Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیسیون اقتصادی، حقوقی و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه هنوز برای ارائه لیست بدهی‌های دوره قبلی که در دوره فعلی پرداخت شد دیر نشده است، گفت: انتظار دارم به عنوان یکی از اعضای شورای ۱۳ نفره شهر اصفهان از لیست پرداختی در این خصوص آگاهی پیدا کنم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پورمحمد شریعتی‌نیا، امروز (یکشنبه) در یکصد و هفتاد و دومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با گرامیداشت سوم خرداد، روز آزادسازی خرمشهر اظهار کرد: رزمندگان دفاع مقدس در عملیات‌های بیت‌المقدس و فتح‌المبین دشمن بعثی را از خاک کشور بیرون راندند و با ایثار خود اجازه نداند حتی یک متر از خاک کشور به متجاوزین داده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: روح شهدای دفاع مقدس قرین رحمت الهی باشد و آرزو می‌کنیم خداوند توفیق پیروی از ایثارگری و خودگذشتگی آنان را به همه خدمتگزاران نظام و کشور بدهد.

رئیس کمیسیون اقتصادی، حقوقی و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: زمانی که شورای پنجم فعالیت خود را آغاز کرد، اعلام شد که به اندازه بودجه یک سال شهرداری بدهکاری وجود دارد.

وی ادامه داد: مستندات مربوط به این بدهی‌ها بر اساس زمان پرداخت مشخص است و با وجود گذشت چند سال از آن زمان، هنوز برای ارائه لیست بدهی‌های دوره قبلی دیر نشده و شایسته است شهردار اصفهان با ارائه این لیست موجب آگاهی اعضای شورای شهر و مردم در خصوص بدهی‌های دوره قبل مدیریت شهری شود.

شریعتی‌نیا خاطرنشان کرد: بدهی برای احداث پروژه‌های عمرانی و زیرساختی در شهر عیب نیست، عیب اقتصاد فعلی کشور است که اجرای پروژه‌ها با گرفتن تسهیلات با بهره‌های بالا نیز مقرون به صرفه خواهد بود بنابراین دلیلی در نبود شفافیت برای اعلام لیست بدهی‌های گذشته که توسط دوره کنونی پرداخت شده وجود ندارد.

وی با بیان اینکه همان زمان هم اعلام شد که مبالغی که از آن صحبت می‌شود، بدهی بوده و سوءاستفاده‌ای در کار نبوده است، گفت: باید گفته شود که نوروز سال ۹۶ حدود ۲۱ هزار سپاس‌کارت به کارکنان شهرداری داده شد اما ریالی بابت این کارت‌ها پرداخت نکرده بودند و تسویه آن به دوره بعدی موکول شد.

رئیس کمیسیون اقتصادی، حقوقی و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به دو پروژه اجرا شده در دوره چهارم مدیریت شهری که بدهی آن توسط دوره پنجم پرداخت شد، افزود: پل بزرگ اشکاوند احداث شد اما بیش از ۹۰ درصد هزینه آن و توافقات اراضی موجود مسیر در این دوره مبادله و تسویه شد.

وی تصریح کرد: پل بزرگ استقلال در دوره گذشته احداث و افتتاح شد اما بیش از ۷۰ درصد آن در دوره بعدی تسویه شد که فارغ از وام‌های سررسید است.

شریعتی‌نیا اظهار کرد: انتظار دارم به عنوان یکی از اعضای شورای ۱۳ نفره شهر اصفهان از لیست پرداختی در این خصوص آگاهی پیدا کنم و اگر این موارد ذکر شد هدفم این بود که از آنانکه با دست خالی این شرایط را مدیریت کردند تجلیل کنم زیرا جسارت مدیریت شهری را می‌رساند.

وی گفت: اگر زمانی اقتصاد کشور تثبیت و تحریم‌ها رفع شود، آن زمان است که هنر مدیران شهری مشخص شده و یقیناً معلوم می‌شود چقدر توانمند هستند.

کد خبر 495535

منبع: ایمنا

کلیدواژه: پل استقلال پروژه هاي عمراني بدهی مطالبات شورای دوره پنجم شورای شهر اصفهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شورای اسلامی شهر اصفهان لیست بدهی بدهی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۹۴۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهرابیان از لیست استقلال خط خورد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، طبق اعلام لیست 20 نفره استقلال برای دیدار امروز آرمین سهرابیان در بین نفرات ابی پوشان دیده نمی شود.

سهرابیان در بازی گدذشته استقلال محروم بود اما برای مسابقه امروز حتی در بین نفرات ذخیره هم دیده نمی شود.

دیدار دو تیم استقلال و شمس آذر از ساعت 18 آغاز می شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سهرابیان از لیست استقلال خط خورد
  • آقایان اراده کرده بودند استقلال را از آسیا حذف کنند
  • روایت فتح‌الله زاده از ورود به جهنم با دست‌های بسته
  • فتح‌الله‌زاده: دستم را بستند و در جهنم هم باز نکردند
  • داوری ها به سود پرسپولیس فاجعه است | من را در استقلال وارد جهنم کردند
  • فراز کمالوند: پرسپولیس آماده‌ترین تیم لیگ است؛ قول ماندن نمی‌دهم
  • قانون جدیدی که دانش‌آموزان باید ان را بدانند
  • آخرین خبر از واگذاری سرخابی‌ها/ رد یک شایعه درباره خریدار استقلال و تسویه بدهی ۱۵۰ میلیاردی پرسپولیس
  • آخرین خبر از واگذاری سرخابی‌ها/ رد یک شایعه در مورد خریدار استقلال و تسویه بدهی ۱۵۰ میلیاردی پرسپولیس
  • آخرین خبر از واگذاری سرخابی ها/ رد یک شایعه در مورد خریدار استقلال و تسویه بدهی ۱۵۰ میلیاردی پرسپولیس