Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-24@08:48:33 GMT

بیت کوین نیم میلیون دلاری در راه است؟

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۹۲۴۶۲

بیت کوین نیم میلیون دلاری در راه است؟

ایران اکونومیست- کیتی وود- مدیرعامل موسسه آرک اینوستمنت- قیمت ۳۰ هزار دلاری فعلی بیتکوین را بسیار پایین دانست و افزود که انتظار دارد روزی قیمت این رمزارز به نیم میلیون دلار برسد.

 به نقل از کوین دسک، مدیر یک شرکت سرمایه گذاری فعال در حوزه ارزهای دیجیتال معتقد است که با وجود ریزش های سنگین اخیر، روزهای طلایی در انتظار بیتکوین خواهد بود و قیمت این رمزارز در آینده به میزان چشمگیری افزایش پیدا خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کیتی وود- مدیرعامل موسسه آرک اینوستمنت- قیمت ۳۰ هزار دلاری فعلی بیتکوین را بسیار پایین دانست و افزود که انتظار دارد روزی قیمت این رمزارز به نیم میلیون دلار برسد.

وود رفتار اخیر معامله گران در فروش سنگین ارزهای دیجیتالی را یک رفتار احساسی خواند که با توجه به این وضعیت حدس زدن کف قیمتی قبل از آغاز روند مجدد صعودی، سخت خواهد بود. او همچنین از برنامه ریزی برای امکان سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتالی بیشتری برای مشتریان این شرکت در آینده نزدیک با همکاری یک شریک سوییسی خبر داد.

بیتکوین برای پنج روز متوالی ریزش کرد تا بدین ترتیب بدترین عملکرد هفتگی سه سال اخیر خود را به ثبت برساند و قیمت آن در برخی از ساعات معاملاتی تا نزدیکی ۳۰ هزار دلار نیز ریزش کرد. مدیرعامل آرک اینوستمنت از اخبار بد به عنوان دلیل اصلی ریزش بازار نام برد و با اشاره به سخنان اخیر ایلان ماسک- مدیرعامل تسلا- گفت که به نظر وی استفاده از انرژی های پاک در استخراج ارزهای دیجیتالی شتاب بیشتری خواهد گرفت.

ایلان ماسک پیشتر گفته بود به دلیل نگرانی از آسیب به محیط زیست در فرآیند استخراج بیتکوین، شرکت تسلا پذیرش بیتکوین برای خرید محصولاتش را متوقف می کند.

بیتکوین در ماه آوریل با رسیدن به قله قیمتی۶۴ هزار و ۸۲۹ دلار یک رکورد جدید را به ثبت رساند اما در حفظ این محدوده ناکام ماند و ریزش کرد با این حال برخی از تحلیلگران امیدوارند این رمزارز محبوب به قله های قیمتی جدیدی در ماه های آینده دست پیدا کند.

 ایسنا

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۹۲۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۴ ارديبهشت

ایتنا - صندوق قابل معامله در بورس بیت‌کوین بلک راک در آستانه شکستن نقطه عطف بزرگ پس از جریان ورودی ۶۹ روزه قرار گرفته است.
صندوق قابل معامله در بورس بیت‌کوین بلک راک در آستانه نقطه عطف قابل توجه است و جریان ورودی آن طی ۶۹ روز روندی حائز اهمیت ثبت کرد. این دستاورد، صندوق را در آستانه ورود به فهرست ۱۰ معتبر برتر برای طولانی‌ترین جریان ورودی روزانه در میان صندوق‌های قابل معامله در بورس بیت‌کوین‌ قرار می‌دهد.

به گزارش ایتنا از ایسنا، اریک بالچوناس، کارشناس مشهور صندوق‌های قابل معامله در بورس بیت‌کوین در بلومبرگ، از نزدیک روند صعود صندوق بلک راک را زیر نظر دارد و به ماهیت قابل توجه آن اشاره کرده است.

