Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار قزوین گفت: صدور مجوز جذب کارشناس در اداره استاندارد و ایجاد آزمایشگاه تعیین ماهیت در کنار گمرک قزوین برای تسهیل در خدمت رسانی ضروری است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ هدایت الله جمالی پور در دیدار با رئیس سازمان ملی استاندارد کشور که ظهر یکشنبه در دفتر استاندار برگزار شد اظهارداشت: استاندارد از موضوعات مهمی است که می تواند در خدمت تولید، اقتصاد کشور باشد و خدمات مطلوبی به تولیدکنندگان ارائه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: استاندارد به عنوان مهمترین ظرفیت کشور، قادر است یاری گر تولید و صادرات باشد و در این راستا تامین زیرساختها برای خدمت رسانی این دستگاه یک ضرورت است.

جمالی پور با اشاره به ظرفیت های صنعتی و تولیدی استان تصریح کرد: قروین از نظر صنعتی بسیار مهم است و در اقتصاد نقش تاثیرگذاری دارد و به عنوان قطب صنعتی، مواد شوینده، بهداشتی، شیمیایی، شیشه، لوازم خانگی محسوب می شود که با داشتن اولین شهر صنعتی کشور جایگاه مهمی در عرصه اقتصادی دارد.

استاندار قزوین اظهارداشت:درسالهای گذشته بدلیل تحریم، سوء مدیریت و مشکلات دیگر تعدادی از واحدهای بزرگ و مهم صنعتی این استان از جمله لوازم خانگی پارس، شیشه آبگینه، فرنخ مه نخ، پوشینه بافت تعطیل شدند و برخی با کمترین ظرفیت کار می کنند و دچار چالش های فراوان هستند در حالی که در یک زمان در تراز جهانی قرار داشتند.

وی گفت: شهرک صنعتی کاسپین قزوین از مناطق بسیار مهم و کلیدی است که امروز واحدهای شاخص و مهمی را در خود جای داده و می تواند به اشتغال و اقتصاد کشور کمک کند.

استاندار قزوین تصریح کرد: وجود ظرفیت های کشاورزی، گردشگری و دانشگاهی در استان هم از قابلیت هایی است که می تواند زمینه جذب سرمایه گذاران مختلف را فراهم کند و سبقه فرهنگی آن با نیم قرن پایتختی هم از قابلیت هایی دیگری است که باید مورد توجه قرار گیرد.

جمالی پور اضافه کرد: استان قزوین با داشتن راههای ترانزیت و شبکه ریلی همچنان برای جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی مستعد است و باید با روان سازی امور به کارآفرینان کمک شود. 

وی گفت: استاندارد یک سازمان توسعه ای است که به ارتقای کیفی محصولات کمک می کند و با تامین تجهیزات مناسب و نیروی انسانی کارآمد باید خدمت رسانی به صنعت را روان کنیم.

استاندار قزوین بیان کرد: خوشبختانه اداره استاندارد در قزوین ساختمان بسیار مناسبی دارد و در صورت تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود قادر است خدمات خود را سرعت و وسعت بخشد.

وی اظهارداشت: تقویت آزمایشگاه مرجع استاندارد، تامین کارشناسان مورد نیاز،  تعیین چارت سازمانی متناسب با فعالیت ها و عملکرد این اداره و اجرای طرح های شاخص ملی در آن یک ضرورت است.

جمالی پور افزود: از رئیس سازمان ملی استاندارد درخواست می کنیم برای ایجاد آزمایشگاه تعیین ماهیت در کنار گمرک قزوین موافقت کنند تا بتوان به واحدهای صنعتی خدمت رسانی کرد.

استاندار قزوین از مدیریت خوب سیروس صارمی مدیرکل استاندارد استان قزوین در تعامل با واحدهای صنعتی و تسهیل در امور تشکر و قدردانی کرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استانداری قزوین استاندار قزوین خدمت رسانی جمالی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۹۶۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مبارزه با فساد شعار اساسی دولت است/ توفیق دیپلماسی اقتصادی

به گزارش خبرنگار مهر، احمد وحیدی ظهر سه شنبه در مراسم تودیع و معارفه استاندار مازندران از مازندران به عنوان در گرانبها یاد کرد و افزود: ظرفیت‌های انسانی ارزشمند و بزرگ و مردمان صمیمی و بزرگوار و جریان دانشی قوی دارد.

وی با اظهار اینکه جریان معنوی قوی در مازندران وجود دارد، به سابقه ورزشی و علمی استان اشاره و اضافه کرد: مازندران استان برجسته و مهم در کشور و پیشران در حوزه اقتصاد کشور است.

وی سفر ۲۰ میلیون گردشگر را از دیگر ظرفیت‌های مازندران برشمرد و گفت: انتخاب استاندار برای این استان کار بسیار مشکلی است تا بتوانیم فردی جامع الاطرافی را انتخاب کنیم.

وزیر کشور عملکرد استاندار سابق مازندران را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: استاندار سابق فداکارانه و ایثارگرانه در مازندران خدمت کرده است و خدا را شاکر هستیم که مدیران صبورانه و ایثارگرانه ایستادگی می‌کنند.

وحیدی با عنوان اینکه دشمنان نمی‌خواهند رشد و شکوفایی کشور راببینند، گفت: برخلاف تبلیغات سو معاندان، مدیران باپشتکار، خدوم و ایثارگر در حال خدمت به مردم هستند.

وزیر کشور با اشاره به توفیقات دولت در حوزه‌های مختلف نظیر دیپلماسی اقتصادی گفت: مبارزه با فساد جزو شعارهای مهم و اساسی دولت کنونی به شمار می‌رود.

وی ادامه داد: مازندران استان بسیار مهمی است و باید فردی را انتخاب می‌کردیم که کارهای بزرگ شروع شده را در استان دنبال کند از این آقای یوسف نوری را که ظرفیت بزرگی هستند، را انتخاب کردیم.

این خبر تکمیل می‌شود

کد خبر 6086379

دیگر خبرها

  • ارایه رایگان یک میلیون و ۴۶۰ هزار خدمت آزمایشگاهی در مرکزی
  • علت تغییر استاندار مازندران چه بود؟ | ویدئو
  • ارائه تسهیلات ۹۰ درصدی در گمرک قزوین
  • مبارزه با فساد شعار اساسی دولت
  • مبارزه با فساد شعار اساسی دولت است/ توفیق دیپلماسی اقتصادی
  • ایجاد معاونت ساخت صنعتی مسکن در ریاست جمهوری
  • ۸۰ واحد بزرگ صنعتی در استان قزوین در دست اجراست
  • هدفگذاری ۸۰ طرح صنعتی بزرگ در استان قزوین
  • طولانی شدن زمان تخصیص ارز مشکل عمده پرونده‌های میز گمرک است
  • بخشنامه جدید برای تسهیل صادرات تولیدکنندگان