Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال اقدام به احضار ابراهیم شکوری معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس کرد تا صحبت‌های وی را درباره حاشیه‌های اخیر این باشگاه شنیده و درباره آن تصمیم‌گیری کند.

نهادهای بازرسی فدراسیون فوتبال نیز در این نشست حضور داشتند و پیرامون اتفاقات این باشگاه و توئیت‌های او از شکوری توضیح خواستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفته می‌شود قرار است یحیی گل محمدی و تنی چند از دستیاران او در تیم فوتبال پرسپولیس نیز به این کمیته احضار شده و درباره صحبت‌هایشان در یک ماه گذشته توضیحاتی را ارائه دهند.

دعوت از سخنگو و معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس در حالی اتفاق می‌افتد که در روزهای اخیر تنش درباره طرفداری فدراسیون فوتبال از برخی باشگاه‌های خاص مطرح شده بود و احکام کمیته انضباطی درباره تخلفات بازی پرسپولیس با سپاهان اصفهان و استقلال تهران نیز باعث انتقاد هواداران سرخپوش پایتخت شده بود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: ابراهیم شکوری باشگاه پرسپولیس یحیی گل محمدی ابراهیم شکوری باشگاه پرسپولیس فدراسیون فوتبال ایران یحیی گل محمدی فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۹۸۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمالوند: فدراسیون فوتبال و کمیته داوران پاسخگو باشند

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: اگر اتفاقی می‌افتد که یک تیم متضرر می‌شود فدراسیون فوتبال و کمیته داوران پاسخگو باشند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فراز کمالوند در نشست خبری بعد از شکست 3 بر صفر صنعت نفت آبادان مقابل پرسپولیس در هفته بیست و چهارم لیگ برتر، گفت: با توجه به بخشنامه فدراسیون فوتبال که ما را از مطرح کردن یکسری مسائل منع کرده، نمی‌توانم حرف بزنم اما یک خواهش دارم. ما در مورد مسائل داوری حرف نمی‌زنیم، اما اگر اتفاقی می‌افتد که یک تیم متضرر می‌شود فدراسیون فوتبال و کمیته داوران پاسخگو باشند.

ادامه دارد

دیگر خبرها

  • اعلام رای کمیته انضباطی درباره شکایت ذوب‌آهن از پرسپولیس
  • کمالوند: فدراسیون فوتبال و کمیته داوران پاسخگو باشند
  • جریمه جدید فوتبال ایران برای پرسپولیس!
  • معاون وزیر ورزش: واگذاری استقلال و پرسپولیس، آرزوی دیرینه هواداران است
  • حمایت استقلالی‌ها از آخرین احضارشده به کمیته اخلاق!
  • احضار بازیکن استقلال به کمیته‌های اخلاق و انضباطی
  • احضار بازیکن استقلال به کمیته های اخلاق و انضباطی
  • پس از استوری جنجالی؛ احضار آرش رضاوند به کمیته های اخلاق و انضباطی
  • احضار یک استقلالی به کمیته اخلاق
  • احضار هافبک استقلال به کمیته انضباطی و اخلاق