Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - رضا دولت آبادی همزمان با 28 اردیبهشت سالروز خصوصی سازی بانک تجارت در پیامی ضمن تبریک این مناسبت، اعتماد همه ذینفعان و سهامداران را اصلی ترین عامل موفقیت های این بانک در سالهای اخیر برشمرد.
به گزارش خبرگزاری آریا ، متن پیام رضا دولت آبادی به شرح زیر است:
ما زنده به آنیم که آرام نگیریم /// موجیم که آسودگی ما عدم ماست
28 اردیبهشت 1388 را می توان به عنوان نقطه عطفی در حضور 42 ساله و موفق بانک تجارت در عرصه ارائه خدمات بانکی پس از پیروزی انقلاب اسلامی و قانون ملی شدن بانکها قلمداد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بانک تجارت 12 سال پیش در چنین روزی به عنوان یکی از بانکهای دولتی مشمول اجرای سیاستهای کلی اصل 44 قانون اساسی ورود به بازار بورس را تجربه کرد. پیش بینی های کارشناسان بازار سرمایه از اقبال چشمگیر فعالان بورس از تغییر مالکیت بانک خوشنام تجارت حکایت داشت و نتیجه نیز آن شد که انتظار می رفت.
اگرچه مرور فضای حاکم بر اقتصاد کشور، ناشی از تحریم های ظالمانه بین المللی علیه ایران عزیز در این مجال نمی گنجد لیکن آنچه به خوبی نمایان است نقش ماندگار شبکه بانکی و در راس آن بانک تجارت برای راهبری و پیشبرد اهداف اقتصادی دولت در عرصه های مختلف است. بر این باوریم که اعتماد کم نظیر و قابل ستایش سهامداران در سالهای اخیر عزم بانک تجارت را جزم کرده و به کارکنان آن نیرویی مضاعف بخشید تا فراتر از افق چشم انداز تعیین شده و با همتی مضاعف برگ زرین دیگری را در عملکرد بانک به ثبت رسانند. پوشش زیان انباشته بیش از 100 هزار میلیارد ریالی به عدد صفر در عملکرد مالی بانک منتهی به اسفند ماه 99 نوید بخش شروعی دوباره برای این بانک پر افتخار در آغاز قرنی جدید شد و امیدواریم در ادامه روند رو به رشد خود سهامداران را به عملکرد خدمتگزاران و امانت داران در بانک تجارت امیدوار تر از قبل کنیم.
اکنون در آغازین ماه های شروع قرن جدید و در دوازدهمین سالروز خصوصی سازی بانک تجارت با تبریک این روز فرخنده یکبار دیگر با سهامداران عزیز که بخش قابل توجهی از آنان را پرسنل خدوم بانک تشکیل می دهند پیمانی دوباره می بندیم که به پشتوانه اعتماد قابل تقدیر شما و با اراده ای مستحکم تر از گذشته بر جهد خود برای بالندگی بانک تجارت بیافزاییم تا سهامداران عزیز بانک به معنای واقعی کلمه سهامداران موفقیت های فردا باشند. انشاالله.
رضا دولت‌آبادی
مدیرعامل بانک تجارت
-->

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بانک تجارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۹۵۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک های چینی در معرض تحریم

ایالات متحده در حال آماده سازی تحریم‌ برخی بانک‌های چینی است.   به گزارش ایسنا، روزنامه وال استریت ژورنال نوشت که ایالات‌متحده در حال آماده‌سازی تحریم‌هایی با هدف قطع ارتباط برخی بانک‌های چینی از شبکه مالی بین‌المللی است.   در این مطلب آمده است، با توجه به اینکه قرار است، آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه ایالات‌متحده این هفته به چین سفر کند، آیا این تهدید مالی به تجارت چین و روسیه آسیب خواهد زد یا خیر.   بلینکن از حمایت چین از صنایع دفاعی روسیه نیز انتقاد کرده است. وی گفت که پکن از طریق تامین قطعات حیاتی برای تسلیحات، عامل اصلی جنگ مسکو در اوکراین بوده است.   در هفته‌های اخیر، مقامات آمریکایی فشار بر چین را تشدید کرده‌اند و به واشنگتن نیز هشدار داده‌اند که آماده اقدام علیه موسسات مالی چینی باشد که تجارت کالاهای با کاربردهای غیرنظامی و نظامی را تسهیل می‌کنند.   مقامات آمریکایی گفتند که هدف قرار دادن بانک‌ها با تحریم‌ها، گزینه تشدیدکننده در صورتی است که اقدامات دیپلماتیک نتواند پکن را برای محدود کردن صادرات متقاعد کند.   قطع دسترسی بانک‌ها به دلار که بیشترین ارز مورد استفاده در تجارت جهانی است، اغلب به‌عنوان به‌عنوان آخرین راه‌حل انتخاب می‌شود، زیرا چنین تحریم‌هایی اغلب بانک‌ها را مجبور به ورشکستگی می‌کنند و بر مشتریان آنها تاثیر می‌گذارند.   به نقل از بیزنس، چنین اقدامی نشان‌دهنده خطر خاصی برای چین است که با بهبود اقتصادی و بدهی رو به رشد دست و پنجه نرم می‌کند. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ترکیب سهامداران پرسپولیس در هیات مدیره مشخص شد
  • ترکیب سهامداران پرسپولیس در هیئت مدیره مشخص شد
  • حدادی: عدد شش برای ما مقدس است!
  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!
  • بانک های چینی در معرض تحریم
  • چقدر می توان به صورت های مالی شرکت ها اعتماد کرد؟
  • جزئیات و شرایط پرداخت وام ازدواج در سال ١۴٠٣
  • سه وام قرض الحسنه از ۱۵۰ تا ۳۰۰ میلیون تومن بدون نیاز به سپرده و ضامن!
  • جزئیات و شرایط وام فوری بانک ها در سال 1403 | کدام بانک‌ها وام فوری می‌دهند؟
  • کتاب «قوانین و مقررات صادرات و واردات» منتشر شد