Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-24@03:28:54 GMT

۳۲۹ طرح ورزشی نیمه تمام در کشور وجود دارد

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۹۳۰۶۸

۳۲۹ طرح ورزشی نیمه تمام در کشور وجود دارد

حسن کریمی گفت: هم اکنون ۳۲۹ طرح ورزشی نیمه تمام در کشور وجود دارد که براساس برآوردهای مالی سال ۹۸ برای تکمیل آنها ۴۰ هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن کریمی مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور در گفت‌وگو با عصراترک اظهار داشت: تکمیل طرح های ورزشی نیمه تمام از اولویت های اصلی دولت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هم اکنون ۳۲۹ طرح ورزشی نیمه تمام در کشور وجود دارد که براساس برآوردهای مالی سال ۹۸ برای تکمیل آنها ۴۰ هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

کریمی با بیان اینکه تکمیل سالن ۶ هزار نفری بجنورد نیازمند ۹۰۰ میلیارد ریال اعتبار است، خاطرنشان کرد: بزودی برای نصب سقف آن ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار تخصیص می یابد تا پایان شهریورماه امسال تکمیل شود.

وی خاطر نشان کرد: در این میان اگرچه خراسان شمالی تعهدی نسبت به تامین اعتبار این طرح ندارد ولی با توجه به اهمیت این طرح ورزشی برای توسعه ورزش قهرمانی، مسوولان استانی تفاهم کرده اند تا ۳۰ درصد اعتبار آن را تامین کنند.

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی با اشاره به اینکه ورزشگاه ۱۵ هزار نفری ۱۹ مهر آماده بهره برداری است، تصریح کرد: این طرح به لحاظ فنی کمبودی ندارد تنها باید اداره کل ورزش و جوانان استان  برای بهره برداری و نگهداری از این مجموعه ورزشی نیروی انسانی مورد نیاز را تامین کند.

کریمی افزود: سکوها، چمن و پیست دوومیدانی استادیوم ورزشی شیروان نیز تکمیل شده و تنها رختکن آن تکمیل نشده است که با بررسی مشکلات پیمانکار و تخصیص اعتبار بزودی بهره برداری خواهد شد.

دیدار با استاندار خراسان شمالی و بازدید از طرح ورزشی استادیوم شیروان از دیگر برنامه های مدیرعامل شرکت توسعه و زیرساخت اماکن ورزشی کشور، در سفر یک روزه به خراسان شمالی است.

عملیات اجرایی ورزشگاه ۱۵ هزار نفری ۱۹مهر بجنورد که تنها مجموعه ورزشی استاندارد استان محسوب می شود  از سال ۸۵ آغاز شد، اما به دلیل کمبود اعتبار سال ها راکد مانده بود که در دوران دولت تدبیر و امید با تزریق اعتبارات مورد نیاز تا حدودی تکمیل شد و با حضور وزیر ورزش و امورجوانان کشور به بهره برداری رسید.

این ورزشگاه در زمینی به گستره ۴۵ هزار متر مربع اجرایی شده و زمین فوتبال، سالن بدن‌سازی، پیست دومیدانی، سالن کشتی و فضای اداری از جمله ظرفیت هایی است که در این مجموعه دیده شده است.

خراسان شمالی با ۲۵ هزار ورزشکار بیمه شده دارای ۴۵ هیات ورزشی فعال است که ۱۹۷ فضای ورزشی برای ورزشکاران در این استان شمال شرق کشور وجود دارد که ۶۰ درصد آن در دولت یازدهم و دوازدهم ایجاد شده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: میلیارد ریال اعتبار ورزشی نیمه تمام کشور وجود خراسان شمالی طرح ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۹۳۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز موج‌های بارشی جدید/ وقوع بارش‌های شدید در تمام نقاط کشور

به گزارش خبرگزاری مهر، براساس اطلاعیه سازمان هواشناسی، هم اکنون در بسیاری از نقاط استان‌های نیمه غربی، دامنه‌های زاگرس، دامنه‌های البرز، بخش‌هایی از غرب، شمال غرب و شمال کشور شاهد بارش هستیم.

بارش‌ها به شکل رگبار و رعدوبرق بوده و ماهیت تندری دارند و در نتیجه احتمال وقوع آب‌گرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن مسیل‌ها در بسیاری از نقاط وجود دارد.

شدت اصلی بارش‌های هم اکنون در مناطقی از استان‌های مرکزی و لرستان می‌باشد.

کاهش محسوس دما در تهران از فردا

همچنین، طی امروز تا چهارشنبه با نفوذ سامانه بارشی، آسمان استان قسمتی ابری تا نیمه ابری و در بعضی ساعات با افزایش ابر و بارش باران، پیش‌بینی می‌شود.

فردا کاهش محسوس دما و از پنج شنبه روند تدریجی افزایش دما مورد انتظار است.

آسمان تهران فردا نیمه‌ابری و وزش باد، در بعضی ساعت‌ها با حداقل دمای ۱۲ و حداکثر دمای ۱۹ درجه سانتیگراد خواهد بود.

کد خبر 6085887 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • لزوم تسریع در اجرای طرح‌های نیمه تمام سقز
  • پروژه‌های نیمه تمام راهسازی دشتستان تکمیل می شوند
  • ۵۶ پروژه نیمه‌تمام در ابرکوه منتظر تامین اعتبار
  • آغاز موج‌های بارشی جدید/ وقوع بارش‌های شدید در تمام نقاط کشور
  • رگبار شدید باران در استان تهران/ افزایش دما در تمام نقاط کشور
  • اختصاص ۳۵۰۰میلیارد ریال از محل مولدسازی به پروژه‌های ورزشی اردبیل
  • تکمیل طرح های نیمه تمام حوزه درمان درجنوب شرق تهران در اولویت است
  • تکمیل ۱۶ مدرسه نیمه تمام فضای آموزشی درسطح شهر ستان مرندو یامچی
  • افزایش بیش از ۲ برابری اعتبارات عمرانی ورزش اردبیل
  • پروژه‌های نیمه تمام گیلان تعیین تکلیف شود