Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی پیشین و اسطوره‌ای منچستریونایتد به اشتباهی که در فینال لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۱۱ مقابل بارسلونا مرتکب شد، اعتراف کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سرالکس فرگوسن به اشتباه خود در فینال یک دهه گذشته لیگ قهرمانان اروپا اعتراف کرد، جایی که در سال 2011 منچستریونایتد در ورزشگاه ومبلی شهر لندن با نتیجه 3 بر یک مغلوب بارسلونا شد و از قهرمانی بازماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در آن بازی ابتدا پدرو با گل دقیقه 27 آبی‌واناری‌ها را پیش انداخت اما 7 دقیقه بعد وین رونی کار را به تساوی کشاند تا بازی در نیمه اول یک-یک به پایان برسد. در نیمه دوم اما شاگردان پپ گواردیولا با گل‌های دقایق 54 و 69 لیونل مسی و داوید ویا کار شیاطین سرخ را تمام کردند و فاتح این رقابت‌ها شدند.

سرمربی پیشین و اسطوره‌ای منچستریونایتد در گفت‌وگو با گری نویل برای سایت «اسپورت بایبل» در یادآوری آن فینال لیگ قهرمانان اروپا گفت: در آن فینالی که ما در ومبلی مغلوب بارسلونا شدیم، من باید بین دو نیمه دست به تعویض می‌زدم و پارک جی‌سونگ را مسئول مهار مسی می‌کردم. این یک اشتباه بود ... من قصد داشتم این کار را بین دو نیمه انجام دهم، اما سپس با خودم گفتم "خب، ما پیش از پایان نیمه اول نتیجه را مساوی کردیم، بارسا ممکن است بازی را متفاوت ببیند و ما هم ممکن است در جریان بهتر شویم".

سرالکس فرگوسن ادامه داد: ما در 10 دقیقه پایانی نیمه اول واقعاً خوب بودیم. ما می‌توانستیم حتی در نیمه دوم از بارسلونا پیش بیفتیم. اگر من پارک جی‌سونگ را مسئول مهار مسی می‌‌کردم، فکر می‌کنم می‌توانستیم بارسلونا را شکست دهیم.

فرگوسن: صدایم در نمی‌آمد و این واقعاً وحشتناک بودم/ متنفر بودم از اینکه حافظه‌ام را دست بدهم

فرگوسن در طول بیست‌وشش‌ سال و نیمی که هدایت شیاطین سرخ را برعهده داشت، این تیم را به 38 جام قهرمانی مختلف از جمله دو قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا رساند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: گواردیولا لیگ قهرمانان اروپا بارسلونا سر الکس فرگوسن منچستریونایتد گواردیولا لیگ قهرمانان اروپا بارسلونا سر الکس فرگوسن منچستریونایتد لیگ قهرمانان اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۹۳۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن بازیکنان دورتموند در رختکن پس از پیروزی مقابل اتلتیکو مادرید و صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا / فیلم

دورتموند شب گذشته موفق شد با کسب پیروزی 4-2 مقابل اتلتیکو مادرید به جمع 4 تیم نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه یابد.

دانلود (1.4MB)

دیگر خبرها

  • پلی به گذشته - برتری 5-1 بارسلونا مقابل چلسی و صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا (2000/4/18) / فیلم
  • رئال مادرید بیش از دو برابر بارسلونا به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا رسیده است
  • عملکرد بی نظیر رونالدینیو مقابل میلان (لیگ قهرمانان اروپا - 18 آوریل، 2006) / فیلم
  • پیامدهای حذف بارسلونا از لیگ قهرمانان؛ 60 میلیون یورویی که دود شد و به هوا رفت!
  • پیروزی 4-1 لیورپول مقابل پورتو و صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا (17 آوریل، 2019) / فیلم
  • خوشحالی کیلیان ام باپه مقابل هواداران بارسلونا پس از حذف این تیم از لیگ قهرمانان اروپا / فیلم
  • جشن بازیکنان دورتموند در رختکن پس از پیروزی مقابل اتلتیکو مادرید و صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا / فیلم
  • ترزیچ: حالا باید برای صعود به فینال چمپیونزلیگ بجنگیم
  • شانس بالای صعود بارسلونا و اتلتیکو مادرید به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  • لیگ قهرمانان اروپا | دشمن آشنا در خانه بارسلونا