Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست اداره ورزش و جوانان اسدآباد، گفت: این شهرستان برای نخستین بار، دوازدهم خردادماه جاری میزبان جشنواره ملی زیبایی اسب عرب خواهد بود.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، علی جمور با اعلام این خبر، اظهار کرد: تاکنون استان همدان یکبار میزبانی این رویداد ملی را در شهرستان بهار داشته است و برای دومین بار قرار است به مدت ۲ روز در ورزشگاه اسدآباد میزبان باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه حامی مالی برای برگزاری جشنواره ملی زیبایی اسب عرب اعلام آمادگی کرده است، خاطرنشان کرد: سه داور از کشورهای برزیل، هلند و روسیه برای حضور در این جشنواره دعوت شده‌اند.

جمور پیش بینی کرد: یکصد اسب از نژاد عرب ایرانی و عرب از سایر کشورها در این جشنواره حضور یابند.

وی خاطرنشان کرد: از مجموع یکصد اسب عرب ایرانی پیش بینی شده در این جشنواره، ۲۵ اسب سهم استان همدان است.

جمور با بیان اینکه اسکان این تعداد اسب در پنج باشگاه پرورش اسب شهرستان اسدآباد مهیا شده است، یادآور شد: ۲۰ نیروی انسانی به عنوان عوامل اجرایی همکاری لازم را خواهند داشت.

وی با اشاره به احداث باکس سیار نگهداری اسب در شهرک صنعتی اسدآباد، افزود: این شهرستان در حال حاضر دارای ۲ باشگاه و ۲ واحد پرورش اسب است و در مجموع یکصد راس اسب از نژاد کرد و عرب ایرانی و خارجی در مکان‌ها نگهداری می‌شود.

جمور اظهار داشت: ۷۰ درصد از این اسب‌ها دارای شناسنامه و میکروچیب هستند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: علی جمور زیبایی اسب عرب اسب عرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۹۱۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشتمین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی هاکی بانوان برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فدراسیون هاکی، هشتمین اردوی تیم ملی هاکی بانوان کشور به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات از ۴ اردیبهشت آغاز می شود. در این اردو ۲۱ بازیکن زیر نظر سرمربی چینی- آمریکایی تیم ملی خانم جون کنت ول آخرین تمرینات خود را پیش از اعزام به رقابت های آسیایی تایلند انجام خواهند داد.

در راستای آمادگی بیشتر تیم ملی پیش از اعزام ، فدراسیون هاکی درحال بررسی برگزاری اردوی مشترک با تیم ملی هاکی بانوان کشور عمان به درخواست و میزبانی عمان میباشد که در صورت نهایی شدن اطلاع رسانی خواهد شد.

مسابقات هاکی سالنی بانوان آسیا به میزبانی تایلند از ۲۳ لغایت ۲۷ اردیبهشت و مسابقات هاکی سالنی آقایان آسیا به میزبانی قزاقستان از ۱ لغایت ۵ خرداد برگزار خواهد شد که انتخابی جام جهانی نیز می باشد و تیم های ملی بانوان و آقایان کشورمان حضور قدرتمند در این رقابت ها خواهند داشت.

کد خبر 6085690

دیگر خبرها

  • جشنواره فوتسال دانش‌آموزان دختران استان بوشهر برگزار شد
  • هشتمین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی هاکی بانوان برگزار می شود
  • جشنواره زیبایی شتر در شهرستان آق قلا برگزار شد
  • ورزش کرمانشاه میزبان حداقل ۴ رویداد بین المللی در سال‌جاری
  • جشنواره ملی زیبایی شتر در انبارالوم برگزار شد
  • برنامه های کانون شهرستان سلماس در جشنواره فرهنگی، ورزشی و تفریحی سد شهدای تازه شهر
  • چهارمین جشنواره ریواس در ریوش برگزار شد
  • چهارمین جشنواره ریواس و سبزی‌های بومی در کوهسرخ برگزار شد
  • دیپلماسی نظامی چین با میزبانی از سمپوزیوم دریایی غرب اقیانوس آرام
  • آغاز رقابتهای کشوری سپک تاکرا به میزبانی سنندج