Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، علی آقا محمدی در نشست امروز - یکشنبه - تحول محلات کشور که با حضور دستگاه‌های ذی ربط در محل وزارت کشور برگزار شد، با اشاره به اینکه پیشران تحول و پیشرفت معنادار در محلات و حوزه‌های حاشیه نشینی شهرهای کشور، تقویت مردم و آموزش عمومی است، گفت: باید ساکنان محلات را با آموزش های لازم به سمت کار و اشتغال آفرینی سوق دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



 آقا محمدی با اشاره به ضرورت هماهنگی و همکاری مابین دستگاه‌های ذی‌ربط در ساماندهی امور محلات کشور و ایجاد دفاتر تسهیل‌گری گفت: دفاتر تسهیلگری یکی از ظرفیت های تحول محلات کشور محسوب می‌شوند و از این ظرفیت باید به شکل مناسب و کارا بهره برد.

وی گفت: یکی از چالش‌ها در موضوع محلات و حاشیه‌نشینی شهرها، موضوع مهم تقسیمات کشوری است و در این خصوص باید با در نظر گرفتن جمیع جهات اعم از اقتصادی و فرهنگی تصمیم گیری شود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار کرد: شهرسازی و تبدیل روستاهای بزرگ به شهرها  ظرفیت حاشیه نشینی را به همراه دارد و برای همین باید نهایت دقت و حساسیت در این حوزه به خرج داده شود.

آقا محمدی با اشاره به اینکه یکی از چالش‌های موجود در محلات حاشیه و بافت فرسوده، مساله اعتیاد است، گفت: باید به این معضل به عنوان یک بیماری مهم اجتماعی توجه کرد. تجربه نشان داده که جمع کردن محل معتادان در عمل باعث کوچ آنها به مکانی دیگر و انباشت بیشتر مشکلات شده است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه می‌توان با تاسیس مکان‌هایی مشخص از پراکندگی این معضل جلوگیری کرد، گفت: برای همین ضرورت دارد در کشور به سمت استفاده از ابزارهای نرم و فرهنگی در حل چالش اعتیاد حرکت کنیم.

برچسب‌ها علی آقامحمدی وزارت کشور مجمع تشخیص مصلحت نظام

منبع: ایرنا

کلیدواژه: علی آقامحمدی وزارت کشور مجمع تشخیص مصلحت نظام علی آقامحمدی وزارت کشور مجمع تشخیص مصلحت نظام اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۹۸۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش دانش آموزان تویسرکانی در هفدهمین مسابقات ربوکاپ آزاد ایران

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد آقامحمدی با اعلام این خبر، اظهار کرد: این دوره از مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران با شعار «یادگیری، آینده درخشان» در دو بخش دانشجویی و دانش‌آموزی به میزبانی واحد علوم و تحقیقات با حضور بیش از یک هزار و ۸۰۰ شرکت کننده در ۳۰۰ تیم حائز شرایط از مدارس و دانشگاه‌های کشور و حضور ۹ تیم خارجی از ۵ کشور برگزار گردید که آقایان امیرعلی محمد صالحی و ابوالفضل محمد صالحی دانش آموزان پژوهش سرای تویسرکان موفق به کسب عنوان (سوپر تیم RT-TOY) شدند.

آقامحمدی افزود: شرکت کنندگان در هجدهمین دوره مسابقات ملی ربوکاپ آزاد ایران در لیگ‌های فوتبالیست دانش‌آموزی، امدادگر دانش‌آموزی لاین، امدادگر دانش‌آموزی ماز، نمایش ربات‌های دانش‌آموزی، ساخت و طراحی، دمو دانش‌آموزی، دمو دانشجویی، شبیه‌سازی فوتبالیست دو بعدی، شبیه‌ساز امدادگر دانش‌آموزی، شبیه‌ساز فوتبالیست دانش‌آموزی، سرویس‌رسان در کار، خودرو خودران و پرنده به رقابت پرداختند.

وی خاطرنشان کرد: اینگونه رویدادها، زمینه جریان سازی علمی و مهارتی در حوزه‌های هوش مصنوعی، رباتیک، بینایی ماشینی، مکاترونیک و یادگیری ماشین در کشور، جذب و جهت‌دهی استعدادها به سمت نیازهای حال و آینده کشور است. گفتنی است سخنگوی دولت آقای بهادری جهرمی از این رویداد بازدید به عمل آورد.

کد خبر 6084846

دیگر خبرها

  • آموزش عملی آمادگی دفاعی ۱۰ هزار دانش‌آموز قزوینی
  • آغاز دوره‌های آموزش ارتقای مهارت فرش بافان گیلانی
  • هدف گذاری آموزش مهارت‌های دیجیتال به ۳۰۰ هزار نفر در کشور
  • مهارت‌آموزی ۳۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌ جنوبی
  • مهارت‌آموزی سه هزار و ۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌جنوبی
  • آموزش در حوزه بانوان جدی گرفته شود
  • بررسی مسائل و مشکلات محلات حاشیه نشین شهر یزد
  • زلفی گل: دانشگاه فنی و حرفه‌ای به دانشگاه مهارت ملی تبدیل می‌شود
  • خسرویان: جهش تولید با جهش مهارت در کشور محقق می‌شود
  • درخشش دانش آموزان تویسرکانی در هفدهمین مسابقات ربوکاپ آزاد ایران