Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-23@17:25:42 GMT

تصادف مرگبار بامدادی در اهواز

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۹۲۷۲۸

تصادف مرگبار بامدادی در اهواز

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا از وقوع تصادف مرگبار بین دو خودروی پژو ۲۰۶ و پراید خبر داد.

سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا از وقوع یک فقره تصادف فوتی خبر داد و اظهار داشت: در ساعت‌ ۱:۵۶ بامداد امروز یکشنبه یک دستگاه خودروی پژو ۲۰۶ با خودروی پراید برخورد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد:در این حادثه تصادف رانندگی که در شهر اهواز به وقوع پیوست ‌دو نفر جان باخته و سه نفر مصدوم شدند.

سرهنگ شیرانی علت وقوع حادثه تصادف فوتی را تخطی از سرعت مطمئنه توسط راننده پژو ۲۰۶ عنوان و خاطرنشان کرد: سرعت و سبقت غیرمجاز، خستگی و خواب آلودگی و عدم توجه به جلو عامل وقوع ۸۲ درصد از تصادفات است.

وی گفت: رعایت سرعت مجاز در زمان رانندگی از الزامات رانندگی بوده و خلوت بودن معابر در ساعات شبانگاهی نباید باعث افزایش سرعت در رانندگی شود؛ همچنین رعایت احتیاط در رانندگی و توجه کامل به جلو باعث کاهش چشمگیر تصادفات می شود.فارس

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۹۲۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف مرگبار سواری پژو پارس سوخت بر

 ابوذر شیخی پور گفت: امروز یک فقره تصادف در بزرگراه خلیج فارس حوالی روستای جهاد آباد رخ داد که بلافاصله عوامل پلیس در محل حاضر شدند.

وی بیان کرد: این خودرو به مقصد پِنگ میاندران (زهکلوت) در حال حرکت بوده که از مسیر حرکت خود خارج و پس از بجای گذاشتن ۱۴۸ متر آثار کشیدگی لاستیک واژگون می‌گردد و در اثر این تصادف متاسفانه راننده خودرو در دم فوت می‌کند.

شیخی پور عنوان کرد: تردد خودرو‌های شوتی در چند سال اخیر حوادث تلخی را رقم زده است و جولان این خودرو‌ها به یکی از چالش‌های جدی تبدیل شده است هر چند نظارت‌های پلیس برای برخورد و توقیف این خودرو‌ها در جاده‌ها تشدید شده است، اما شوتی سوار‌ها آنچنان بی محابا در جاده‌ها با سرعت‌های جنون آمیز بالای ۱۸۰ کیلومتر رانندگی می‌کنند که جان خودشان که هیچ! جان رانندگان و سرنشینان خودرو‌های عبوری را هم به خطر می‌اندازند.

رئیس پلیس راه عنبرآباد گفت: در سال‌های اخیر تعداد زیادی بر اثر تصادفات خودرو‌های سوخت‌کش در جاده‌ها جان خود را از دست داده اند.

شیخی پور با اشاره به اینکه حمل سوخت قاچاق در داخل اتاق خودرو با مشک، ترفند این افراد است که هزار تا ۲ هزار لیتر سوخت را جاساز می‌کنند افزود: همین کار باعث ایجاد اختلال در تعادل خودرو به ویژه در عارضه‌های هندسی جاده نظیر پیچ و خم‌ها شده و خودرو به‌صورت غیرارادی بی تعادل و از جاده خارج و واژگون می‌شود.

وی بیان کرد: این وضعیت همراه با حرکت تهاجمی و سرعت غیرمجاز و رانندگی تحت استرس زیاد (ناشی از ارتکاب جرم قاچاق کالا و احتمال دستگیری توسط مأموران) شدت حوادث را افزایش می‌دهد که گاهاً باعث انفجار، حریق و افزایش تلفات و خسارات ناشی از تصادف خودرو‌های حامل قاچاق سوخت می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • برخورد مرگبار جرثقیل نیسان با عابر پیاده
  • راننده نیسان عابر پیاده‌ای را کشت
  • تصادف در محور بروجن به لردگان دو فوتی برجای گذاشت
  • فوت یک کودک در پی موتورسواری نوجوان ۱۳ ساله
  • موتورسواری مرگبار نوجوان ۱۳ ساله در اصفهان / مرگ کودک ۶ ساله
  • تصادف مرگبار سواری پژو پارس سوخت بر
  • فیلم| تصادف مرگبار در مسابقه اتومبیل‌رانی سریلانکا
  • فیلم/ تصادف مرگبار در مسابقه اتومبیل‌رانی سریلانکا
  • تصادف مرگبار حین مسابقه اتومبیلرانی در سریلانکا + فیلم
  • تصادف مرگبار در مسابقه اتومبیل‌رانی سریلانکا (فیلم)