Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان معاون خدمات‌شهری شهردار کرمان، از راه‌اندازی جمعه‌بازار خودرو جنب شهربازی و جابه‌جایی بازارچۀ "22 بهمن" به محلی در روبه‌روی شهربازی خبر داد.

"رامین امیرمداح" درخصوص اقدامات انجام‌شده در حوزۀ ساماندهی مشاغل شهری شهرداری کرمان در نیمۀ دوم سال گذشته و ابتدای سال‌جاری، با اشاره به اجرای طرح ساماندهی دست‌فروشان با نصب بنر در محل‌های تجمع غیرمجاز و آماده‌سازی محل شب‌بازار اظهار کرد: پس از انتقال دست‌فروشان به محل تعیین‌شده، کارت شناسایی و مجوز فعالیت در محل مورد نظر برای آن‌ها صادر می‌شود که تاکنون حدود 300 نفر در این رابطه ساماندهی شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی شهرداری کرمان، وی با اشاره به شناسایی پنج نقطه زمین جهت ساخت و راه‌اندازی بازارچه‌های منطقه‌ای و محله‌ای با هدف تسهیل دسترسی شهروندان به ارزاق عمومی در محله‌های کمتربرخوردار، افزود: جلساتی نیز با سرمایه‌گذاران جهت اجرا و راهبری بازارچه‌های منطقه‌ای و محله‌ای برگزار شده است.

معاون خدمات‌شهری شهردار کرمان از شناسایی هفت نقطه در حاشیۀ شهر جهت ساماندهی خودروهای دست‌فروش و ایجاد بازارچه‌های موقت خبر داد و بیان کرد: دست‌فروشان بازار نیز با ایجاد بازارچۀ موقت جنب بازار شهرداری در حاشیۀ میدان شهدائ(مشتاق) ساماندهی شده‌اند.

وی با اشاره به پیگیری جهت راه‌اندازی جمعه‌بازار خودرو جنب شهربازی، از جابه‌جایی بازارچۀ "22 بهمن" به محلی در روبه‌روی شهربازی و تأمین روشنایی و سرویس بهداشتی آن خبر داد و گفت: طی ماه‌های اخیر همچنین بازارچۀ روز شهرداری واقع در خیابان ابوذر شمالی با 20 غرفۀ فعال راه‌اندازی شد.

معاون خدمات‌شهری شهردار کرمان با اشاره به همکاری مستمر با هیئت‌امنای بازار بزرگ کرمان جهت رفع سدّ معبر و انتظام‌بخشی به بازار اظهار کرد: 98 اخطار جهت ساماندهی موقت معابر عمومی صادر شده است.

امیرمداح بیان کرد: محل‌های استقرار دکه‌ها و منصوبات شهری و قیمت کارشناسی دکه‌ها جهت عقد قرارداد جدید در سال‌جاری، بررسی و کارشناسی شده است.

وی، به ساماندهی کانکس‌های فروش زمین و صدور اخطاریه جهت کسب مجوز فعالیت از سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اشاره کرد و افزود: پیگیری جهت تسریع در راه‌اندازی بازارچۀ فروش دام زنده و همچنین سرعت‌بخشیدن به جذب سرمایه‌گذار جهت راه‌اندازی بازارچه‌های محله‌ای و میدان مرکزی میوه و تره‌بار از برنامه‌های در دست اقدام معاونت خدمات‌شهری شهرداری است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی جمعه بازار ساماندهی دستفروشان كرمان راه اندازی خدمات شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۹۹۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عزم جدی مدیریت شهری برای رفع دغدغه چند ساله شهروندان

شهردار منطقه ۱۵ با بیان اینکه طرح ساماندهی معتادان متجاهر در این منطقه به شکل مستمردرحال اجرا است، گفت: از ابتدای سال با اجرای طرح انضباط اجتماعی، ۱۶۰ نفر معتاد متجاهر در منطقه ۱۵ جمع آوری شده اند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمد شیری شهردار منطقه ۱۵، با اشاره به دستور شهردار تهران مبنی بر ساماندهی و جمع‌آوری کودکان کار، متکدیان و معتادان متجاهر و زباله گرد‌ها گفت: مانند سنوات گذشته در نقاط آسیب‌زای منطقه ۱۵، از جمله بوستان‌های فدائیان اسلام، امید، مبعث، ولیعصر عج (بیسیم)، سه راه افسریه محدوده اسب سوار بسیجی و بزرگراه بعثت، خیابان خاوران و محلات اتابک، هاشم آباد، بیسیم و شوش، مانور‌هایی با هدف سامان بخشی اجتماعی و تامین امنیت شهروندان اجرایی شده است.

او با اشاره به اینکه بحث ساماندهی آسیب‌های اجتماعی یکی از مطالبات جدی شهروندان است، افزود: هدف اصلی جمع‌آوری معتادان بی خانمان و کارتن خواب، کاهش آسیب‌های اجتماعی و جرایم در سطح جامعه است و به همین سبب از ابتدای شروع طرح سامان بخشی اجتماعی تاکنون ۱۴۹ نفر مرد و ۱۱ نفر زن معتاد متجاهر، جمع آوری و به مراکز غربالگری منتقل شده‌اند.

شهردار منطقه با اشاره به اینکه این مانور با هدف بهبود کیفیت زندگی شهروندان و پیگیری درخواست‌های آنان اجرایی شده است، اظهار کرد: طرح انضباط اجتماعی با همراهی و مشارکت یگان‌های انتظامی، راهور، دادستانی و شهرداری منطقه ۱۵ از جمله معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه، شهرداران و مدیران اجتماعی نواحی، رییس اداره آسیب‌های اجتماعی منطقه، شهربانان و یگان حفاظت منطقه در حال اجراست.

همچنین شهروندان می‌توانند ضمن تماس با سامانه ۱۳۷ پلاس شهرداری تهران، کلونی‌های آسیب زا را اطلاع‌رسانی کنند تا گشت‌های حامی شهر اقدام به ساماندهی نقاط مورد نظر کنند.

دیگر خبرها

  • راه اندازی مرکز «نفس» در آبادان و خرمشهر
  • شهرداری‌ها پیشگام در خدمات‌رسانی به مناطق تحت تاثیر سیل جنوب کرمان
  • راه اندازی میدان بار جدید و هشت بازار میوه و تره‌بار
  • اجرای طرح ساماندهی وانت‌های میوه ‌فروش از ۱۵ اردیبهشت ماه در سنندج
  • طرح ساماندهی وانت‌های میوه ‌فروشی در سنندج اجرا می‌شود
  • شهرداری به دنبال ساماندهی محل پارک موتورسیکلت‌ها در پهنه مرکزی پایتخت
  • هشدار به شهروندان شیرازی
  • عزم جدی مدیریت شهری برای رفع دغدغه چند ساله شهروندان
  • هشدار هواشناسی به شهروندان شیرازی
  • هشدار هواشناسی و آمادگی شهرداری شیراز برای خدمت‌رسانی به شهروندان