Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام کاروند مدیرکل اوقاف کردستان آخرین مهلت ثبت نام برای شرکت در چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم را ۱۳ خرداد ماه اعلام کرد.

حجت‌الاسلام محمد کاروند مدیر کل اوقاف و امور خیریه کردستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کردستان، با اشاره به برگزاری چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در سال جاری اظهار کرد: ثبت نام برای شرکت در این مسابقات تا ۱۳ خرداد و از طریق سایت رسمی مسابقات به آدرس http://www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

quraniran.ir انجام می‌شود.‌

 

وی افزود: این مسابقات ویژه برادران و خواهران بالای ۱۸ سال است و در رشته‌های قرائت، ترتیل، حفظ کل،حفظ ۲۰ جزء،حفظ ۱۰ جزء،حفظ ۵ جزء، اذان، دعاخوانی وتفسیرعمومی برگزار می شود.

 

مدیر کل اوقاف و امور خیریه کردستان با اشاره به اینکه مرحله استانی رشته‌های همسرایی و هم‌خوانی و دعاخوانی پس از ضبط و ارسال آثار از سوی اوقاف استان به صورت متمرکز در مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور داوری می‌شود، اعلام کرد: براین اساس راه‌یافتگان به مرحله بعدی مشخص می‌شوند.

 

حجت‌الاسلام کاروند تصریح کرد: شرکت‌کنندگان رشته‌های قرائت تحقیق، ترتیل، حفظ قرآن در تمامی رشته‌ها در مرحله شهرستانی باید به دو سؤال ترجمه قرآن از نیم جزء اول جزء ۳۰ قرآن، در مرحله استانی به دو سؤال ترجمه از اجزای ۳ و ۴ قرآن، برگرفته از ترجمه استاد حسین انصاریان به صورت شفاهی پاسخ دهند.

 

وی با اشاره به اینکه زمان برگزاری مرحله شهرستانی و استانی از اول تیر ماه تا ۳۱ شهریور ماه سال جاری اعلام شده است، بیان کرد: طبق آئین نامه مسابقات مرحله شهرستانی در صورت فراهم بودن شرایط به صورت حضوری و در صورت عدم امکان، به صورت غیرحضوری و با استفاده از ظرفیت ویدئو کنفرانس با گروه داوری متمرکز در مرکز استان برگزار می‌شود.

 

مدیر کل اوقاف و امور خیریه کردستان به برگزاری مرحله شهرستانی تفسیر عمومی در تاریخ ۱۳ مرداد سال جاری به صورت سیستمی و غیرحضوری اشاره کرد و گفت : مرحله استانی این رشته نیز ۱۱ مهر در صورت امکان به صورت حضوری در مرکز استان و در صورت عدم امکان در مرحله اول آزمون کتبی به صورت سیستمی و در مرحله دوم از بین منتخبین آزرمون کتبی، آزمون شفاهی انجام می‌شود.

 

حجت‌الاسلام کاروند اضافه کرد: سال گذشته 550 نفر از خواهران و برادران کردستانی در این مسابقات شرکت کردند و در مرحله نهایی و کشوری هم موفقیت‌های مهمی به دست آوردند.

 

وی بیان کرد: در چهل و سومین دوره این مسابقات، شرکت‌کننده استان کردستان در رشته حفظ کل خواهران رتبه اول کشور را کسب کرد که دستاورد مهمی برای استان به شمار می‌رود.

پایان پیام/713

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسابقات قرآن کریم اوقاف و امور خیریه کردستان اوقاف و امور خیریه مرحله شهرستانی حجت الاسلام کل اوقاف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۹۷۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیست‌وچهارمین دوره حفظ تخصصی مؤسسه جامعه القرآن‌ برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، ثبت‌نام برای شرکت در بیست و چهارمین طرح دوره تخصصی حفظ تخصص قرآن که از سوی مؤسسه جامعة‌القرآن الکریم و اهل‌البیت (ع) در حال برگزاری است.

این دوره به صورت یکساله و دوساله به همراه آموزش تجوید و مفاهیم قرآن به دو شکل حضوری و غیرحضوری برگزار شده و علاقه‌مندان به منظور دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام می‌توانند با شماره تلفن ۷۷۸۸۲۹۶۵ تماس گرفته یا به شماره ۰۹۱۲۷۲۳۴۶۳۶ پیامک ارسال کنند.

پس انجام ثبت‌نام، مصاحبه از متقاضیان همزمان با آغاز تیرماه با حفظ اجزای اعلام شده در آئین‌نامه رسمی این دوره به صورت سراسری در شعب تخصصی استان‌ها صورت گرفته و منتخبان نوجوان دختر و پسر با هم به رقابت خواهند پرداخت.

مرکز تخصصی بانوان تهران، مؤسسه جامعة‌القرآن در تهرانپارس، جنب متروی شهید باقری واقع شده است.

کد خبر 6085511 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • بیست‌وچهارمین دوره حفظ تخصصی مؤسسه جامعه القرآن‌ برگزار می‌شود
  • چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن دانش‌آموزی در بوشهر آغاز شد
  • دوره سراسری «انسان مدیر؛ انسان سعادتمند» برگزار می‌شود
  • پایان نخستین جشنواره حیات در مازندران با اعلام نفرات برتر
  • نخستین جشنواره قرآن و عترت دانشجویی در مازندران
  • وحشت صهیون از قرآن
  • مهلت ثبت نام در آزمون فلوشیپ پزشکی سال ۱۴۰۳ دوباره تمدید شد
  • دوره سراسری «انسان مدیر؛ انسان سعادتمند» برگزار می شود
  • مسابقه حفظ جزء سی‌ام قرآن کریم ویژه سوادآموزان
  • برپایی محفل انس با قرآن کریم درسنندج به شکرانه «وعده صادق»