Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-24@20:24:54 GMT

تاسیس دو مرکز یادگیری محلی در زندانهای استان البرز

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۰۰۵۹۷

تاسیس دو مرکز یادگیری محلی در زندانهای استان البرز

به منظور ارتقاء سطح سواد زندانیان استان، معاون سواد آموزی اداره کل آموزش پرورش از فضای آموزشی و فرهنگی ندامتگاه مرکزی کرج بازدید نمود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ تقی نادری معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز صبح امروز در جلسه ای که در پایان بازدید از ندامتگاه کرج به عمل آمد گفت : آموزش و بازتوانی اجتماعی زندانیان باعث امنیت می شود و جهت دست یابی به این مهم همگرایی بایستی افزایش یابد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی افزود : زندان یک جامعه است و خدمت رسانی به این جامعه که در دل یک جامعه بزرگتر می باشد نیاز تغییر نگاه می باشد و نباید به عنوان یک کار اداری به آن نگاه شود بلکه این مقوله مهم نیاز به کار جهادی به نیت قربة الی الله دارد.   معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز تصریح کرد: یکی از شاخص های اصلی پذیرش مسئولیت اجتماعی کمک به آسیب دیدگان و معلولین اجتماعی است، افرادی که قربانی مسایل پیچیده و آسیب های اجتماعی هستند و لازم است همه نهادهای فرهنگی، حمایتی و اجتماعی در این خصوص همگرایی داشته باشند.   در ادامه این جلسه سید جواد تهامی معاون سلامت و اصلاح و تربیت زندانهای استان البرز نیز ضمن بیان ساختار و تشکیلات مراکز تامینی و تربیتی استان البرز گفت : جامعه زندان همچون یک شهر است که تمامی نیازهایی که یک شهر دارد شهروندان زندان هم دارا می باشند. نیاز به رشد و شکوفایی ، نیاز به آموزش و غیره باید برای همه اینها اعتبار تعریف شود و زندان به تنهایی قادر به تامین همه این نیازها نمی باشد و نیاز به تشریک مساعی است .   تاسیس دو مرکز یادگیری محلی در زندانهای استان البرز   حمید قبادی رئیس اداره فرهنگی و تربیتی درادامه این نشست با قرائت ۷ مصوبه جلسه گذشته و با اشاره به مصوبه تاسیس دو مرکز یادگیری محلی در ندامتگاه فردیس در دو بخش آقایان و خانم ها گفت: در حال حاضر مرکز یادگیری محلی امید در ندامتگاه کرج دایر است که امید است با اختصاص مربی بتوان این مرکز را فعال نمود .   قبادی افزود : پذیرش اجتماعی و بازتوانی زندانیان در فرایند اصلاح و تربیت بدون جامعه پذیری مددجویان میسر نیست واگر گمان شود که این رسالت مهم تنها وظیفه یک نهاد خاص است، پرواضح است به نتیجه مطلوب دست نخواهیم یافت بلکه انسجام و مشارکت همه متولیان فرهنگی و اجتماعی شهر را طلب میکند .   گفتنی است در ادامه این جلسه مقرر شد مرکز یادگیری محلی امید تجهیز شود و تاسیس دو مرکز یادگیری محلی در ندامتگاه فردیس نیز دردستور کار قرار گیرد.   انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۰۰۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگداشت سالروز تاسیس رادیو در سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ رادیو سمنان از اوایل دهه ۶۰ فعالیت خود را آغاز کرد و اوایل دهه ۸۰ با ایجاد شبکه استانی صدای مراکز استان‌ها فعالیت خود را گسترده کرد و هم اکنون بصورت ۲۴ ساعته با حدود ۳ هزار ۳۳۰ دقیقه تولید برنامه در سال در خدمت مخاطبان است.
در این جشن که در سالن اجتماعات اداره کل امور مالیاتی استان سمنان برگزار شد علاوه بر ضبط یک ویژه برنامه رادیویی بخش‌های مختلفی از جمله خاطره گویی پیشکسوتان، نمایش رادیویی، گفتگو با یکی از مخاطبان قدیمی رادیو بازنشستگان و منتخبان جشنواره‌های رادیویی نیز اجرا شد.
محمد بهرامی فرماندار سمنان که سابقه فعالیت در شبکه استانی صدای مرکز سمنان را داراست نیز از میهمانان ویژه این مراسم بود.
عبدالرضا دهرویه مدیر کل صداوسیمای مرکز سمنان در این جمع با قدرشناسی از فعالیت مطلوب همکاران شبکه استانی سمنان؛ عشق و علاقه به مخاطبان و مشارکت و همدلی را از ویژگی‌های آنان در راستای تولید محتوای مخاطب محور دانست.
در این آئین از  شهلا صفاهانی و مریم بابایی بعنوان پیشکسوتان بازنشسته سال گذشته رادیو سمنان و از حامد شاهی و زهرا میرشکاری بعنوان کارکنان دارای بیشترین فعالیت در صدای مرکز سمنان با اهداء جوایزی قدردانی شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۷۴ درصد از زندانیان ندامتگاه خورین ورامین مشغول به کار شدند
  • مرکز آموزش شهروندی در شهرک منظریه شهرکرد راه‌اندازی می‌شود
  • دهقانی فیروزآبادی: «مرکز ملی هوش مصنوعی» به زودی تأسیس می‌شود
  • اجرای طرح‌های محله محور در روستا‌های استان همدان
  • بزرگداشت سالروز تاسیس رادیو در سمنان
  • ارائه آموزش‌های حقوقی به ۷۸۹۵ مشاور املاک و خودرو در البرز
  • عصر نوین آموزش زبان انگلیسی: نقش موثر آموزشگاه های زبان انگلیسی در تهران
  • قطار محلی رامسر به ساری راه‌اندازی شود
  • یاد گرفتن زبان انگلیسی باید در چه سنی انجام شود؟
  • ارتقای سطح کیفی آموزش به دانشجویان با تبیین اهمیت یادگیری عمیق