Web Analytics Made Easy - Statcounter

برنامه‌ احتمالی قطعی برق و خاموشی‌های اصفهان در روزهای یکشنبه دوم خرداد تا جمعه هفتم خرداد ماه اعلام شد.

به گزارش ایمنا حسین شکراللهی، مدیر امور دیسپاچینگ و فوریت‌های برق شرکت توزیع برق استان اصفهان با اشاره به خاموشی برق استان اصفهان که از اول خرداد شروع شد، گفت: قطعاً خاموشی‌ها ادامه‌دار خواهد بود و نمی‌توان اعلام کرد دقیقاً این خاموشی‌ها تا چه زمانی ادامه می‌یابد

شرکت توزیع برق اصفهان، نیز مناطقی را که در هفته اول خرداد ماه با قطعی احتمالی برق به‌مدت ۷۵ تا ۹۰ دقیقه روبه‌رو می‌شوند، اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در اطلاعیه شرکت توزیع برق اصفهان آمده است: «هم استانی گرامی، با هدف جلوگیری از خاموشی‌های گسترده و بی برنامه مشترکین، شرکت توزیع برق استان اصفهان نیازمند همکاری شما جهت بهینه نمودن مصارف سرمایشی و روشنایی در ماه‌های گرم پیش رو و توجه به مدیریت و کنترل پیک بار که معمولاً همزمان با اوج مصرف انرژی کشور رخ می‌دهد، می‌باشد.» این شرکت از شهروندان خواسته است در ساعت ۱۷ - ۲۲ از لوازم پر مصرف برقی به صورت همزمان استفاده نکنند.

جدول شماره ۱ - برنامه قطعی برق

برای پیدا کردن راه زمان قطعی برق محله یا خیابان مورد نظر خود ۲ راه کلی وجود دارد. به دلیل پیچیدگی ظاهری برنامه و منطقه بندی شرکت برق، ایمنا این دو راه را آموزش می‌دهد:

۱- راه حل آسان (بدون نیاز به جدول مناطق و خیابان)

آسان‌ترین راه برای پیدا کردن زمان خاموشی محل مورد نظر شما این است که ابتدا بدانید در روز گذشته منطقه شما طی چه ساعت‌هایی با قطع برق مواجه بوده است؟ سپس با استناد به جدول شماره ۱، رنگ منطقه خود را تشخیص دهید و در روزهای بعد نیز به دنبال همان رنگ بگردید.

مثال: برای مثال اگر برق منزل شما بین ساعت ۱۵ تا ۱۷ روز شنبه رفته است شما در گروه ج و رنگ قرمز قرار دارید و احتمالاً در روز یکشنبه بین ساعت ۱۹ تا ۲۱ با قطعی برق مواجه خواهید شد.

۲- راه حل نسبتاً دشوار (پیدا کردن موقعیت و زمان دقیق)

ابتدا از جدول‌های زیر نام فیدر محله خود را پیدا کنید. برای مثال اگر در شهرک اسپادانا و مجتمع لادن زندگی می‌کنید نام فیدر شما «۳ - آبشار» می‌شود.

سپس از طریق جدول زیر فیدر خود را جستجو کنید تا گروه خود را متوجه شوید. برای مثال «۳ آبشار» در گروه «ز» و رنگ زرد قرار دارد.

پس از پیدا کردن رنگ یا گروه خود مجدداً به جدول شماره یک بازگردید و زمان قطعی برق منطقه را پیدا کنید. برای دانلود جدول pdf قطعی برق اصفهان اینجا کلیک کنید

بیشتر بخوانید:

برای پیدا کردن زمان قطعی برق سایر شهرستان‌های استان اصفهان از طریق این لینک اقدام کنید: برنامه قطعی برق استان اصفهان ۲ خرداد ۱۴۰۰ برای پیدا کردن زمان قطعی برق سایر شهرهای کشور از طریق این لینک اقدام کنید: برنامه قطعی برق شهرهای مختلف کد خبر 495424

منبع: ایمنا

کلیدواژه: قطعی برق اصفهان قطعی برق در اصفهان جدول قطعی برق برنامه قطعی برق قطعی برق علت قطعی برق شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق برق استان اصفهان برنامه قطعی برق شرکت توزیع برق برای پیدا کردن زمان قطعی برق برق اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۹۲۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیست رویایی تیم ملی ایتالیا برای لیگ ملت‌ها؛ حضور یک بازیکن آمریکایی!

لیگ ملت‌های والیبال از یک خرداد آغاز می‌شود و لیست تیم ملی ایتالیا برای این مسابقات اعلام شده است.

طرفداری | لیست تیم ملی والیبال ایتالیا اعلام شد.

لیگ ملت‌های والیبال 2024 از اول خرداد آغاز می‌شود و تیم ملی ایران هم در این رقابت‌ها حضور دارد. ایتالیا چند روز مانده به شروع بازی‌ها، لیست خود را به صورت رسمی اعلام کرد.

در این بین فرانچسکو سانی، قدرتی‌زن 22 ساله آمریکایی در لیست تیم ملی والیبال ایتالیا دیده می‌شود. این بازیکن تابعیت ایتالیا را دارد و در تیم ورنا توپ می‌زند.

پاسورها: سیمونه جیانلی، ریکاردو اسبرتولی، پائولو پورو و مارکو فالاسچی

سرعتی‌زن‌ها: گالاسی، آنزانی، روسو، لئوناردو موسکا، سانگوینتی، کورتزیا، ویتلی، کانسکی و دی‌مارتینو

قدرتی‌زن‌ها: میکلتو، دنیله لاویا، توماساو رینالدی، ماتیا بوتولو، فرانچسکو سانی، رچینه، گاردینی و لوکا پورو

پشت خط‌زن‌ها: یوری رومانو، جولیو ماگالینی، بوولنتا، جیرونی و سالا

لیبروها: فایبو پالاسو، گاگینی، لائورنزانو و دامیانو کاتانیا

 

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • قیمت خرید مسکن در منطقه ۱۸ تهران +جدول
  • لیست رویایی تیم ملی ایتالیا برای لیگ ملت‌ها؛ حضور یک بازیکن آمریکایی!
  • برگزاری ۳۵۰ برنامه در مناطق شهر به‌مناسبت هفته فرهنگی اصفهان
  • معرفی جزییات برنامه های هفته فرهنگی اصفهان
  • جدیدترین پیش‌بینی وضعیت دما و بارش‌ها تا خرداد + وضعیت بارش‌ها در کشور و ۴ استان کم‌ بارش
  • بارش‌های مطلوب بهاری تا نیمه خرداد
  • پیش‌بینی وضعیت دما و بارش کشور تا نیمه خرداد
  • شاهین کارکرده ۶۰۰ میلیونی شد + جدول قیمت
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول