Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا،پسکوف روز یکشنبه در برنامه سیاسی «مسکو.کرملین.پوتین» در شبکه تلویزیونی روسیه۱ گفت: مساله کنترل تسلیحات موضوع اصلی در دیدار سران روسیه و آمریکا در صورت برگزاری چنین دیداری خواهد بود.

به گفته وی، روسیه پیشرفته ترین نیروی راهبردی در سطح جهان را دارد و بدیهی است این نیرو ضامن تامین ثبات خواهد بود زیرا که عامل بازدارنده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 سخنگوی کرملین گفت: ثبات راهبردی بخش جدایی ناپذیر مذاکرات روسیه و آمریکاست؛ این مسائل باید در سطوح مختلف مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

ثبات راهبردی موضوع های مربوط به تسلیحات موشکی و هسته ای را دربرمی گیرد. 

دیدار پوتین و بایدن برای برون رفت از وضعیت موجود ضروری است

سخنگوی رییس جمهوری روسیه دراین برنامه تلویزیونی گفت:نشست پوتین و بایدن برای خروج از شرایط کنونی روابط روسیه و آمریکا حائز اهمیت است.

وی افزود: روسیه خواهان روابط دوستانه با تمامی کشورهاست، اما این دوستی باید حقیقتا دوستی باشد و نه روابطی همراه با تحکم و استانداردهای دوگانه.

پسکوف یادآورشد: انتخاب شهر محل برگزاری دیدار روسای جمهوری روسیه و آمریکا مساله ای فنی است؛ آنچه اهمیت دارد واقعیت خود نشست است.

 رییس جمهوری آمریکا روز ۲۴ فروردین ماه در تماس تلفنی با همتای روسی خود، پیشنهاد داد برای برای بحث درباره طیف کاملی از مسایل پیش روی آمریکا و روسیه، دیدار حضوری در کشور ثالث برگزار کنند.

به گزارش ایرنا، پوتین و بایدن تعدادی از موضوعات منطقه‌ای و جهانی را از جمله قصد ایالات متحده و روسیه برای پیگیری گفت‌وگوی ثبات استراتژیک در مورد طیف وسیعی از کنترل تسلیحات و مسائل امنیتی نوظهور، با تکیه بر تمدید پیمان جدید استارت مورد بحث قرار دادند.

بایدن همچنین تصریح کرد که ایالات متحده در دفاع از منافع ملی خود در قبال اقدامات روسیه همچون دخالت در فضای مجازی و دخالت در انتخابات، محکم عمل خواهد کرد.

 بایدن بر تعهد بی دریغ ایالات متحده به حاکمیت و تمامیت ارضی اوکراین تأکید کرد. رئیس جمهوری همچنین در مورد تجمع ناگهانی ارتش روسیه در کریمه اشغالی و مرزهای اوکراین ابراز نگرانی کرد و از روسیه خواست که تنش‌ها را کاهش دهد.

کد خبر 602962 برچسب‌ها روسیه و آمریکا سلاح

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: روسیه و آمریکا سلاح روسیه و آمریکا پوتین و بایدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۹۹۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«سلطان تقلب»؛ لقب جدید بایدن

اتکای رئیس‌جمهور آمریکا به کاغذهای یادداشت برای پاسخ‌دهی به سوالات طی رویدادهای مختلف بار دیگر در دیدار با نخست‌وزیر عراق در کاخ سفید تکرار شد و این بار هم از چشم رسانه‌ها پنهان نماند و دستمایه تمسخر وی شد.

به گزارش مشرق، لنزهای دوربین خبرنگاران، «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا را در حال خواندن متنی برای پاسخ به سوالات خبرنگاران در جریان دیدار با «محمد شیاع السودانی» نخست‌وزیر عراق در کاخ سفید ضبط کردند.

طبق گزارش روزنامه القدس العربی، بایدن ۸۱ ساله در این دیدار متن نوشته شده‌ای را می‌خواند که شامل یک دستورالعمل با حروف بزرگ درباره زمان مکث در نظرات خود و اجازه به مترجم برای ترجمه صحبت‌های وی بود.

روزنامه راستگرای «نیویورک پست» در واکنش به این اتفاق، بایدن را «سلطان تقلب» توصیف کرد.

طبق این گزارش، بایدن در حالی که کنار السودانی نشسته بود، به صورت مکرر به متن در دستش نگاه می‌کرد.

جو بایدن ۸۱ ساله رکورد پیرترین رئیس‌جمهور تاریخ آمریکا را در اختیار دارد.

پیشتر منابع مطلع گفته بودند اتکای جو بایدن به کاغذهای یادداشت برای پاسخ‌دهی به سوالات طی رویدادهای پشت درهای بسته موجب افزایش نگرانی میان حامیان مالی حزب دموکرات شده است.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • پوتین: پاسخ ایران به اسرائیل، بهترین تنبیه متجاوز بود
  • پوتین به رئیسی: پاسخ ایران، بهترین روش برای تنبیه متجاوز و جلوه‌ای از درایت و عقلانیت رهبران ایران بود
  • پوتین در گفت و گو با رئیسی: پاسخ ایران بهترین روش برای تنبیه متجاوز بود
  • هرگونه اقدام علیه منافع ایران را سهمگین‌تر از قبل پاسخ خواهیم داد
  • پوتین در گفتگو با رئیسی: پاسخ ایران بهترین تنبیه متجاوز بود
  • «سلطان تقلب»؛ لقب جدید بایدن
  • طعنه روزنامه جمهوری اسلامی به روسیه: آن‌ها فقط به فکر منافع خودشانند
  • طعنه روزنامه جمهوری اسلامی به روسیه : آنها فقط به فکر منافع خودشانند
  • بیانیه مشترک عراق و آمریکا پس از دیدار السوانی با بایدن
  • بایدن در اوکراین شکست خورده است