Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، مجید ضماهنی مدیرکل دفتر نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه پیام نور گفت: نظارت دقیق و رصد مستمر فرآیند برگزاری الکترونیکی امتحانات از وظایف اصلی و مهم مدیران استانی نظارت است و همکاران ما در مدیریت‌های نظارت و ارزیابی استانی که عموماً از یک ماه قبل، بر روند فعالیت‌های آزمونی استان‌ها کنترل و اشراف داشته‌اند، از نخستین روز اجرای آزمون‌ها نیز با نظارت دقیق، اثربخش، متعهدانه و حرفه‌ای خود به بررسی دقیق و تحلیلی سازوکار‌های اجرایی و پشتیبانی امتحانات پرداخته و قوت‌ها و ضعف‌ها را منعکس می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل دفتر نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه پیام نور ضمن تاکید بر لزوم دقت، نظارت و تأمین امنیت آزمون‌های پایان نیمسال دانشگاه پیام نور که امسال نیز به دلیل شیوع بیماری کرونا، به صورت الکترونیکی در سراسر کشور برگزار می‌شود، افزود: دانشجویان، ولی نعمتان دانشگاه هستند و تأمین امنیت خاطر و نظارت دقیق بر روند برگزاری امتحانات حق آن‌ها و وظیفه اصلی متولیان امر است.

او با بیان اینکه دفتر نظارت و ارزیابی و تضمین کیفیت با بهره مندی از کارکنان مجرب و کارآزموده در سازمان مرکزی و مدیرانی حرفه‌ای، متعهد و متخصص و کارشناسانی پیگیر و دلسوز در تمامی استان‌ها نیز دوشادوش سایر ارکان ستادی و اجرایی برگزاری آزمون‌های دانشگاه از تمامی ظرفیت‌های خود استفاده خواهد کرد، افزود: این دفتر به عنوان بازوی مشورتی رئیس دانشگاه با نقش آفرینی فعال در بهینه سازی سازوکار‌های تصمیم سازی با هدف ارتقای سطح تصمیم گیری ها، خود را مکلف به شنود مؤثر و دریافت پیشنهادها، نقطه نظر‌ها و انتقاد‌های اثر بخش همکاران و دانشجویان می‌داند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانشگاه پیام نور دانشجویان دانشگاه پیام نور نظارت دقیق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۹۸۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی برخی واحدهای دانشگاه آزاد در زمان برگزاری کنکور

دانشگاه آزاد به دلیل برگزاری آزمون سراسری برخی واحدهای این دانشگاه را در روزهای ۶ و ۷ اردیبهشت ماه تعطیل اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در روزهای پنج‌شنبه و جمعه (۶ و ۷ اردیبهشت) برگزار می‌شود.

این در حالی است که بعضی از دانشگاه‌ها در زمان برگزاری این آزمون برای حضور اساتید و دانشجویان منع تردد یا تعطیلی را پیش‌بینی کرده‌اند.

با این اوصاف دانشگاه آزاد اسلامی هم اعلام کرده است که تمام دانشکده‌های واحد علوم تحقیقات فقط روز پنج‌شنبه تعطیل هستند و دانشکده‌های سوهانک و پونک واحد تهران مرکز، تمام دانشکده‌های واحد تهران شمال و تمام دانشکده‌های واحد دانشگاه آزاد کرج روزهای پنج‌شنبه و جمعه ۶ و ۷ اردیبهشت ماه تعطیل هستند.

همچنین لازم به ذکر است کلاس واحدهای تهران جنوب، تهران شرق و تهران غرب طبق روال قبلی برقرار و اخبار تعطیلی موثق نیست.

کد خبر 747172

دیگر خبرها

  • انتشار کارنامه اولیه کنکور ۱۴۰۳ در مرداد
  • دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان میزبان حدود ۱۷۰۰ نفر از داوطلبان خواهد بود
  • آغاز ثبت نام آزمون زبان دکتری تخصصی دانشگاه پیام نور
  • برگزاری نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ در فارس
  • دانشگاه علامه‌طباطبایی میزبان ۱۵ هزار و ۳۰۵ داوطلب کنکور سراسری
  • جزییات برگزاری نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ در استان فارس اعلام شد
  • جزئیات برگزاری نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ در استان فارس
  • تعطیلی برخی واحدهای دانشگاه آزاد در زمان برگزاری کنکور
  • دانشگاه آزاد نور میزبان یک‌هزار و ۳۷۸ داوطلب آزمون سراسری ۱۴۰۳
  • برگزاری سمینار کوچینگ ورزش‌های رینگی