Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک نویسنده کتاب گفت: من معتقدم اگرچه در طی سال‌های اخیر قیمت کتاب افزایش داشته، اما این افزایش قیمت نمی‌تواند عاملی برای کاهش سرانه مطالعه باشد؛ قیمت یک ساندویچ با قیمت یک کتاب حجیم برابری می‌کند پس نمی‌توان گفت که قیمت کتاب باعث عدم خرید و یا مطالعه آن می‌شود.

احمد یوسف زاده در گفت‌وگو با خبرگزاری میزان پیرامون استقبال مردم از کتاب «شاید پیش از اذان صبح» گفت: کتاب «شاید پیش از اذان صبح» طی چند ماه توانست به چاپ دهم برسد این امر نشان می‌دهد مورد استقبال قرار گرفته و خوانده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در همین راستا ادامه داد: تماس مخاطبانی که کتاب «شاید پیش از اذان صبح» را خوانده‌اند نشان می‌دهد بیشتر این افراد از قشرجوانان و نوجوانان هستند، نکته جذاب دیگر گفت‌وگوی من با یکی از مخاطبین که دختری نوجوان بود است او بیان می‌کرد پس از خواندن کتاب «شاید پیش از اذان صبح» آرزو می‌کرد؛ کاش می‌توانستم سپهبد شهید قاسم سلیمانی را در زمان حیاتش ملاقات می‌کردم.

یوسف زاده علل علاقه مخاطبان به کتاب «شاید پیش از اذان صبح» را مورد بررسی قرار داد و اظهار کرد: بسیاری از مخاطبان معتقدند با خواندن کتاب «شاید پیش از اذان صبح» اطلاعات جدیدی در مورد سپهبد شهید قاسم سلیمانی کسب کردند و این امر برایشان جذاب بوده، بیان تجربه‌های جدید در این کتاب زمینه را برای جذب مخاطب فراهم کرده است.

بیشتر بخوانید: برای مطالعه معرفى آخرین كتب منتشر شده اینجا کلیک کنید

وی در مورد بیشترین فروش کتاب «شاید پیش از اذان صبح» بیان کرد: کتاب «شاید پیش از اذان صبح» بیشترین فروش را در استان کرمان داشته است البته امیدوارم شبکه توزیع کتاب بتواند، کتاب «شاید پیش از اذان صبح» را در سراسر کشور توزیع کند تا در اختیار علاقمندان قرار بگیرد.

نویسنده کتاب «اردوگاه اطفال» علت جذابیت کتاب «شاید پیش از اذان صبح» را مورد بررسی قرار داد و افزود: از آنجا که کتاب «شاید پیش از اذان صبح» بیشتر به ابعاد شخصیتی سپهبد شهید قاسم سلیمانی پرداخته و کمتر این شهید بزرگوار را از بعد نظامی و تاثیرات دیپلماتیک او بر منطقه مورد بررسی قرار داده است جذاب‌تر بوده، زیرا من معتقدم مردم شخصیت و نگاه و دیدگاه اجتماعی سپهبد شهید قاسم سلیمانی را دوست داشتند، خود شناسی و تکامل روحی وی شخصیتی ارزنده را از او تشکیل داده بود که برای همه مردم جذاب است.

یوسف زاده به برنامه‌های خود در تولید کتاب اشاره و ابراز کرد: من ناگزیرم تا دو کتاب دیگر را بنویسم، کتابی پیرامون بردار شهیدم موسی یوسف زاده و قسمت سوم خاطرات خودم که در زندان موصل ۲ گذشته، البته اکنون به خاطر تحصیلات تکمیلی مشغول نوشتن پایان نامه‌ای با موضوع نامه‌های اسرای هشت سال دفاع مقدس از اردوگاه‌های رژیم بعثی هستم.

وی در مورد علل عدم توجه جامعه به کتاب و کتاب خوانی و کاهش سرانه مطالعه تاکید کرد: من معتقدم اگرچه در طی سال‌های اخیر قیمت کتاب افزایش داشته، اما این افزایش قیمت نمی‌تواند عاملی برای کاهش سرانه مطالعه باشد؛ قیمت یک ساندویچ با قیمت یک کتاب حجیم برابری می‌کند پس نمی‌توان گفت که قیمت کتاب باعث عدم خرید و یا مطالعه آن می‌شود.

یوسف زاده پیرامون بهترین رویکرد برای افزایش سرانه مطالعه خاطرنشان کرد: لزوم توجه به عوامل و بستر‌هایی که زمینه را برای افزایش سرانه مطالعه فراهم کند همواره مورد تاکید قرار دارد در این میان تبلیغات می‌تواند نقشی موثر و اثر گذار داشته باشد از سوی دیگر افزایش فرهنگ کتابخوانی در همه جوامع مهم قلمداد می‌شود لذا دستور کار‌های مشخصی برای آن در نظر گرفته می‌شود این مهم در کشور ما با افزایش تعداد کتابفروشی‌ها خصوصا در استان‌ها نیازمند توجه بوده، زیرا مسیری راهگشا در راستای افزایش سرانه مطالعه خواهد بود پس حمایت دولت از مجموعه‌های همانند باغ کتاب در استان‌ها که با کمبود‌های فرهنگی متعدد روبرو هستند ضروری است.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار ادبیات بازار نشر

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اینجا اخبار ادبیات بازار نشر سپهبد شهید قاسم سلیمانی شاید پیش از اذان صبح کاهش سرانه مطالعه یوسف زاده قیمت کتاب قیمت یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۹۱۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت سکه در جا زد/ طلا کاهشی شد

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری علم و فناوری آنا، هر قطعه سکه طرح جدید در معاملات هفته جاری بازار طلا و سکه تهران با هزار تومان کاهش نسبت به دیروز، به ۴۳ میلیون و ۳۹۳ هزار تومان رسید.

سکه بهار آزادی طرح قدیم نیز با بیست هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته، به ۴۰ میلیون و ۴۲۵ هزار تومان رسید.

امروز نیم سکه افزایش ۱۰۰ هزار تومانی را تجربه کرد؛ بر این اساس نیم سکه در قیمت ۲۵ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان داد و ستد شد و ربع سکه ۱۵ میلیون و ۶۲۰ هزار تومان قیمت خورد.

سکه گرمی نیز بدون تغییر، هفت میلیون و ۱۰۰ هزار تومان به فروش رفت.

معامله گران همچنین امروز هر گرم طلای ۱۸ عیار را با ۷۳ هزار تومان کاهش قیمت به سه میلیون و ۶۳۸ هزار تومان به فروش رساندند؛ این در حالیست که نرخ هر اونس طلا در بازار‌های جهانی با کاهش ۳۲ دلاری نسبت به روز گذشته، ۲ هزار و ۳۶۰ دلار قیمت‌گذاری شده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افزایش ۵۰ درصدی قیمت کتاب‌های درسی برای سال تحصیلی جدید
  • کاهش ذخیره‌سازی‌های آمریکا قیمت نفت را افزایش داد
  • چالشی به نام سرانه مطالعه در ایلام/ کتاب همچنان مغفول است
  • رتقای سرانه مطالعه از مهم‌ترین راهکار‌های کاهش آسیب‌های اجتماعی
  • قیمت نفت افزایش یافت
  • افزایش قیمت کارخانه ای خودرو‌؛ کسی گرانی را به گردن نمی‌گیرد
  • نصف شدن بیت‌کوین چیست و آیا مهم است؟
  • رونمایی از پشت پرده گرانی خودرو
  • قیمت نفت کاهش یافت
  • قیمت سکه در جا زد/ طلا کاهشی شد