Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/همدان فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: اگرچه امسال به علت شیوع کرونا، امکان برگزاری برنامه‌های با اجتماع بالا وجود ندارد اما ۲۲ عنوان برنامه کلی همراه با ۵۰۰ برنامه فرعی برای بزرگداشت این حماسه فراموش‌نشدنی و عملیات غرورآفرین با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و فاصله فیزیکی در سراسر شهرستان اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ علی مختاری دوشنبه ۳ خردادماه در جمع خبرنگاران به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر، وی مطرح کرد: فضاسازی ۱۷۰ پایگاه مقاومت بسیج و ادارات متناسب با این ایام، اطلاع رسانی این مناسبت در ۱۴۰ کانال در شبکه های اجتماعی و مجازی شهرستان، برگزاری رژه خودرویی و موتوری با حضور نیروهای نظامی و انتظامی، غبارروبی و عطرافشانی در گلزار شهدای ۱۰۰ روستای شهرستان، راویی گویی و خاطره‌گویی با برگزاری ۱۰۰ نشست در سطح پایگاه مقاومت بسیج، سرکشی از ۳۵ خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران، برگزاری یادواره شهدا، برگزاری مسابقات فرهنگی عصری با شهدا و عصر شعر و نشست های بصیرتی، مسابقات فرهنگی و کتابخوانی از جمله برنامه هایی است که در سطح شهرستان نهاوند برگزار می شود.

وی در ادامه با بیان اینکه سوم خردادماه یادآور رشادت ها، رادمردی ها و جانفشانی های مردانی است که با سلاح ایمان، عزت و خودباوری در برابر تمامیت خواهی و ستمگری استکبار و مرتجعان منطقه ایستادند، اظهار کرد: حفاظت از مرزهای ایران اسلامی و تمامیت ارضی این سرزمین مدیون ازخودگذشتگی فرزندان پاک سیرتی است که با تمام هستی خود در برابر دشمنان و زیاده خواهی اربابانشان قد علم کردند و پرچم افتخار و غرور ملی را در جهان به اهتزاز درآوردند.

مختاری با بیان اینکه ایستادگی و مقاومت ملت ایران عامل حیات عزتمندانه و قدرتمندانه انقلاب اسلامی و ماندگاری آن با وجود تمامی توطئه های شوم دشمنان است، تصریح کرد: پیروزی امروز ایران اسلامی در جنگ های مختلف از جمله اقتصادی و فرهنگی به برکت همین ایستادگی و مقاومت است. 

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران به الگویی برای نهضت های آزادی بخش جهان و جبهه مقاومت در کشورهای اسلامی تبدیل شده است، افزود: خرمشهر در دوران هشت سال دفاع مقدس منطقه حساس و استراتژیک ایران بود و شرایط خاصی داشت که پس از ۵۷۵ روز اشغال از دست ارتش رژیم بعث عراق بازپس گرفته شد. فتح خرمشهر در سال ۱۳۶۱ و در عملیات بیت المقدس انجام شد و بنا به فرموده امام خمینی(ره) فتح ارزش های اسلامی بود.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند با اشاره به اینکه عملیات غرورآفرین بیت المقدس مایه افتخار هر ایرانی است به طوریکه ۲۵ روز طول کشید و از ۱۰ اردیبهشت ماه تا سوم خردادماه ۱۳۶۱ ادامه داشت، اضافه کرد: این عملیات گسترده و پیچیده در چهار مرحله انجام شد و هماهنگی بین سپاه و ارتش و تقسیم کار بین نیروهای مسلح ایران در آن به طور چشمگیر وجود داشت.

وی با بیان اینکه دوران هشت سال دفاع مقدس با فتح خرمشهر حساس تر و وارد مرحله جدیدی شد و علاوه بر آن نیز تمامی معادلات و محاسبات نظامی غربی ها را به هم ریخت، یادآور شد: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات بر اقتدار و عظمت ایران اسلامی خواهد افزود، بر همین اساس نیاز است رسانه ها برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های اخذ رأی اطلاع رسانی و روشنگری لازم را داشته باشند.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها آزادسازی خرمشهر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انقلاب اسلامي ايران دفاع مقدس انتخابات 1400

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۰۳۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری سومین سالگرد شهادت سردار سید محمد حجازی در خرمشهر + تصاویر

حجت الاسلام عادلپور امام جمعه خرمشهر در آیین سومین سالگرد شهادت سردار سید محمد حجازی گفت:این شهید تحولی در لبنان ایجاد و اوج تعهد به کار را در زمان خدمت خود در سپاه قدس نشان داد. 

به گفته او شهدا آنچه بر عهده داشتند به نحو شایسته انجام دادند و اقتدار و عظمت کنونی ایران را ایجاد کردند.

رئیس شورای فرهنگی خرمشهر با اشاره به اینکه شهدای گنسولگری نسبت به عهدی که با خدا و رهبری بسته بودند صداقت داشتند گفت: هر یک از ما در هر جایگاهی اگر تلاش بر بهترین بودن کند ، مجاهد در راه خدا تلقی می شود.

سرهنگ محمد لویمی فرمانده سپاه خرمشهر نیز با اشاره به اهمیت حمله پیروزمندانه ایران به رژیم صهیونیستی تاکید کرد باید تلاش کرد تا جنگ روایت ها به دست دشمن نیوفتد تا از سیاهنمایی ها جلوگیری شود.

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • برگزاری رژه نیرو‌های مسلح به مناسبت روز ارتش در سنندج + فیلم
  • آیین گرامیداشت روز ملی گندم و نان در آذربایجان غربی برگزار می شود
  • حضور موثر بانوان در عرصه‌های هنری نقطه قوت تقویت فرهنگ اسلامی است
  • اعلام برنامه‌های روز ملی گندم و نان در استان آذربایجان شرقی
  • برگزاری محفل انس و تدبر قرآن به‌مناسبت روز ارتش در بوشهر
  • اعلام برنامه های روز ملی گندم و نان در آذربایجان شرقی
  • برگزاری سومین سالگرد شهادت سردار سید محمد حجازی در خرمشهر + تصاویر
  • اعلام ویژه برنامه‌های روز ارتش در فارس
  • اعلام ویژه برنامه‌های روز ارتش در استان فارس + فیلم
  • حرکت به سمت مردمی‌سازی اجرای برنامه‌های فرهنگی در شهر قم