Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستارگان خط حمله دو تیم منچسترسیتی و تاتنهام در آخرین بازی‌های خود در فصل ۲۱-۲۰۲۰ لیگ برتر انگلیس رکورهایی را به ثبت رساندند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، هری کین مهاجم انگلیسی تیم فوتبال تاتنهام با گلزنی در پیروزی 4 بر 2 تیمش در خانه لسترسیتی در هفته پایانی لیگ برتر انگلیس، نه تنها به سفیدپوشان لندن برای کسب سه امتیاز بازی کمک کرد بلکه آمار گل‌های خود را به 23 مورد افزایش داد تا به‌عنوان برترین گلزن فصل صاحب کفش طلا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کین که با 14 پاس گل جایزه بیشترین پاس گل در این فصل لیگ برتر را هم کسب کرد، برای سومین بار کفش طلای لیگ برتر جزیره را برد و از این حیث با آلن شیرر مهاجم سابق تیم فوتبال نیوکاسل برابر شد.

این پنجمین بار در هفت سال گذشته است که کین در یک فصل بیش از 20 گل می‌زند. بهترین رکورد گلزنی او در فصل 18-2017 به ثبت رسید که 30 گل زد البته با هفت بازی بیشتر نسبت به تعداد بازی‌هایش در این فصل. هری کین در صورتی که یک بار دیگر کفش طلای جزیره را از آن خود کند به رکورددار این بخش، تیری آنری ستاره فرانسوی سابق آرسنال خواهد رسید.

اما رکورد دیگری که در آخرین شب از فصل لیگ برتر انگلیس به ثبت رسید را سرخیو آگوئرو مهاجم آرژانتینی منچسترسیتی رقم زد. او که در آخرین بازی‌اش برای این تیم در لیگ برتر درست مانند اولین بازی‌اش (برابر سوانزی در ماه آگوست سال 2011) به عنوان یار تعویضی به میدان رفت و دو گل زد، با این دو گل تعداد کل گل‌هایش برای تیم آبی‌پوش شهر منچستر را به 184 مورد افزایش داد و با شکستن رکورد وین رونی در منچستریونایتد، به بازیکنی تبدیل شد که بیشترین تعداد گل را در لیگ برتر برای یک تیم به ثمر رسانده است.

آگوئروی 32 ساله هنوز این شانس را دارد که یک بازی دیگر هم برای منچسترسیتی انجام دهد که آن فینال لیگ قهرمانان اروپاست، دیداری که شنبه هفته آینده برگزار می‌شود و سیتی باید به مصاف چلسی برود.

بهترین‌های لیگ برتر انگلیس در فصل 21-2020 + عکس

 

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ برتر انگلیس لیگ برتر انگلیس لیگ برتر انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۰۱۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین گل گری کیهیل در لیگ برتر انگلیس (17 آوریل، 2006) / فیلم

سال 2006 در چنین روزی گری کیهیل، مدافع انگلیسی آن روز های استون ویلا موفق شد با ضربه آکروباتیک زیبا دروازه بیرمنگام را در دربی شهر بیرمنگام باز کرد. این اولین گل کیهیل در دوران حرفه ای او به حساب می آید. کیهیل سابقه پوشیدن پیراهن چلسی بین سال های 2012 تا 2019 را دارد.

دانلود (4.7MB)

دیگر خبرها

  • ایستگاه پایانی مسابقات قرآن و عترت در لرستان
  • حذف بازی تکراری از مراحل دوم به بعد جام حذفی انگلیس در فصل آینده
  • افول لیگ برتر: به لقب (لیگ کشاورزان) سلام کنید!‏
  • نحوه برگزاری بازی های جام حذفی انگلیس تغییر کرد
  • تغییر شیوه برگزاری بازی‌های جام حذفی انگلیس از فصل آینده
  • رکوردشکنی نویر در شب صعود بایرن مونیخ
  • تغییر معادلات قهرمانی در پریمیر لیگ؛ ۱۰ ستاره برتر هفته سی و سوم لیگ انگلیس کدام بازیکنان بودند؟
  • اولین گل گری کیهیل در لیگ برتر انگلیس (17 آوریل، 2006) / فیلم
  • زننده سریع‌ترین هت‌تریک کامل در تاریخ جزیره؛ یک گلزن در انگلیس متولد شده است
  • فروش دیجی‌کالا به همراه اول در ایستگاه پایانی | تحقق رویای حسین شریعتمداری؟