Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@14:42:28 GMT

دهمین دوره ارزیابی قاریان و مدرسان قرآن کریم آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۹۵۲۹۶

دهمین دوره ارزیابی قاریان و مدرسان قرآن کریم آغاز شد

محمدتقی میرزاجانی، معاون اجرایی شورای عالی قرآن در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص دهمین دوره ارزیابی قاریان و مدرسان گفت: اولین مرحله دوره دهم ارزیابی قاریان و مدرسان به همت شورای عالی قرآن از اول خرداد ماه آغاز شده است و ثبت نام تا پایان ماه جاری ادامه دارد.

وی در خصوص نحوه ثبت نام قاریان و مدرسان افزود: قاریان و مدرسان علاقه‌مند تا پایان خرداد ماه می‌توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی شورای عالی قرآن به نشانی quranshora.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ir، در بخش سامانه جامع ارزیابی، جهت ثبت نام اقدام کنند. شرکت‌کنندگان باید پس از ثبت نام، ضمن مطالعه دقیق آئین‌نامه مرحله ورودی، قطعات تلاوت و سایر آثار مورد درخواست را ارسال نمایند.

معاون اجرایی شورای عالی قرآن در خصوص شرکت کنندگان دوره نهم ارزیابی قاریان و مدرسان ادامه داد: شرکت‌کنندگان دوره نهم، نیاز به ثبت‌نام مجدد نداشته و صرفاً با درج نام کاربری و کلمه عبور و ورود به پنل شخصی، می‌توانند نسبت به انتخاب درجه و گرایش خود اقدام نمایند. ارزیابی معلومات نظری و علمی قاریان و مدرسان در حوزه‌های مختلف از جمله صوت، لحن، تجوید، وقف و ابتدا، قرائات، علوم قرآنی، مفردات، درک معنای آیات و… از مواردی است که در این آزمون مورد سنجش قرار خواهد گرفت.

میرزاجانی در پایان در خصوص نتیجه آزمون گفت: تیرماه نتیجه مرحله اول ورودی دهمین دوره ارزیابی قاریان و مدرسان، اعلام می‌شود و سایر مراحل نیز مطابق تقویم اجرایی در سال ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

کد خبر 5218356 سمانه نوری زاده قصری

منبع: مهر

کلیدواژه: قرآن کریم فعالیت های قرآنی شورای عالی قرآن قرآن فعالیت های قرآنی تخریب بقیع فلسطین قرآن سازمان تبلیغات اسلامی قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه حوزه علمیه انتخابات 1400 رژیم صهیونیستی ماه مبارك رمضان اصول فقه قبرستان بقیع ارزیابی قاریان و مدرسان شورای عالی قرآن ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۹۵۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه شورای عالی نظام پرستاری در خصوص حمله مقتدرانه ایران به اسرائیل

شورای عالی نظام پرستاری از اقدامات جمهوری اسلامی ایران و سربازان غیور میهن در تنبیه متجاوز پرستاران آزاده جهان و جامعه بین المللی حمایت کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، شورای عالی نظام پرستاری از اقدامات جمهوری اسلامی ایران و سربازان غیور میهن در تنبیه متجاوز پرستاران آزاده جهان و جامعه بین المللی حمایت کرد.

به گزارش روابط عمومی نظام پرستاری؛ متن پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالى

أذِنَ لِلَّذِینَ یُقَاتَلُونَ بِأَنَّهُمْ ظُلِمُوا وَ إِنَّ الله عَلى نَصْرِهِمْ لَقَدِیرٌ (قرآن کریم ۳۹/۲۲)
به کسانی که مورد ستم قرار گرفته اند اجازه جهاد داده شده است و به یقین خدا بر یاری آن‌ها تواناست.

پس از ماه‌ها جنایات بی سابقه‌ی رژیم غیر انسانی صهیونیسم در غزه و حمله به مراکز دیپلماتیک ایران و به شهادت رساندن مستشاران جمهوری اسلامی ایران در سوریه، پاسخ مشروع کشورمان طبق قوانین بین المللی، علاوه بر اینکه نمایانگر تعهد قاطع ملی به تمامیت ارضی و امنیت کشور است، مسئولیت پذیری جمهوری اسلامی ایران نسبت به برقراری صلح در منطقه و جهان را نشان میدهد.

چشمان همه دنیا در این دوران نکبت بار حیات رژیم صهیونیستی شاهد بوده که این دولت غاصب به عنوان بزرگترین منبع و منشاء تروریسم دولتی در تاریخ به طور مستمر همه قوانین بین المللی از جمله قوانین حفاظت و حراست از مراکز درمانی و عدم حمله به کادر درمان را زیر پا گذاشته و صلح و امنیت بین المللی را مورد تهدید قرار میدهد.

سازمان نظام پرستاری ضمن حمایت قاطع از اقدامات جمهوری اسلامی ایران و سربازان غیور میهن در تنبیه متجاوز، پرستاران آزاده جهان و جامعه بین المللی، سلامت این حافظان جان انسان را به اتحاد همه جانبه در فشار مستمر از طریق دولتها، وزرای بهداشت روسای مراکز درمانی و انجمن‌های صنفی برای توقف جنایات رژیم جنایتکار صهیونیستی علیه مردم غزه دعوت میکند.


یکشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
شورای عالی سازمان نظام پرستاری کشور

دیگر خبرها

  • شرکت بیش از ۱۲ هزار نفر در نوزدهمین آزمون ارزیابی حافظان
  • دستمزد ۱۴۰۳ ثابت ماند، حق مسکن کارگران افزایش نیافت
  • بیانیه شورای عالی نظام پرستاری در خصوص حمله مقتدرانه ایران به اسرائیل
  • چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن دانش‌آموزان همدان آغاز شد
  • دومین دوره طرح سراسری «کتابت قرآن کریم» در ارومیه
  • اعضای کاروان قرآنی اعزامی به حج تمتع سال ۱۴۰۳معرفی شدند
  • اعضای کاروان قرآنی اعزامی به حج تمتع معرفی شدند
  • اعضای کاروان قرآنی حج تمتع ۱۴۰۳ معرفی شدند
  • استقبال از پویش ملی زندگی با آیه ها
  • قاریان و دعاخوانان برگزیده سال ۱۴۰۲ معرفی شدند