Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-18@00:11:17 GMT

آخرین وضعیت مصدومان استقلال مشخص شد

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۹۷۶۷۱

آخرین وضعیت مصدومان استقلال مشخص شد

آخرین وضعیت مصدومان استقلال برای دیدار با صنعت نفت آبادان مشخص شد.

به گزارش برنا؛ در آستانه دیدار با صنعت نفت سرنوشت دو بازیکن آبی‌پوشان در هاله‌ای از ابهام است. مسعود ریگی که به واسطه مصدومیت از ناحیه عضله دو قلوی پا در حین بازی ذوب‌آهن مجبور به تعویض شد. تکلیف قطعی حضور ریگی بعد از انجام تمرین ساعت ۱۹ امروز آبی‌پوشان و نظر پزشکان مشخص خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیداحمد موسوی هم در بازی ذوب‌آهن حضور نداشت. احتمالاً برای اینکه خیال کادرفنی از سلامت این بازیکن در بازی‌های بعدی راحت باشد، مقابل آبادانی‌ها غایب خواهد بود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: صنعت نفت ریگی بازی سلامت استقلال صنعت نفت مصدومیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۹۷۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریگی مسئول اول فرار از پرس در پرسپولیس

به گزارش ورزش سه از زمانی که اوسمار سرمربی پرپسولیس شد شرایط برای مسعود ریگی تغییر کرد و او بازیکن ثابت و اصلی این تیم به حساب می آید.

البته ریگی و مدل فوتبالش مورد قبول یحیی گل محمدی هم بود اما حضور میلاد سرلک در پرسپولیس باعث می شد تا بعضا این بازیکن در برخی مسابقات نیمکت نشین شود.

ریگی اما از شروع نیم فصل دوم هافبک دفاعی فیکس پرسپولیس بوده و در سیستم مد نظر اوسمار در کنار سروش رفیعی کمربند میانی سرخ ها را سفت و سخت کرده است.

مهمترین وظیفه ریگی اما شکستن خط پرس حریفان است و این بازیکن نیز با سختکوشی و قدرت حفظ توپ در این ماموریت واقعا موفق بوده است تا با عملکرد درخشانش باعث شود قدرت انتقال از دفاع به حمله راحت تر و بهتر صورت بگیرد.

ریگی در واقع به عنوان یک هافبک دفاعی نقش تخریب  و جارو کردن فضای مقابل خط دفاعی تیمش را دارد اما از آنجایی که معمولا بیشتر زمان بازی پرسپولیس مالکیت توپ را دارد  شرایط متفاوتی پیدا می کند و باید در بازیسازی هم شرکت داشته باشد .

با این وجود در بازی هایی مثل دیدار با ملوان که پرسپولیس تقریبا سی دقیقه تحت فشار بود نقش ریگی  به عنوان مسوول فرار از پرس حریف و البته محکم تر کردن کمربند میانی نقش عمده ای دارد.

نکته اینکه با وجود  تحت فشار قرار گرفتن پرسپولیس مقابل ملوان این تیم غیر از یک شوت از راه دور موقعیت گلی پیدا نکرد چرا که هم ریگی هم مدافعان پرسپولیس سد محکمی مقابل حمله وران ملوان ایجاد کردند و این خافبک دفاعی از نمایش اخیر تیمش در تهران نیز نمره قبولی گرفت و یکی از بهترین بازیکنان تیمش بود.

دیگر خبرها

  • آخرین تمرین ملی پوشان فوتسال پیش از شروع جام ملت‌ها
  • آخرین وضعیت مصدومان استقلال
  • تشریح آخرین وضعیت مصدومان استقلال
  • پیروزی استقلال آبی پوشان ملاثانی در فوتبال دسته اول کشور
  • ریگی مسئول اول فرار از پرس در پرسپولیس
  • شوک به تراکتور با غیبت یک بازیکن مقابل استقلال
  • آخرین وضعیت سیلوا: مصدومیت و دوری از تمرین
  • کنار گذاشتن سرپرست تیم استقلال و غیبت مدافع برزیلی
  • این برد از نان شب برای استقلال واجب‌تر بود