Web Analytics Made Easy - Statcounter

گزارش تسهیلات اعطایی خود در فروردین ماه سال جاری در بخش های مختلف اقتصادی، بنگاه‌های کوچک و متوسط، ضمانتنامه های صادره ریالی، قرض الحسنه اعطایی ازدواج و تهیه جهیزیه، اشتغالزایی و مشاغل خانگی مددجویان سازمان بهزیستی کل کشور، کمیته امداد امام خمینی (ره) و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، صندوق توسعه ملی و طرح های حوزه اعتباری را تشریح کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش گروه بانک و بیمه پول نیوز، در فروردین ماه سال جاری، در بخش های آب و کشاورزی، صنعت و معدن، مسکن و ساختمان، خدمات، بازرگانی و متفرقه بیش از 52 هزار و 393 میلیارد ریال و بنگاه های کوچک و متوسط 800 میلیون ریال تسهیلات پرداخت شده است.

این بانک در دوره زمانی یاد شده، تعداد 337 فقره تسهیلات قرض الحسنه مشاغل خانگی، اشتغال زایی و کارفرمایان طرح های مددجویی به مبلغ بالغ بر 122 میلیارد و 862 میلیون ریال به معرفی شدگان کمیته امداد امام خمینی (ره)، سازمان بهزیستی و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی پرداخت کرده است.

بانک رفاه کارگران همچنین در مقطع فروردین ماه سال جاری، بیش از 174 میلیارد ریال تسهیلات از محل منابع قراردادهای سپرده گذاری صندوق توسعه ملی اعطا کرده است و در همین دوره زمانی، بالغ بر 7 هزار 769 میلیارد ریال انواع ضمانتنامه‌های ریالی به تعداد 1.887 فقره نیز صادر کرده است.

همچنین شعب این بانک از محل سپرده های قرض الحسنه نزد خود تعداد 862 فقره تسهیلات قرض الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه به مبلغ بیش از 610 میلیارد ریال و در طرح های فعال حوزه اعتباری، 929 میلیارد ریال تسهیلات اعطا کرده است.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: کمیته امداد بانک رفاه پول نیوز تسهیلات اشتغال زایی میلیارد ریال قرض الحسنه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۹۷۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادرات بیش از ۵ میلیون دلار کالا از تعاونی‌های شهرستان کاشان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ رئیس اداره تعاون کاشان در نشست خبری به مناسبت هفته تعاون گفت: از ابتدای سال گذشته تا کنون، کالا‌هایی همچون سیمان، گلاب و عرقیات گیاهی، فرش دستبافت، لوله‌های چدنی، پلیکا، مفتول مسی، پی وی سی، میلگرد، لنت ترمز، لبنیات و مواد شوینده از کاشان به خارج از کشور صادر شده است.


حسن اربابی افزود: استرالیا، اسپانیا، انگلیس، سوئد، کانادا، آلمان، روسیه، اتریش، هلند، ژاپن، چین، پاکستان، عراق، آذربایجان، ارمنستان و افغانستان از جمله کشور‌های مقصد کالا‌های صادراتی بودند.


وی با اشاره به پرداخت ۲۲۳ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی در کاشان گفت: مجموعه ورزشی رفاه کارگران به عنوان یک پتانسیل حوزه ورزش میباشد که در این زمینه دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان برای زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی رفاه کارگران اختصاص پیدا کرده است.


اربابی با اشاره به اینکه میزان تسهیلات اشتغال‌زایی پرداخت شده ۲۲۳ میلیارد تومان بوده است تصریح کرد: تسهیلات اشتغال‌زایی باید پایدار باشد و از این رو تسهیلات امسال به روستا‌هایی پرداخت می‌شود که برنامه داشته باشند و برای هر اشتغال حداکثر ۱۵۰ میلیون تومان تسهیلات پرداخت می‌شود و تسهیلات پرداختی نیز مورد رصد و پایش قرار می‌گیرد.


وی با اشاره به ۶۳ هزار بیمه شده اجباری در شهرستان کاشان ابراز داشت: این تعداد در یک هزار و ۲۰۰ واحد تولیدی مشغول به کار هستند که این مهم نشان از وسعت جامعه کارگری و اهمیت حوزه کارگری در شهرستان کاشان است.

دیگر خبرها

  • صادرات بیش از ۵ میلیون دلار کالا از تعاونی‌های شهرستان کاشان
  • پرداخت ۲۲۳ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی در کاشان
  • پرداخت ۳۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در استان اردبیل
  • پرداخت ۳۵۰۰۰میلیارد ریال تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در استان اردبیل
  • پرداخت ۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی 
  • بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بیشترین وام را در سال ۱۴۰۲ پرداخت کرد
  • پرداخت 133 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی
  • پرداخت بیش از یک هزار میلیارد ریال تسهیلات به فعالان مشاغل خانگی در همدان
  • پرداخت ۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی
  • امام جمعه بوشهر: پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری تسریع شود