Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه گفت:قوه قضاییه باید راهکارهایی برای احقاق حقوق عمومی مردم در جامعه داشته و اجرا کند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازارومیه، حجت‌الاسلام سیدمهدی قریشی امروز در دیدار با مدیرکل جدید دادگستری آذربایجان‌غربی اظهار داشت: بی‌تردید مسئولیت‌های دستگاه قضایی بسیار سنگین است که در صورت انجام صحیح وظایف، خیر دنیا و آخرت را نصیب همکاران دادگستری خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه شرایط آذربایجان‌غربی نسبت به استان‌های دیگر شرایط ویژه ای است، بنابراین نگاه و تلاش ویژه ای طلب می‌کند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه گفت: بی‌شک وجود معنویت و خداترسی در کارکنان و قضات دادگستری می‌تواند نحوه برخورد آنها را با ارباب رجوع بهتر کند.

تحویل پرونده شهردار ارومیه به قوه قضائیه/ 350 هزار قطعه جوجه یک روزه قاچاق در مرز توقیف شدمعاون قوه قضائیه: 30 درصد پرونده‌های شورای حل اختلاف در استان گیلان به مصالحه ختم می‌شودمعاون اول قوه قضائیه در اردبیل: نامزدهای انتخاباتی اخلاق را رعایت کنند/ اجازه نخواهیم داد امنیت کشور و آرامش مردم به هم بخورد

وی در ادامه بیان کرد: باید با تقویت معنویت و خداترسی در قضات و کارکنان مقام ارباب رجوع را تکریم کرد.

قریشی گفت: برگزاری جلسات اخلاق برای قضات و کارکنان م‌ تواند باعث بهتر شدن وضعیت نحوه رسیدگی و برخورد با مجرمان و مراجعین قضایی شود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه گفت: قوه قضاییه باید راهکارهایی برای احقاق حقوق عمومی مردم در جامعه داشته و اجرا کند.

انتهای پیام/7548/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۹۸۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۲۸ هزار گردشگر از سد‌های آذربایجان‌غربی دیدن کردند

 دوستی رضایی مدیر دفتر مطالعات پایه منابع آب شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان‌غربی با اشاره به آمار بازدید از سه سد استان تا ۸ فروردین ماه امسال، گفت: تاکنون ۲۸ هزار نفر از سد‌های گردشگرپذیر استان دیدن کرده اند.

وی اضافه کرد: در حال حاضر سد‌های استان، ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون مترمکعب آب دارند که امسال یک هزار و ۴۲۰ میلیون متر مکعب پر شدگی مخازن سد‌ها را شاهد هستیم.

رضایی اضافه کرد: حجم پرشدگی مخازن سد‌های استان در امسال نسبت به حجم نرمال، بیش از ۵۵ درصد است.

دریاچه‌های پشت سد از زیباترین مکان‌های آذربایجان‌غربی است و در اوایل بهار نیز به دلیل وجود آب زیاد در پشت این دریاچه‌ها زیباتر از دیگر ایام سال است.

سد شهرچای ارومیه در حدود ۱۰ کیلومتری ارومیه قرار دارد و در جاده زیبای ارومیه به سیلوانا واقع شده است.

سد آغ چای هم در شهرستان چایپاره احداث شده و یکی از سد‌های زیبای استان به شمار می‌رود.

سد مهاباد نیز از جمله سد‌هایی است که در نزدیک‌ترین فاصله نسبت به شهر در کشور ساخته شده و زیبایی‌های خاص خود را دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • مراسم احیای شب‌های قدر در ارومیه
  • بیش از ۲۸ هزار گردشگر از سد‌های آذربایجان‌غربی دیدن کردند
  • پوشش مراسم شبهای قدر در آذربایجان غربی
  • غزه گورستان قوانین بین المللی است
  • چند خبر از گوشه و کنار آذربایجان غربی
  • پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی در شبانه روز گذشته
  • تجمع مردمی حمایت از مردم مظلوم غزه در ارومیه
  • بارش‌های نیمه اول سال آبی در آذربایجان‌غربی به ۲۵۲ میلی‌متر رسید
  • حال خوب دریاچه ارومیه عیدانه ای به مسافران
  • پیام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی به مناسبت روز جهانی تئاتر