Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس سئو (SEO) جنسیت: آقا، خانم نوع همکاری: تمام وقت آشنایی با Technical SEO آشنایی با ابزارهای( Search Console- Google Analytics) تسلط به Content SEO آشنایی با HTML-CSS تسلط به تکنیک سازی آشنایی با مدیریت پروژه بیمه تکمیلی وام پاداش از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را با ذکر عنوان شغلی (کارشناس سئو) به ایمیل زیر ارسال نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اطلاعات تماس ایمیل: HR@irannovin.net

 

پربیننده ترین استخدام کارشناس تدارکات و پشتیبانی پروژه ها در یگانه اندیش سازه در تهران استخدام کارشناس کنترل کیفیت با مدرک کارشناسی یا ارشد صنایع غذایی استخدام کارمند فروش در شرکت رادوکس در تهران و البرز استخدام گرافیست با حقوق ثابت و مزایا در انتشارات هنرنو در تهران استخدام مهندس مکانیک برای شرکت پاسارگاد ماشین پرشیا جنوب در تهران

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام استخدامی آگهی استخدام استخدام دولتی اخبار استخدامی استخدام کرج استخدام بانک استخدام اصفهان استخدام تهران استخدام حسابدار استخدام در تهران استخدام پاره وقت استخدام تمام وقت انتخابات ۱۴۰۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۹۸۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدرنشینی نفت تهران تا پایان دور ششم لیگ برتر شطرنج کشور

بیستمین دوره از مسابقات لیگ برتر شطرنج آقایان ایران از ۲۳ فروردین‌ماه با حضور ۹ تیم از ۶ استان در محل سالن مسابقات نوین فدراسیون شطرنج با سرداوری کاوه هنری داور بین‌المللی، جانشین سرداوری داوران بین‌المللی آرمان علیپور و شیرین مرادی و مسئول پخش زنده امیر افتخاری داور ملی در حال برگزاری است.

تیم نفت تهران با ۱۰ امتیاز تیمی و تیم‌های قهرمان گیلان، پیکار افکار و پیشگام نوین تهران به ترتیب با کسب ۷ امتیاز و پوئن‌شکنی بهتر نسبت به یک‌دیگر رده‌های دوم تا چهارم را به خود اختصاص داده‌اند.

 تیم‌های شهرداری کرمانشاه با ۵ امتیاز، فیل خوب با ۵ امتیاز، نخبگان با ۴ امتیاز، پیشگام نوین رایمند شهررضا با ۲ امتیاز و افلاک لرستان با ۱ امتیاز به ترتیب جایگاه‌های پنجم تا نهم جدول رده‌بندی لیگ برتر شطرنج کشور را ازآن خود کرده‌اند.

تنها سه دور دیگر تا پایان مسابقات استاندارد لیگ برتر شطرنج آقایان ایران باقی مانده است و رقابت در نیمه بالایی جدول برای کسب عناوین برتر به اوج خود رسیده است و باشگاه نفت تهران با ۳ امتیاز اختلاف نسبت به سایر رقبا در وضعیت نسبتاً بهتری قرار گرفته و تا به اینجای کار بیشترین شانس را برای تصاحب عنوان قهرمانی دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی سایر حوزه ها

دیگر خبرها

  • آگهی استخدام شرکت مترو اصفهان
  • حریفان نام‌آشنایی در آسیا دارم
  • ۳۱ فروردین، آخرین مهلت ثبت نام آزمون استخدام فرزندان شهدا و جانبازان
  • صدرنشینی نفت تهران تا پایان دور ششم لیگ برتر شطرنج کشور
  • تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدام فرزندان شهدا و جانبازان
  • ضریب پیچیدگی پتروپالایشگاه تهران تا ۱۴۱۰ به ۱۲.۶ می‌رسد
  • استخدام ۲ قهرمان کشتی مازندران
  • محور‌های ۱۵ گانه یزدِنوین به منظور تحقق شعار سال است
  • نقش کریدور‌های اقتصادی در نظم نوین جهانی
  • ورود هوش مصنوعی به تشخیص‌‌های آزمایشگاهی/ لزوم آشنایی دانش‌آموزان با علوم آزمایشگاهی