Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،جذابترین اخبار منتشر شده در گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان مورخ یکشنبه دوم خردادماه را با تیتر و عناوین مختلف مشاهده می کنید.

در مسیر خرمشهر - اهواز، شانه به شانه رودخانه کارون، روستا‌هایی هستند که ماه هاست آب ندارند و بخشی از نیازشان را با آب تصفیه نشده رودخانه تامین می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موضوعی که با تیتر "لب کارونی ها تشنه اند" در صفحه خوزستان منتشر شده است و برای شما مخاطبین گرامی در این بسته خبری لینک داده شده است.

با انتشار خبری با عنوان "ماجرای معاینه نشدن مادران باردار مبتلا به کرونا توسط پزشکان زنان و زایمان چیست؟" از نگاه شما مخاطبان گرامی جزو اخبار پربازدید قرار گرفت.موضوعی که در صفحه اصفهان پیگیری و منتشر شده است و برای شما در این بسته لینک داده شده است.

قصه تلخ آتش سوزی های امسال با چنبره شعله‌های آتش بر ارتفاعات منطقه شاه بهرام باشت از یک هفته پیش شروع شد و جدال با آتش روزهای متوالی ادامه یافت.موضوعی که با تیتر "تازیانه آتش سرخ بر طلای سبز" در صفحه کهگیلویه و بویر احمد منتشر شده و در این بسته خبری برای شما لینک داده شده است.

 

لب کارونی ها تشنه اند

ماجرای معاینه نشدن مادران باردار کرونایی

چرا تاریخ اردستان به دست فراموشی سپرده شده است؟

ایران قوی؛ انتخابات ۱۴۰۰

خاکی به ارزش طلا که خبر از آن ندارید

روستایی که سال‌ها رنگ هیچ عملیات عمرانی را به خود ندیده است

کشف ۶۳۰ قطعه ماهی تلف شده در رودسر

شایعات عجیب و غریب عوارض تزریق واکسن کرونا در خوزستان

نسخه پیچی این بار در مغازه ها؛ عطاری ها محل جدید معاینه!

به میدان آمدن بنیاد مستضعفان برای کمک به دامداران

انهدام ۳ تیم تروریستی/ عاملان انفجار سراوان دستگیر شدند

خراسان رضوی گنجی برای سرمایه‌گذاری

لاکپشت‌های نایبند به این منطقه بازگشتند

موج پنجم کرونا با طعم‌های هندی و آفریقایی

شهرک وحدت طعنه به کویر می‌زند

تازیانه آتش سرخ بر طلای سبز

انتهای پیام/پ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جذابترین ها پربازدیدها منتشر شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۹۹۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرصت یکماهه برای خرید بسته ۶۰۰ هزار تومانی مادران دارای فرزند زیر دو سال

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ دبیر قرارگاه جوانی جمعیت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اعلام این خبر گفت: مادران دارای فرزند زیر دو سال، تا یکم خرداد فرصت دارند از ۲۲۰ هزار فروشگاه متصل به این طرح خرید کنند.

به گفته آقای بهداد، سرپرستان خانوار دهک‌های یک تا سه درآمدی سراسر کشور می‌توانند با مراجعه به «برنامه کاربردی شما» از شارژ حساب خود در «طرح ملی یسنا» اطمینان حاصل کنند. 

در این طرح، به ازای هر فرزند زیر دو سال، مبلغ ۶۰۰ هزار تومان اعتبار به حساب سرپرستان خانوار واریز شده است. 

دبیر قرارگاه جوانی جمعیت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: مراحل قبلی "طرح یسنا "شامل ۸ استان بود، اما در مرحله جدید، مادران دارای فرزند زیر دو سال سراسر کشور می‌توانند از این بسته غذایی و بهداشتی بهره‌مند شوند و در صورتی که تخصیص‌های بعدی نیز از سوی دولت انجام شود مراحل بعدی نیز برقرار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • شناسایی بیش از ۳۰۰۰ مادر باردار و دارای کودک شیرخوار زیر دو سال در لرستان
  • مراقبت از هزار و ٣١٣ مورد مادر باردار در فریمان
  • اول خرداد آخرین مهلت استفاده از بسته حمایتی ویژه مادران
  • فرصت خرید بسته مادران دارای فرزند زیر دو سال تا یکم خرداد
  • اعلام جزییات یارانه جدید ۶٠٠ هزار تومانی
  • پیگیری علت فوت مادر باردار در اندیمشک
  • فرصت یک‌ماهه برای خرید بسته ۶۰۰ هزار تومانی مادران دارای فرزند زیر دو سال
  • فرصت یکماهه برای خرید بسته ۶۰۰ هزار تومانی مادران دارای فرزند زیر دو سال
  • مادران باردار و دارای کودک شیرخوار یارانه تشویقی می گیرند
  • نتایج آزمون استخدامی معلمان منتشر شد | جزئیات مراحل چهارگانه بررسی مدارک، معاینه پزشکی، ارزیابی تکمیلی و گزینش | اعلام مدارک مورد نیاز