Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد رضا سنگ سفیدی بازیکن تیم ملی فوتسال کشورمان و عضو باشگاه گیتی پسند اصفهان در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیت تیم ملی برای حضور در مسابقات جام جهانی و اینکه آیا ملی پوشان می‌توانند مانند دوره گذشته در این بازی‌ها خوش بدرخشند اظهار داشت: مهرداد سراجی به تازگی از سوی عزیزی خادم به عنوان سرپرستی کمیته فوتسال انتخاب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سراجی در این مدت کم تعدادی بازی دوستانه برای تیم ملی فراهم کرده است. متاسفانه تورنمنت دوستانه تایلند منتفی شده است، اما بازی با ژاپن، بلاروس و همچنین تورنمنت دوستانه شیراز قطعی است. خوشبختانه فدراسیون قرار است بعد از ۳ سال پاداش تیم ملی فوتسال را پرداخت کند.

ملی پوش فوتسال کشورمان افزود: در هر صورت ما الان نباید به این فکر کنیم که چه کار‌هایی می‌توانستیم در گذشته برای تیم ملی انجام دهیم، بلکه باید به این فکر کنیم که در این ۳ ماه باقی مانده تا شروع جام جهانی چه کار‌هایی می‌توانیم برای تیم ملی فوتسال انجام دهیم تا در آن مسابقات موفق باشیم. به اعتقاد من اولین کاری که می‌توانیم برای تیم ملی انجام دهیم این است که در مدت باقی مانده تا شروع جام جهانی، به ظاهر هم که شده آقایان بیایند از تیم ملی فوتسال حمایت کنند و دست از حاشیه سازی بردارند.

بیشتر بخوانید

قرارداد کادر فنی تیم ملی فوتسال تمدید شد
نباید مشکلات خودمان را در بوق و کرنا کنیم

سنگ سفیدی ادامه داد: تیم ملی فوتسال در آستانه مسابقات جام جهانی قرار دارد. در دوره قبل که ما توانستیم سوم دنیا شویم، همه آن زمان از تیم ملی به خوبی حمایت کردند. امیدوارم امسال هم شرایط به همین گونه باشد تا بتوانیم دوباره در جام جهانی موفق باشیم. در هر صورت اگر هم اشکالی وجود دارد، آقایان در این چند ماه باقی مانده یکدیگر را ببخشند. نباید مشکلات خودمان را در بوق و کرنا کنیم. به نظر من بهتر است بعضی جا‌ها افراد کوتاه بیایند و دست به تخریب یکدیگر نزنند. بیاییم از ناظم الشریعه و کادر فنی اش حمایت کنیم تا به امید خدا بتوانیم در مسابقات جام جهانی باز هم افتخار آفرینی کنیم.

الان وقت حمایت از تیم ملی فوتسال است

بازیکن تیم ملی فوتسال کشورمان بیان کرد: هر مقامی که تیم ملی در مسابقات جام جهانی به دست آورد افتخار آن برای کل ایران است. اگر در دوره قبل توانستیم سوم دنیا شویم، افتخارش مختص ناظم الشریعه، کفاشیان و یا افتخاری نبود، بلکه افتخار آن برای کل جامعه فوتسال بود. فوتسال را به شکل فردی نگاه نکنیم و به نظر من نباید نا آگاهانه راجع به این رشته صحبتی انجام دهیم. در هر صورت همانطور که گفتم الان وقت حمایت از تیم ملی فوتسال است و همه باید یک دست شویم تا تیم ملی بتواند در جام جهانی نتیجه بگیرد.

مطمئن هستم دست پر از مسابقات جام جهانی لیتوانی باز می‌گردیم

سنگ سفیدی گفت: اگر نتوانستیم در این مدت بازی دوستانه‌ای برای تیم ملی فراهم کنیم، هیچ اشکالی ندارد. نباید به خاطر این موضوع دست به تخریب تیم ملی و کادر فنی زد. به هر حال ناظم الشریعه در چند روز اخیر با سراجی و عزیزی خادم جلساتی برگزار کرده است و من مطمئن هستم دست پر از مسابقات جام جهانی باز می‌گردیم.

مدت قرارداد من با گیتی پسند تمام شده است

بازیکن تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان درباره اینکه آیا فصل بعد هم در این تیم بازی می‌کند یا جدا خواهد شد بیان کرد: مسابقات لیگ تازه تمام شده و من هم قراردادم با باشگاه گیتی پسند به اتمام رسیده است. هنوز خیلی زود است که بخواهم راجع به فصل بعد تصمیم گیری کنم. فعلا می‌خواهم چند روزی استراحت کنم و بعد از آن هم تمام فکر و ذهنم درگیر تیم ملی فوتسال برای شرکت در مسابقات جام جهانی است. ما در تیم ملی باید ۳ ماه بسیار سخت و پر فشاری را پشت سر بگذاریم تا با آمادگی بالایی به مسابقات جام جهانی برویم. 