در چشم‌انداز بازار که ثبات در آن کلیدی است، عملکرد صندوق بلک راک برجسته شده است و بر خلاف سایر مدعیان در رده‌های بالای بیشترین جریان ورودی روزانه، این صندوق تنها نماینده بخش رو به رشد صندوق‌های قابل معامله در بورس بیت‌کوین است. در حالی که صندوق‌های قابل معامله در بورس بیت‌کوین‌ سنتی بر تابلوی امتیازات، غالب هستند، حضور صندوق بلک راک علاقه روزافزون به دارایی‌های دیجیتال در حلقه‌های نهادی را برجسته می‌کند.

به نقل از بیت‌کوین نیوز، با نزدیک‌تر شدن صندوق بلک راک به ۱۰ رتبه برتر، انتظارات در بازار صندوق‌های قابل معامله در بورس بیت‌کوین بیشتر می‌شود. این روند چه به صعود خود ادامه دهد و چه با شکست مواجه شود، منعکس‌کننده تعامل پویا بین امور مالی سنتی و فضای غیرقابل پیش‌بینی ارزهای دیجیتال است.

مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال در حال حاضر ۲.۴۴ تریلیون دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل  ۱.۱۲ درصد بیشتر شده است. در حال حاضر ۵۳.۶۲ درصد کل بازار ارزهای دیجیتال در اختیار بیت‌کوین است که ۰.۰۶ درصد افزایش روزانه را ثبت کرده است.

حجم کل بازار ارزهای دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۶۷.۹۵ میلیارد دلار است که ۱۲.۵۶ درصد افزایش داشته است. حجم کل در امور مالی غیر متمرکز در حال حاضر ۵.۶۵ میلیارد دلار است که  ۸.۳۱ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال  بوده و حجم تمام سکه‌های پایدار اکنون ۶۳.۵۲ میلیارد دلار است که ۹۳.۴۷ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال را تشکیل می‌دهد.

به‌روزرسانی قیمت ارزهای دیجیتالی
این رده حاوی تغییرات قیمتی ۱۰ ارز دیجیتالی بزرگ از نظر ارزش بازار است.
۱- بیت‌کوین
قیمت: ۶۶ هزار و  ۴۶۹.۳۲ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۱.۱۵ درصد افزایش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۶.۰۵ درصد افزایش
۲- اتریوم
قیمت: ۳۱۹۱.۱۱ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۲۰ درصد کاهش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۴.۵۷ درصد افزایش
۳- تتر
قیمت: ۱.۰۰ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۳ درصد افزایش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۳ درصد کاهش
۴- بایننس کوین
قیمت: ۶۰۴.۲۸ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۱.۱۰ درصد افزایش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر:  ۱۱.۴۱ درصد افزایش
۵-  سولانا
قیمت: ۱۵۶.۲۴ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۳.۳۲ درصد افزایش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۱۶.۸۱ درصد افزایش
۶- یو اس دی کوین
قیمت: ۱.۰۰ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۱ درصد کاهش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۰ درصد افزایش
۷-  ریپل
قیمت: ۰.۵۴۹۷ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۲.۵۹ درصد افزایش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر ۱۳.۰۴ درصد افزایش
۸- دوج کوین
قیمت: ۰.۱۵۹۲ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته ۱.۳۱ درصد کاهش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۳.۰۳ درصد افزایش
۹ – تون کوین
قیمت: ۵.۸۶ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته:  ۴.۶۱ درصد کاهش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر:۹.۱۲ درصد کاهش
۱۰-  کاردانو
قیمت: ۰.۵۱۱۱ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۱۶ درصد افزایش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر:  ۱۲.۲۰ درصد افزایش

دیگر خبرها

  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۵ ارديبهشت
  • آخرین وضعیت بازار رمزارز‌ها در جهان/ بیت کوین آماده شد
  • ریزش بیشتر قیمت دلار در راه است؟
  • قیمت بیت کوین امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • بیت‌کوین در آستانه رکوردی جدید / قیمت روز ارزهای دیجیتال
  • بیت کوین به قیمت جدید رسید/ ۶۶ هزار و ۴۶۹.۳۲ دلار
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۴ ارديبهشت
  • قیمت بیت کوین، امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • بیت کوین صعود کرد
  • قیمت دلار، سکه، طلا و یورو دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳/ ریزش طلا، مقاومت سکه