Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارزش مهدی طارمی در سایت ترانسفر مارکت به 16 میلیون یورو رسیده است

ارزش مهدی طارمی در ترانسفر مارکت افزایش یافته است.

به گزارش طرفداری، بر اساس آخرین به روزرسانی سایت ترانسفر مارکت، مهدی طارمی یازدهمین بازیکن ارزشمند لیگ پرتغال نام گرفت. 

او که پیش از این 12 میلیون یورو ارزش داشت، در آخرین گزارش این سایت 4 میلیون یورو ارزش این بازیکن افزایش یافت و حالا طارمی 16 میلیون یورو قیمت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او با این افزایش ارزش، یازدهمین بازیکن باارزش فوتبال پرتغال نام گرفت. او اکنون در رده 540 دنیا ایستاده و پس از سردار آزمون با 23 میلیون یورو در رده دوم باارزش‌ترین بازیکنان ایران قرار گرفته است. 

طارمی در باشگاه پورتو نیز پس از خسوس کورونا (30 میلیون یورو)، اوتاویو (24 میلیون یورو) و لوییس دیاز با 18 میلیون یورو در رده چهارم باارزش‌ترین بازیکنان پورتو قرار گرفته است.

اخبار داغ 

تجاوز به زنان در سطل های آشغال خیابانی / متجاوز افغان است برترین های قرن با کرمانی مقدم و شاه محمدی؛ اگر مجتبی محرمی الان بازی می کرد، 20 میلیاردی بود! سید جلال حسینی: فقط می‌ خواهیم هواداران احساس تبعیض نکنند موزیک ویدیو ناصر حجازی با صدای رضا یزدانی / اختصاصی طرفداری شادی هواداران اتلتیکو مادرید در خیابان ها پس از قهرمانی این تیم در لالیگا / عکس هدیه ویژه روبرت لواندوفسکی به همسر گرد مولر / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: میلیون یورو مهدی طارمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۹۳۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنون در پاریس: 200 میلیون یورو برای ستاره بارسا

به گزارش "ورزش سه"، درخشش یامال در ترکیب بارسلونا در این فصل تحت هدایت ژاوی توجه بسیاری از باشگاه‌های بزرگ فوتبال اروپا را جلب کرده و تحسین بسیاری را از سوی فوتبال‌دوستان و کارشناسان برای او به همراه داشته است.

ارسلونا در این فصل شرایط بسیار دشواری را تجربه کرد و روزهای سختی داشت اما درخشش اینب بازیکن ۱۶ ساله در ترکیب این تیم نقطه روشنی برای آنها بود و مدیران و هواداران را به نسل آینده لاماسیا امیدوار کرد.

پیش از این بسیاری از رسانه‌های اسپانیایی مدعی شده بودند که چند مشتری جدی برای خرید این ستاره جوان پیشنهاداتی را در پنجره نقل و انتقالات تابستانی ارائه خواهند کرد حالا رسانه‌های نزدیک به پاری سن ژرمن مدعی شدند که آنها آماده هستند تا پیشنهاد باورنکردنی ۲۰۰ میلیون یورویی را به بارسلونا ارسال کنند.

این ادعا در حالی مطرح شده که مدیران بارسا پیش از این بارها تاکید کرده بودند که به هیچ وجه حاضر به فروش یامال نیستند و این بازیکن از نظر آنها غیر قابل فروش است اما با توجه به شرایط مالی بسیار بد این باشگاه شاید ارائه پیشنهاد ۲۰۰ میلیون یورویی بتواند نظر آنها را تغییر دهد  چون به راحتی می‌توانند با این مبلغ مشکلات مالی را حل کرده و بازیکنان مد نظر خودشان را به خدمت بگیرند.

دیگر خبرها

  • شکایت از پورتو به خاطر مهدی طارمی!‏
  • میلان و اینتر چگونه برای خرید یاشوا زیرکزی رقابت می‌کنند؟
  • طارمی خوش به حالش شد! | ستاره ایرانی زیر نظر استاد احیا
  • جنون در پاریس: 200 میلیون یورو برای ستاره بارسا
  • قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد
  • فوری: قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد
  • پای طارمی به قهرمانی اینتر میلان باز شد
  • پای مهدی طارمی به قهرمانی اینتر باز شد
  • مطرح شدن نام مهدی طارمی بعد از قهرمانی اینتر
  • مطرح شدن نام مهدی طارمی وسط جشن قهرمانی اینتر