Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-25@08:27:21 GMT

ادعای عجیب تسلا؛ صفر تا صد فقط 1/1 ثانیه!

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۹۴۲۴۰

ادعای عجیب تسلا؛ صفر تا صد فقط 1/1 ثانیه!

اکنون انتظار می‌رود که مدل 2022 وارد بازار شود، اما تا آن زمان، یکی از این رودسترها در موزه اتومبیل پترسن با یک پلاک جالب به نمایش گذاشته شده است که نشان می‌دهد، شتاب صفر تا صد این خودرو در صورت مجهز بودن به بسته اسپیس‌ایکس، حدود 1/1 ثانیه است.

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از موتور1، ایلان ماسک مدیرعامل تسلا برای تایید این موضوع در توییتر به آن اشاره کرد و گفت که این کار با «بسته گزینه موشک اسپیس‌ایکس» امکان‌پذیر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفته می‌شود رودستر از پیشرانه‌های هوای سرد که توسط مخازن هوای فشرده با پیشرانه‎‌های مخفی در پشت پلاک قرار دارد، استفاده خواهد کرد که به رانندگی اسپورت در هر 4 چرخ کمک می‌کند تا سرعت افزایش پیدا کند.

بدون بسته مذکور، تسلا ادعا می‌کند که این خودرو باید در مدت زمان 1.9 ثانیه به سرعت 60 مایل در ساعت (96 کیلومتر در ساعت) برسد که هنوز هم چیز کاملا حیرت‌انگیزی محسوب می‌شود.

ماسک وعده‌های زیادی درخصوص این رودستر داده و ادعا کرده است که این اتومبیل با پیکربندی سه موتوره خود  حدود 998 کیلومتر برد مسافت دارد. همچنین قدرت و دامنه آن از یک باتری 250 کیلووات ساعت تأمین می‌شود. هنگامی که تسلا آن را در سال 2017 فاش کرد، این شرکت گفت که این اتومبیل 10 هزار نیوتن متر گشتاور ارائه می‌دهد و در 4.2 ثانیه به سرعت 100 مایل در ساعت (160 کیلومتر در ساعت) خواهد رسید که سریع‌تر از اکثر اتومبیل‌هایی است که سرعت‌شان در این زمان به 60 مایل در ساعت می‌رسد.

البته چنین عملکردی ارزان نخواهد بود و قیمت پایه این خودرو که سرعت آن می‌تواند به حداکثر 402 کیلومتر در ساعت برسد، از 200 هزار دلار شروع می‌شود.

بیشتر بخوانید:

جنجالی دیگر در تصادف تسلا؛ تعریف و تمجید راننده کشته‌شده از اتومبیلش

شرکت صنایع تسلا این رودستر جدید را از تاریخ دوم ژوئن 2021 در موزه پیترسن به نمایش خواهد گذاشت.

کد خبر 602822 برچسب‌ها خودرو - جهانی ایلان ماسک اسپیس‌ ایکس - فضا شرکت‌ خودروسازی تسلا

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: خودرو جهانی ایلان ماسک اسپیس ایکس فضا شرکت خودروسازی تسلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۹۴۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسلاهای ایلان ماسک تاکسی می شوند اما با قابلیتی منحصر به فرد

تین نیوز

تسلا ناوگان تاکسی های اینترنتی خود را به زودی راه اندازی خواهد کرد و همه می تواند خودرو تسلا خود را به این سرویس اضافه کنند.

به گزارش تین نیوز به نقل از خبرآنلاین، تسلا در گزارش مالی سه ماهه ی اول ۲۰۲۴، پیش نمایشی از قابلیت تاکسی اینترنتی را ازطریق اپلیکیشن خود به نمایش گذاشت. این قابلیت که ماه آگوست ۲۰۲۴ (مرداد و شهریور ۱۴۰۳) رسماً رونمایی خواهد شد به کاربران اجازه می دهد مستقیماً ازطریق اپلیکیشن تسلا، درخواست تاکسی اینترنتی بدهند.

 براساس گزارش زومیت، جزئیات دقیقی درمورد نحوه ی عملکرد سرویس تاکسی اینترنتی تسلا وجود ندارد، اما تصاویر منتشرشده نشان از شباهت آن به برنامه هایی مثل اوبر دارد. همچنین، کاربران می توانند دمای مطلوب کابین را برای زمان رسیدن خودرو، از راه دور تنظیم کنند.

ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا، در ماه جاری از رونمایی نهایی تاکسی های اینترنتی شرکتش در تاریخ ۸ آگوست ۲۰۲۴ (۸ مرداد ۱۴۰۳) خبر داده بود. تسلا از سال ها قبل وعده ی راه اندازی سرویس حمل و نقل خودران را داده و ماسک در سال ۲۰۱۹ گفته بود این خودروها آماده ی جابه جایی مسافران خواهند شد.

تسلا در گزارش اخیر خود اشاره کرد: درحال حاضر مشغول توسعه ی قابلیت درخواست خودرو از طریق اپلیکیشن هستیم که در آینده ای نزدیک در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. ما باور داریم تجربه ی کاربری نرم افزار تسلا میان همه ی محصولات ما بی نظیر است و قصد داریم قابلیت درخواست خودرو را به صورت یکپارچه به اپلیکیشن تسلا اضافه کنیم.

ایلان ماسک در جلسه ی مالی با سرمایه گذاران، سرویس درخواست خودرو را با عنوان Cyber Cab معرفی و اعلام کرد این سرویس به عنوان ترکیبی از دو پلتفرم Airbnb و Uber عمل خواهد کرد.

به نوشته ی انگجت، مالکان خودروهای تسلا می توانند با افزودن خودرو خود به ناوگان این سرویس، کسب درآمد داشته باشند. ماسک می گوید: بخشی از ناوگان تاکسی های اینترنتی و مدیریت آن ها، متعلق به تسلا خواهد بود. همچنین بخش دیگری از ناوگان شامل خودرو کاربران خواهد بود و مردم امکان اضافه کردن یا حذف خودرو خود را در هر زمان خواهند داشت.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • تسلاهای ایلان ماسک تاکسی می شوند اما با قابلیتی منحصر به فرد
  • تصاویری جذاب از معرفی تسلا مدل ٣ پرفورمنس ٢٠٢۴
  • خودروی هیبریدی پرسرعت مرسدس رونمایی شد
  • سرعت باد در ایلام به ۸۰ کیلومتر بر ساعت رسید
  • سرعت باد در بعضی از مناطق استان ایلام به ۸۰ کیلومتر بر ساعت رسید
  • ادعای عجیب: یورگن کلینزمن، گزینه تراکتور!
  • ۱۰ ماشین آلمانی برتر تاریخ که شاهکارهای مهندسی عرصه خودروسازی به شمار می آیند (+عکس)
  • قیمت خودرو‌های تسلا کاهش می‌یابد
  • ببینید | نقشه ٧٢ پرواز هلیکوپتر نبوغ در مریخ
  • سرعت این نوجوان آمریکایی در حد برق و باد!