هر پیشنهادی به دستم برسد قطعا از آن استقبال خواهم کرد

سنگ سفیدی افزود: خدا را شکر در این چند سالی که بازی می‌کنم سعی کردم در هر تیمی که حضور دارم با تمام وجودم بازی کنم. من ۲ سال بسیار خوب را در گیتی پسند پشت سر گذاشتم و اگر پشنهادی به دستم برسد قطعا از آن استقبال خواهم کرد. من از حضور در مس سونگون، تاسیسات دریایی، دبیری تبریز هم خاطرات خوشی دارم.

ملی پوش تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان درباره تفاوت عملکرد وحید شمسایی با حمید بیغم گفت: من در جایگاهی نیستم که بخواهم درباره وحید شمسایی و حمید بیغم نظری بدهم. این موضوع مربوط به مدیران باشگاه می‌شود و آن‌ها باید در مورد این ۲ نفر اظهار نظر کنند. اگر بخواهیم این ۲ نفر را از نظر نتیجه گیری مقایسه کنیم هم حمید بیغم و هم وحید شمسایی جفتشان در لیگ برتر نایب قهرمان شدند، اما از نظر فنی بیغم با شکل و شمایل خودش تیم را اداره می‌کرد و وحید شمسایی هم با یک شکل و شمایل دیگری تیم را هدایت کرد. به نظر من هر ۲ نفر جزو مربیان نام آشنای فوتسال کشورمان هستند.

بیشتر بخوانید

ملی پوشان فوتسال کشورمان پاداش می‌گیرند
تعویق مسابقات لیگ ضربه خیلی بدی به گیتی پسند زد

سنگ سفیدی درباره عملکرد گیتی پسند در مسابقات لیگ برتر اظهار داشت: زمانی که مسابقات لیگ برتر می‌خواست برگزار شود گیتی پسند یکی از پر مهر‌ه ترین تیم‌های لیگ بود. همه امکانات در این تیم به خوبی فراهم شده بود، چه از نظر بازیکن و چه از نظر سرمربی، به طوری که همه تیم‌ها ابتدای فصل می‌گفتند که گیتی پسند با اختلاف زیاد به مقام قهرمانی می‌رسد. درست در همان ۲ ماهی که مسابقات لیگ به تعویق افتاد تیم ما بسیار ضرر کرد، حتی به جایی رسیدیم که در مرحله پلی آف به زور جمع بازیکنانمان به ۱۲ نفر رسید. این برای تیم بزرگی مثل گیتی پسند خیلی بد است. در بازی آخر تیم‌مان برابر مقاومت البرز فشار مسابقه بیش از حد روی بازیکنان بود و با توجه به برتری در برابر حریف نتوانستیم به مقام قهرمانی دست پیدا کنیم. از همین جا به تیم خوب مس سونگون تبریک می‌گویم که موفق شدند در رقابت‌های لیگ برتر قهرمان شوند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی تیم ملی فوتسال لیگ برتر فوتسال مسابقات جام جهانی تیم ملی فوتسال فوتسال کشورمان برای تیم ملی مسابقات لیگ وحید شمسایی انجام دهیم سنگ سفیدی گیتی پسند لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۹۳۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان مسابقات فوتسال جام رمضان در گرمسار

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  در این دوره از مسابقات در رده بزرگسالان ۸ تیم  رقابت کردند که در بازی پایانی تیم دفتر پیشخوان دولت کامترونت با نتیجه ۶ بر ۲ تیم فاضل ترابر شکست داد و قهرمان شد .  تیم درخشان کویر هم عنوان سومی مسابقات را بدست آورد. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پایان مسابقات فوتسال جام رمضان در گرمسار
  • ادامه پیروزی‌های مس، شهید شاملی و گیتی پسند در لیگ برتر هندبال ایران
  • راه هموار تیم هندبال مس کرمان برای قهرمانی در لیگ برتر
  • تعویق مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا در کیش
  • مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا به تعویق افتاد
  • مسابقات مچ‌اندازی قهرمانی آسیا در جزیره کیش به تعویق افتاد
  • استفاده از کمک داور ویدیویی در فوتسال جام ملت‌های تایلند
  • آغاز جنگ: ایران علیه تمام آسیا یا تمام آسیا علیه ایران
  • احتمال تعویق اردوی کشتی آزاد درصورت تکمیل سهمیه‌ها در بیشکک
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا| عزم ایران برای زدن ۲ نشان با یک تیر