Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: برای امروز افزایش سرعت وزش باد، وزش تندبادهای لحظه‌ای، گرد و غبار و کاهش کیفیت هوا در غالب نقاط استان پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش برنا؛ مهران چراغپور، مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: برای امروز افزایش سرعت وزش باد، وزش تندبادهای لحظه‌ای، گرد و غبار و کاهش کیفیت هوا در غالب نقاط چهارمحال و بختیاری پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: سه شنبه و چهارشنبه بر شدت ناپایداری‌ها افزوده می‌شود و کاهش نسبی دما دور از انتظار نیست.

او افزود: در این مدت خطر سقوط اشیا به سبب وزش باد، احتمال جاری شدن روان‌آب و اصابت صاعقه وجود دارد.

چراغپور با اشاره به ماهیت بارش‌های رگباری فصل بهار توصیه کرد: از صعود به ارتفاعات، چرای دام در ارتفاعات و استقرار در حاشیه مسیل‌ها و رودخانه‌ها خودداری شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: هواشناسی گرد و غبار چهارمحال و بختیاری چهارمحال و بختیاری گرد و غبار هواشناسی تندباد چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۹۷۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی وزش باد در اغلب مناطق خوزستان

محمد سبزه زاری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر بیان کرد: بر اساس نقشه‌های پیش‌یابی از فردا وزش بادها در مناطق جنوب، غرب، مرکز و شمال استان خوزستان در برخی ساعات متوسط خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: تا اوایل هفته آینده روند افزایش دما در سطح استان پیش بینی می‌شود. در این ایام استقرار جریانات جنوبی سبب افزایش رطوبت در مناطق جنوبی و مرکزی و غربی خواهد شد.

سبزه زاری اظهار کرد: در شبانه روز گذشته بستان با ۳۵.۸ و دزپارت با ۱۲.۴ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط در خوزستان گزارش شده‌اند.

مدیرکل هواشناسی خوزستان اظهار کرد: در شبانه روز گذشته اهواز به بیشینه دمای ۳۴.۷ و کمینه دمای ۲۲ درجه سانتیگراد رسیده است.

کد خبر 6088142

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی وزش باد در اغلب مناطق خوزستان
  • پیش‌بینی بارش‌های پراکنده برای چهارمحال‌ و بختیاری
  • هشدار هواشناسی چهارمحال و بختیاری
  • پیش بینی افزایش ابر در چهارمحال و بختیاری
  • بارش باران بهاری در چهارمحال و بختیاری
  • پیش‌بینی وقوع تندباد لحظه‌ای و گرد و خاک محلی در خوزستان
  • استقرار هوای خنک تا چهارشنبه در گیلان
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در چهارمحال و بختیاری
  • ۳۰۰ ثانیه با خبر چهارمحال و بختیاری+فیلم
  • 300 ثانیه با خبر چهارمحال و بختیاری+فیلم