Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: انفجار امروز در محل نگهداری مجموعه تولید لوازم آتش بازی رخ داده و ۹ مجروح داشته است که ۷ مصدوم از بیمارستان مرخص شدند. - اخبار استانها -

 منصور شیشه فروش در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان درباره انفجار در صنایع شیمیایی نارگستر سپاهان اظهار داشت: این حادثه امروز در مجموعه تولید لوازم آتش بازی مراسمات رخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نیروهای آتش نشانی شاهین شهر به محض اطلاع برای کمک رسانی اعزام و اطفاء حریق به سرعت صورت پذیرفت.

دومین آتش‌سوزی گسترده در کهگیلویه و بویراحمد؛ آتش بیخ گوش خامی زخم خوردهآتش‌سوزی گسترده در یک برج مسکونی 10 طبقه در غرب تهران + فیلم و تصاویربحران آتش‌سوزی 418 هزار هکتار از مراتع و جنگل‌های ایلام را تهدید می‌کند / برای مهار حریق از سپاه استمداد می‌طلبیم + فیلم

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خاطرنشان کرد: در مکانی که نگهداری می‌شد انفجار رخ داد که علت حادثه در دست بررسی است.

وی درباره مصدومیان و ومجروحان این حادثه بیان کرد: در این حادثه 9 مجروح داشتیم که اورژانس به بیمارستان منتقل کرد و 7 نفر از آنان ترخیص شدند.

انتهای پیام/168/ز

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۰۱۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار آتش سوزی یک هکتار از جنگل های تالش

سید مازیار رضوی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: آتش سوزی یک هکتار از جنگل‌های آق اولر منطقه میشل تالش با تلاش نیروهای یگان حفاظت مهار شد

مدیرکل منابع طبیعی گیلان با اشاره به گرم شدن هوا و وزش باد گرم در استان بیان کرد: افزایش دما و وزش باد و سهل انگاری‌های احتمالی از سوی افراد منجر به حریق در نقاط جنگلی شده است.

وی با تاکید بر لزوم پرهیز از روشن کردن حریق در جنگل‌ها افزود: با توجه به شرایط جوی و وزش باد شدید و گرم عرصه‌های جنگلی با کوچک‌ترین حریق در معرض آتش سوزی هستند و از این رو انتظار می‌رود مردم نسبت به روشن کردن آتش در مناطق جنگلی بپرهیزند.

کد خبر 6063117

دیگر خبرها

  • ۹ فوتی در تصادف و آتش‌سوزی ۲ پژو و یک سوناتا
  • آتش‌سوزی در منزل مسکونی در اصفهان / خسارت جانی گزارش نشد
  • انفجار مین در سردشت و مجروحیت دو نفر | قطع عضو یکی از حادثه دیدگان
  • جزییات حریق در بازارچه صیقلان رشت/یک مغازه در آتش سوخت
  • مهار آتش سوزی یک هکتار از جنگل های تالش
  • بهبود یکی از مصدومان حادثه انفجار گاز شهری در خرمشهر
  • وقوع ۳۹ حادثه آتش سوزی و تصادف در بندرعباس
  • حادثه برای خودروی پراید در خروجی سمنان/ ۲حریق مهار شد
  • تصادف زنجیره ای در آزادراه شیراز _ اصفهان
  • ۴ فوتی و مصدوم بر اثر انفجار گاز در خرمشهر