Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، عباس مقتدایی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (یکشنبه) پارلمان طی تذکری اظهار داشت: نمایندگان مجلس به حل مشکلات مردم اهتمام دارند و تلاش می‌کنند موانع و مشکلات را از سر اقشار مختلف به خصوص کارگران، فرهنگیان، کشاورزان و پرستاران بردارند در حالی که مسئولان کشور را رها کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خطاب به رئیس جمهور درباره اعتراض معلمانی که پشت در مجلس تجمع کرده‌اند، افزود: اگر وزیر آموزش و پرورش درست عمل می‌کرد، هر روز نمایندگان ناچار به پاسخگویی برای ناکارآمدی‌های وزارتخانه نبودند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی به تجمع کشاورزان برای توزیع ناعادلانه آب نیز گفت: کشاورزان از عدم اجرای مواد 158 و 159 قانون مدنی و همچنین عدم اجرای مصوبات شورای عالی آب شکایت دارند که اگر وزیر نیرو و مدیران استانی کارآمدی و توانمندی داشت این مشکلات پیش نمی‌آمد.

وی در خاتمه گفت: فصل انتخابات نزدیک است و از مردم می‌خواهم دقت کنند که کسی را انتخاب کنند که دلش برای کشور بتپد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: آموزش و پرورش اصفهان نمایندگان مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۹۵۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب تشکیل استان تهران شرقی

آفتاب‌‌نیوز :

سید محمدتقی شاهچراغی، معاون وزیر کشور امروز در جلسه شورای اداری ورامین با تاکید بر لزوم پیگیری و رسیدگی به مطالبات مردم اظهار کرد: فرایند تشکیل استان شرقی و استان شدن ورامین آغاز شده و در مسیر اجرا قرار دارد.

وی با بیان اینکه بخشی از کار‌های استان تهران شرقی پیش رفته است، گفت: این تقسیمات فرآیندی دارد که در حال پیگیری است و تاکنون در کمیسیون سیاسی دولت مصوب شده و بر اساس قانون باید در دولت و مجلس بررسی شود. 

معاون وزیر کشور با اشاره به برگزاری انتخابات افزود: انتخابات در استان تهران کم‌نظیر بود که با همکاری تمام استانداران و فرمانداران پیگیری شد و در احقاق ۴ راهبرد فرموده مقام معظم رهبری گام‌های ارزشمندی را شاهد بودیم.

شاهچراغی تصریح کرد: در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۱۵ استان و ۲۲ حوزه انتخابیه، ۹۰ داوطلب برای تصاحب ۴۵ کرسی مجلس شورای اسلامی در روز ۲۱ اردیبهشت رقابت می‌کنند. 

رئیس ستاد انتخابات کشور خاطرنشان کرد: دشمنان ما از برگزاری انتخابات پرشور در ایران هراس داشتند و پیام‌های رسمی صادر کرده بودند که اختلال و ضربه‌ای به انتخابات وارد می‌کنند، اما انتخابات در تمام کشور و حتی در مرز‌ها به‌خوبی انجام شد و برای اولین بار بیش از ۹۹ درصد آرای مردم به‌صورت آنلاین اتخاذ شد.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • منتخب شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی گفت: راه اندازی شبکه‌های تلویزیونی انتخابات کار
  • تشکر وزیر دفاع از مجلس برای مصوبه تشکیل سازمان سپند
  • تصویب تشکیل استان تهران شرقی
  • مدیریت درست بارندگی در یزد
  • تصویب نخستین آیین نامه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا مشکلات دارویی برطرف شود
  • آیا امسال سال تحصیلی جدید از ۱۰ شهریور آغاز می شود؟!
  • ایرادات شورای نگهبان به طرح مالیات بر سوداگری رفع شد
  • زمان آغاز سال تحصیلی 1403 مشخص شد | امسال مدارس کی باز می‌شوند؟
  • نقدعلی، نماینده مجلس: نیروی انتظامی قبل از آنکه لایحه حجاب به سرمنزل مقصود برسد پیش‌دستی کرد؛ قدردان شماییم/ نمایندگان نسبت به معیشت این عزیزان اقدام کنند که هر روز شهدایی را تقدیم می‌کنند