Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، جرفی مدیر دانشگاه فرهنگیان  خوزستان گفت: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری «اگر کسی فقط آثار شهید مطهری را با دقت و به‌طور کامل بخواند کافی است که او را به یک سطح راقی از معارف اسلامی برساند»، همین مطلب اهمیت مطالعه و مباحثه در آثار شهید مطهری را به خوبی نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بیان داشت: آثار شهید مطهری که ۴۰ سال پیش به نگارش درآمده می‌تواند جوابگوی سؤالات و شبهات امروز جامعه باشد. کتاب‌های شهید مطهری کاملاً به‌روز هستند.

جرفی با بیان اینکه دوره ملی بینش مطهر حاصل بیش از ۲۰ سال درس، بحث، مطالعه و مباحثه است، افزود: این دوره با هدف ایجاد یک نظام فکری با رویکرد موضوعی و کادرسازی طراحی شده است. افرادی که در این دوره شرکت می‌کنند، باید پس از اتمام دوره، توان تدریس مباحث مربوط را برای اقشار مختلف شهر خود داشته باشند.

مدیر دانشگاه فرهنگیان  خوزستان تصریح کرد: از اساتید، کارکنان و دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان استان می‌خواهم به عنوان یک وظیفه شرعی و ملی با جدیت در انتخابات شرکت کنیم و بدون حاشیه و بحث‌های تبلیغاتی، برابری نسبی در برخورداری از امکانات تبلیغی و ایجاد فرصت‌های برابر برای همه نامزد‌ها ایجاد شود.

این مقام مسئول اظهار داشت: فتح خرمشهر طلایی‌ترین روز تاریخی ایران در دوران دفاع مقدس به شمار می‌رود که در سوم خرداد سال ۱۳۶۱ با مجاهدت رزمندگان اسلام این شهر از اشغال دشمن درآمد و به دامان کشور اسلامی ما بازگشت.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانشگاه فرهنگیان شهید مطهری دانشگاه فرهنگیان شهید مطهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۰۲۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام جایگاه دانشگاه تهران بر اساس ویرایش ۲۰۲۴ رتبه‌بندی موضوعی کیو اس

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، دانشگاه تهران در ویرایش ۲۰۲۴ رتبه‌بندی موضوعی کیو اس، در همه حوزه‌های موضوعی حیطه کلان «مهندسی و فناوری» که ایران در آنها صاحب رتبه است، دارای جایگاه نخست ملی است. در حوزه موضوعی «علوم کامپیوتر و سامانه‌های اطلاعاتی»، دانشگاه تهران که در ویرایش ۲۰۲۳ رتبه‌بندی موضوعی کیو اس، دومین دانشگاه کشور بود، اکنون در ویرایش ۲۰۲۴ این رتبه‌بندی، رتبه ۳۵۰-۳۰۱ جهانی و جایگاه نخست ملی را از آن خود کرده است.

بیشتر بخوانید: بررسی بودجه ۱۴۰۳ پارک‌های علم و فناوری

دانشگاه تهران در حوزه موضوعی «مهندسی شیمی» جایگاه خود به عنوان اول ملی را حفظ کرده و در «مهندسی برق و الکترونیک» نیز با حضور در رتبه جهانی ۲۵۰-۲۰۱، دارای جایگاه نخست ملی است. در حوزه موضوعی «مهندسی مکانیک، هوافضا و ساخت و تولید» نیز دانشگاه تهران در رتبه ۲۵۰-۲۰۱ دنیا و نخست ملی قرار گرفته است.

دانشگاه تهران در حوزه موضوعی «مهندسی نفت» با رتبه ۳۲ جهانی، دارای رتبه اول ملی است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تهران، در حیطه کلان «علوم اجتماعی و مدیریت»، همانند آنچه که در ویرایش‌های ۲۰۲۱ تا ۲۰۲۳ رتبه‌بندی موضوعی کیو اس اتفاق افتاده بود، در ویرایش ۲۰۲۴ این رتبه‌بندی نیز دانشگاه تهران تنها دانشگاه کشور است که در این حیطه دارای رتبه می‌باشد.

دانشگاه تهران در حوزه موضوعی «مطالعات مدیریت و کسب‌وکار» در رتبه جهانی ۵۵۰-۵۰۱ و در حوزه موضوعی «آمار و تحقیق در عملیات» در رتبه جهانی ۲۵۰-۲۰۱ قرار گرفته است.

در حوزه موضوعی «کشاورزی و جنگلداری» نیز همانند ویرایش‌های پیشین رتبه‌بندی موضوعی کیو اس، دانشگاه تهران رتبه نخست ملی را حفظ کرده است و در ویرایش ۲۰۲۴ این رتبه‌بندی در رتبه جهانی ۲۵۰-۲۰۱ قرار دارد.

در حیطه کلان «علوم طبیعی» نیز دانشگاه تهران در حوزه‌های موضوعی شیمی (۳۵۰-۳۰۱) و ریاضیات (۴۵۰-۴۰۱) در جایگاه نخست ملی و در فیزیک و علوم نجوم (۵۰۰-۴۵۱) و در علم مواد (۳۵۰-۳۰۱) در رتبه دوم ملی قرار گرفته است. دانشگاه تهران در ویرایش پیشین رتبه‌بندی موضوعی کیو اس در رتبه دوم ملی از نظر حوزه موضوعی ریاضیات جای گرفته بود که در ویرایش ۲۰۲۴ به جایگاه نخست ملی در این زمینه رسیده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1227880 برچسب‌ها دانشگاه تهران

دیگر خبرها

  • برگزاری نخستین نشست کارگروه‌های کارشناسی کانون پرورش فکری
  • طرح تحول در انتشارات کانون پرورش فکری کلید خورد
  • پیگیری راه‌اندازی مقطع ارشد در دانشگاه فرهنگیان خوزستان
  • عمارت تاریخی فکری در بندر لنگه
  • نیت خاص آیت‌الله امامی‌کاشانی در تشرف ۴۰ هفته‌ای به جمکران با پای پیاده!
  • قانون متعهدین به خدمت، منشا مشکلات صنفی دانشجومعلمان / دانشگاه شهیدرجایی خوابگاه متاهلی ندارد
  • معلمان نظام فکری شهید مطهری را سرلوحه خود قرار دهند
  • نظام تعلیم و تربیت در کشور نیازمند کیفیت‌بخشی است
  • رنجش معلمان ماده ۲۸ از شهریه بالای دوره مهارت‌آموزی
  • اعلام جایگاه دانشگاه تهران بر اساس ویرایش ۲۰۲۴ رتبه‌بندی موضوعی کیو اس