Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در احکامی جداگانه سرپرست اداره‌کل کانون استان‌های چهارمحال و بختیاری و یزد را معرفی کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، مهدی علی‌اکبرزاده در این احکام حجت‌اله آسمند معاون اداری مالی کانون استان چهارمحال و بختیاری را تا تعیین مدیرکل جدید به عنوان سرپرست اداره‌کل این استان و جایگزین فرزاد رحیمی معرفی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرعامل کانون همچنین با توجه به اتمام زمان ماموریت سیدحسین پیغمبری، در حکم دیگری عالیه قوامی معاون اداری مالی کانون یزد را نیز تا معرفی مدیرکل جدید به عنوان سرپرست این اداره‌کل منصوب کرد.


علی‌اکبرزاده در این حکم ها ضمن قدردانی از خدمات ارزنده مدیران کل کانون استان‌های چهارمحال و بختیاری و یزد اظهار امیدواری کرده است با تلاش و همت مجدانه آنان، قدم‌های موثری برای پیشرفت فرهنگ و هنر کودکان و نوجوانان در این استان‌ها برداشته شود.

پایان پیام/31

منبع: شبستان

کلیدواژه: مهدی علی اکبرزاده یزد چهارمحال و بختیاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۹۴۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی رگبار باران در چهارمحال و بختیاری

معصومه نوروزی معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: روز جمعه با فعال شدن یک سامانه بارشی در استان به ویژه در ساعات بعدازظهر رگبار باران برای استان پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید

صدور هشدار هواشناسی در خصوص سامانه بارشی

وی افزود: بارش‌ها به تدریج ضعیف شده و موج بارشی روز شنبه از استان خارج می‌شود.

نوروزی با اشاره به کاهش نسبی دما در استان، اضافه کرد: کمینه دما در ۲۴ ساعت گذشته در شهرکرد به صفر درجه سانتی‌گراد رسید که به همراه بلداجی سردترین ایستگاه‌های استان گزارش شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • خبر‌های ورزشی ۳۱ فروردین چهارمحال و بختیاری
  • صدور هشدار زرد هواشناسی در چهارمحال و بختیاری
  • کسب رتبه سوم چهارمحال و بختیاری در مرمت بنا‌های تاریخی
  • معرفی نخستین مربی بین المللی اسکیت سرعت چهارمحال و بختیاری
  • پیش‌بینی رگبار باران در چهارمحال و بختیاری
  • اطلاعیه قطعی برق در شهرکرد
  • پیش بینی آسمانی صاف تا کمی ابری در چهارمحال و بختیاری
  • تداوم بارش‌های پراکنده در چهارمحال و بختیاری
  • افتخاری دیگر در شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری
  • اولین همایش ملی دانش سنتی محیط زیست در چهارمحال و بختیاری