Web Analytics Made Easy - Statcounter

فابیو کاپلو معتقد است میلان مقابل تیم هایی مانند آتالانتا بهتر بازی می کند.

فابیو کاپلو در آستانه بازی های حساس هفته آخر سری آ و در شرایطی که تیم های میلان، یوونتوس و ناپولی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان می جنگند، چهار تیم برتر لیگ را پیش بینی کرد. به گزارش طرفداری، فابیو کاپلو در مصاحبه با کوریره دلو اسپورت گفت:

یوونتوس در حال حاضر احساس قدرت می کند چون آن ها فرم خوب خود، اعتماد به نفس و شرایط ایده آل خود را پیدا کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن ها در حال حاضر شرایط خوبی دارند. در مورد میلان، وقتی زمان پیروزی مقابل کالیاری فرا رسید، میلان کمی عقب نشست اما آن ها در خارج از خانه عملکرد بهتری دارند و مقابل آتالانتایی قرار می گیرند که همیشه خواهان بازی کردن است. در این شرایط، تیم استفانو پیولی می تواند تغییر شکل دهد.

من به یوونتوس و میلان ایمان دارم و امیدوارم مردم این را بدانند. در مورد بازی های امروز، بهترین میلان در بازی مقابل یک تیمی که باز بازی می کند، دیده می شود. میلان در بازی مقابل تیم هایی که در دفاع جمع می شوند، مشکل دارد؛ به خصوص وقت هایی که زلاتان ابراهیموویچ غایب است. ناپولی در خانه بازی می کند و آن ها باید برنده شوند. درست است که ورونا از نظم خوبی برخوردار است اما آن ها خیلی خوب دفاع نمی کنند و مقابل تیمی قرار می گیرند که مهاجمانش در فرمی عالی قرار دارند. فکر می کنم که ناپولی سهمیه لیگ قهرمانان را خواهد گرفت.

 

اخبار داغ 

تجاوز به زنان در سطل های آشغال خیابانی / متجاوز افغان است برترین های قرن با کرمانی مقدم و شاه محمدی؛ اگر مجتبی محرمی الان بازی می کرد، 20 میلیاردی بود! سید جلال حسینی: فقط می‌ خواهیم هواداران احساس تبعیض نکنند موزیک ویدیو ناصر حجازی با صدای رضا یزدانی / اختصاصی طرفداری شادی هواداران اتلتیکو مادرید در خیابان ها پس از قهرمانی این تیم در لالیگا / عکس هدیه ویژه روبرت لواندوفسکی به همسر گرد مولر / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فابیو کاپلو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۹۸۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهمیه هم لازم نیست بگیری؛ خیال راحت ادین ترزیچ از جایگاهش در دورتموند

این روزها همه چیز به کام ادین ترزیچ است

طرفداری | نتایج ضعیف بروسیا دورتموند در این فصل باعث شده زیر تیغ انتقادات قرار بگیرند و این گمانه‌زنی‌های زیادی درباره جایگاه ادین ترزیچ به وجود آورده بود. با این حال به نظر می‌رسد کامبک شگفت‌انگیز مقابل اتلتیکو مادرید همه چیز را تغییر داده است.

به گزارش روهر ناخریشتین؛ تغییر مربی برای فصل آینده اکنون از برنامه‌های دورتموند خارج شده، این یعنی حتی اگر موفق به کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا نشوند، جایگاه ادین ترزیچ تضمین شده است.

کیکر نیز گزارش داده ترزیچ با صعود به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان، اکنون جای پای خود را محکم‌تر کرده است. گفتنی است دورتموند در حال با 56 امتیاز در جایگاه پنجم جدول قرار دارد و با لایپزیش در رتبه چهارم هم‌امتیاز است اما به خاطر تفاضل گل کم‌تر در جایگاه پایین‌تری قرار گرفته است.

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • سهمیه هم لازم نیست بگیری؛ خیال راحت ادین ترزیچ از جایگاهش در دورتموند
  • ترکیب پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان مشخص شد
  • کافو: دنیله ده روسی می‌تواند سر الکس فرگوسن رم باشد
  • فابیو کاناوارو: هدفم این است که روزی سرمربی ناپولی شوم
  • عملکرد عالی آندری لونین مقابل منچسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا / فیلم
  • عملکرد بی نظیر رونالدینیو مقابل میلان (لیگ قهرمانان اروپا - 18 آوریل، 2006) / فیلم
  • طلسم اصفهان: رکورد خاص ذوب آهن شکست!
  • تاریخ‌سازی مانوئل نویر؛ بیشترین کلین‌شیت در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا
  • واکنش امباپه به پیروزی مقابل بارسلونا و آینده حرفه‌ای‌اش
  • فابیو کاپلو: یوونتوس برای بازگشت به کورس قهرمانی به 4 خرید نیاز دارد