت:  در ۲۴ ساعت گذشته در لاله زارو سر بیژن بارش برف را داشته ایم و در لاله زار، بم، ریگان، رفسنجان، راین، شهداد، شهربابک، کرمان و کهنوج بارش باران داشته ایم که میلنده جیرفت با ۲۸ میلیمتر، ایستگاه جیرفت ۳۴ و انار۲۱ میلیمتر بیشترین میزان بارندگی را داشته اند.

سلاجقه گفت: در مجموع بارندگی‌های دو روز اخیر در استان کرمان جبالبارز با ۸۸ میلیمتر بیشترین میزان بارندگی را داشته است.

کارشناس هواشناسی استان کرمان  افزود: کهنوج در ۲۴ ساعت گذشته با دمای ۲۵ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین و لاله زار با دمای یک درجه سانتیگراد زیر صفر خنک‌ترین مناطق استان کرمان به ثبت رسیده اند.
 
سلاجقه حداقل دمای امروز شهر کرمان را ۸ درجه سانتیگراد اعلام کرد و بیان داشت: امروز دمای کرمان در گرم‌ترین ساعات خود به ۱۲ درجه سانتیگراد می‌رسد.

وی در هفته پیش رو از فعالیت سامانه بارشی جدید در  استان خبرداد.

 

دیگر خبرها

  • پیش بینی افزایش ۵ تا ۸ درجه‌ای دمای هوا در خراسان رضوی
  • هشدار سرمازدگی ؛لاله زار بردسیرسردترین نقطه کشور
  • دمای هوا در خراسان رضوی افزایش می‌یابد
  • بارش‌های رگباری نیمه جنوبی خراسان رضوی را فرا می‌گیرد
  • کاهش محسوس دمای هوا در خراسان جنوبی
  • سامانه بارشی در راه خراسان جنوبی
  • ورود سامانه بارشی به جو خراسان جنوبی
  • هوای اصفهان بارشی می‌شود + جزئیات
  • رعد و برق و رگبار باران در چند استان
  • رعد و برق و رگبار باران در ۱۱ استان/ هواشناسی هشدار داد