Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-19@14:43:41 GMT

روزهای قرمز رهبر ارزهای دیجیتالی

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۹۶۶۲۹

روزهای قرمز رهبر ارزهای دیجیتالی

یک صرافی ارز رمزنگاری دلایل کاهش قیمت بیت کوین را در گزارش خود بررسی کرده و ضمن آن آینده بیت کوین را پیش بینی کرده است.

به گزارش پول نیوز؛ بیت کوین در پایان آوریل (اردیبهشت) ۳.۶۲٪ سقوط کرده بود، علی رغم اینکه در یک روندی از «پیروزی» قرار داشت و در ۱۴ آوریل (۲۵ فروردین) به ۶۴هزار و ۸۴۷ دلار رسیده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فاکتورهای مختلفی در این زمینه وجود دارد که در گزارشی توسط OKEx ، صرافی ارز رمزنگاری شده برای تجارت ارزهای رمزپایه مختلف ،مورد بررسی قرار گرفته است. شاخص دلار در آوریل از ۹۳ به ۹۰ و همچنین عملکرد خزانه داری ۱۰ ساله ایالات متحده از ۱.۷۵٪ در مارس (فروردین) به ۱.۵۳٪ در آوریل کاهش پیدا کرد.

 

OKEx خاطرنشان کرده است: این عوامل منجر به افزایش کلی قیمت دارایی های ریسک پذیر می شود ، با این حال، شاخص نوسانات، که مناطق بی ثبات مورد انتظار در بازار را برجسته می کند ، نیز رو به نزول بوده اند. در مقابل بیت کوین، شاخص S&P ۵۰۰ و نزدک در ماه آوریل با سرعتی بالا ۵.۳٪ و بازده ماهانه ۵.۴٪ بالا رفتند.

گذشته از عمومی شدن Coinbase(صرافی ارز رمزنگاری) که باعث سود بردنش می شود، حق بیمه قراردادهای آتی بیت کوین به ۱۱٪ افزایش یافت. روزی که Coinbase در Nasdaq درج شد، بیت کوین با انتشار این خبر سقوط کرد.

 

در یکشنبه سوم آوریل (۱۴ فروردین) در شرایطی که نقدینگی کم بود ، یک سقوط فوری رخ داد. بیت کوین با یک افت ۱۶ درصدی از ۶۱ هزار دلار در یک لحظه به ۵۰هزار و ۹۰۰ دلار رسید.

 

این امر منجر به بیشترین ضرر در ازه زمانی ۲۴ ساعته در بورس ها شد که معادل با ۹.۵۴ میلیارد دلار بود. بهره بیت کوین در همان روز ۲۷٪ کاهش یافت و تا پایان ماه قادر به بازگشت به سطح قبل از سقوط نبود.

 

در سوی دیگر، اتریوم هشتمین ماه متوالی سود خود را در آوریل ثبت کرد و بهترین سود ماهانه خود را پس از ژانویه (دی) ۲هزار و ۹۲۱ دلار با ۴۸٪ رشد کسب کرد.

 

جهش قیمت ETH از ۱۸۵۰ دلار در اوایل آوریل به ۲،۸۰۰ دلار در پایان ماه رسید. این رشد بیشتر آلتکوین را تشویق کرد.

 

به گفته TradingView، این امر همچنین منجر به افت ۱۷ درصدی بیت کوین شد و در پایان ماه به ۵۰ درصد نزول رسید.

 

با ظهور دوج کوین، ارزهای رمزپایه دیگری با مضامین سگ شکل گرفته اند. یعنی Shiba INU (SHIB)، در ابتدای ماه مه قابل توجه بود. ایجاد این آلتکوین های کوچکتر می تواند باعث رکود بیت کوین شود.

 

اتریوم به دلیل اجماع قوی صعودی در بازار فضای بیشتری برای رشد دارد. اتریوم همراه با سایر ارزهای رمزپایه هنوز می توانند مانند گذشته نسبت به بیت کوین عملکرد بهتری داشته باشند.

 

ماه مه (خرداد) ماهی است که بیت کوین در گذشته پیشرفت های بسیار خوبی داشته است، در حالی که میانگین بازدهی ماه مه ۲۱٪ است، رهبر بازار قبل از اینکه بتواند به راحتی در بالای سوددهی ترین ها قرار بگیرد ، باید به بالای ۶۰هزار دلار برسد.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: ارز رمزنگاری بیت کوین نقدینگی اتریوم دوج کوین بیت کوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۹۶۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان روزهای تلخ سردار آزمون در رم

به گزارش "ورزش سه"، سردار آزمون پس از اینکه روز دوم فروردین‌ماه در سومین مسابقه تیم ملی ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی 2026 مقابل ترکمنستان از ابتدا به میدان رفت و گلزنی کرد و به دلیل آسیب دیدگی در دقایق تلف شده نیمه نخست تعویض شد، طی هفته‌های اخیر دور از میادین بود که روزهای تلخ او تمام شد.

ستاره ایرانی رم پس از مصدومیت در تیم ملی و از دست دادن بازی برگشت مقابل ترکمنستان، در سه هفته پیاپی سری آ ایتالیا مقابل لچه، لاتزیو و اودینزه و دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا برابر آ ث میلان حضور نداشت ولی او حالا دوباره آماده بازگشت به میدان می‌شود.

سردار آزمون پس از 25 روز دوری از میادین، دیروز سه‌شنبه در تمرین گروهی جالوروسی حضور یافت و پا به پای دیگر شاگردان دنیله ده‌روسی تمرین کرد و با آمادگی بالایی کارش را انجام داد تا مشخص شود شرایط بازگشت به میادین را دارد.

ستاره ایرانی رم که مشخص شده از مصدومیت فاصله گرفته، در 17 بازی این فصل سری آ ایتالیا توانسته دو گل به ثمر رساند که امیدوار است در بازگشت به مسابقات رسمی این آمار را بهتر کند.

دیگر خبرها

  • قیمت بیت کوین تا این کانال سقوط کرد
  • نخستین جایگزین بیت کوین
  • سقوط قیمت بیت کوین تا زیر ۶۰ هزار دلار
  • نگاهی به آلت‌کوین‌ها در سالروز خلق «نیم کوین»، فصل جایگزین‌های بیت کوین
  • آخرین نرخ ارزهای مبادله ای/ قیمت دلار ثابت ماند
  • بازار رمزارز‌ها / صعود اندک بیت‌کوین
  • تاثیر دامیننس بیت کوین بر بازار تتر
  • درخواست اتاق بازرگانی از رهبر انقلاب برای تعطیلی شنبه ها
  • آمارضعیف مورایس نسبت به فصل قبل/ روزهای تلخ مرد پرتغالی در اصفهان
  • پایان روزهای تلخ سردار آزمون در رم