Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-19@04:52:26 GMT

عربستان میزبان سوپر کاپ اسپانیا ۲۰۲۲ شد

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۹۸۹۶۴

عربستان میزبان سوپر کاپ اسپانیا ۲۰۲۲ شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، رسانه های عربستان از میزبانی این کشور در مسابقات سوپر کاپ اسپانیا در سال ۲۰۲۲ خبر دادند. طبق فرمت جدید سوپر کاپ اسپانیا با حضور ۴ تیم رئال مادرید، اتلتیکو مادرید، بارسلونا و اتلتیک بیلبائو برگزار می شود.

پیش از این لالیگا قراردادی ۱۰ ساله با فدراسیون عربستان برای برگزاری مسابقات سوپر کاپ در عربستان امضا کرده بود ولی در سال گذشته به دلیل شرایط کرونایی در عربستان برگزار نشد و در این مسابقات به میزبانی اسپانیا برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲۵۶ ۲۵۱

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لالیگا لالیگا سوپر کاپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۹۸۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال تعلیق موقت تباس از ریاست لالیگا

رئیس سازمان لالیگای اسپانیا ممکن است از سمت خود تعلیق شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رسانه اسپانیایی «رلوو» گزارش داد؛ در پی شکایت دو باشگاه رئال مادرید و اتلتیک بیلبائو علیه خاویر تباس رئیس سازمان لالیگای اسپانیا، دادگاه ورزشی اسپانیا نیز قصد دارد شکایتی را علیه او تنظیم کند که این می‌تواند منجر به تعلیق موقت تباس از سمت خود به عنوان رئیس سازمان لالیگا شود.

سازمان لالیگا چندی پیش با شرکت CVC قرارداد همکاری امضا کرد، شرکتی که برای سرمایه‌گذاری در لالیگا به مبلغی حدود سه میلیارد یورو با سازمان لالیگا به توافق رسیده است اما سه باشگاه رئال مادرید، بارسلونا و اتلتیک بیلبائو آماده همکاری در این زمینه نیستند.

متهم شدن رئیس رئال مادرید به استفاده ابزاری از برنابئو

تباس که در ماه آوریل 2013 برای اولین بار به عنوان رئیس سازمان لالیگا انتخاب شد، در ماه دسامبر 2023 برای چهارمین دوره متوالی موفق شد در پست ریاست این سازمان ابقا شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رسمی: داور ال‌کلاسیکو مشخص شد
  • مسابقات کوراش بانوان در سطح خوب و با میزبانی شایسته برگزار شد
  • فریدونکنار؛ میزبان مرحله استانی جام شهید عجمیان
  • احتمال تعلیق موقت تباس از ریاست لالیگا
  • متهم شدن رئیس رئال مادرید به استفاده ابزاری از برنابئو
  • همدان میزبان بزرگترین رویداد کاراته کشور است/ نمره عالی میزبانی
  • مگا پروژه 22.5 میلیاردی متروی ریاض/ درهای عربستان به روی جهان باز می‌شود؟ (فیلم)
  • سنندج، میزبان مسابقات انتخابی تیم ملی دارت
  • مگا پروژه 22.5 میلیاردی متروی ریاض/ درهای عربستان به روی جهان باز می‌شود؟
  • ایران برای نخستین بار میزبان رقابت‌های تنیس ساحلی شد