Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-04-25@13:52:33 GMT

60 هزار واحد مسکونی بدون متقاضی در تهران

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۰۴۰۱۲

60 هزار واحد مسکونی بدون متقاضی در تهران

استاندارتهران گفت: در استان تهران ۶۰ هزار واحد مسکونی فاقد متقاضی مسکن ملی داریم که متقاضیان می‌توانند اگر ویژگی‌های آن را دارند ثبت نام کنند و ظرف ۲ سال این واحد‌ها را تحویل بگیرند.

گروه راه و مسکن بازارنیوز: انوشیروان محسنی بندپی عصر یکشنبه در جلسه شورای مسکن با بیان اینکه ۷۲ هزار مسکن اقدام ملی سهم استان تهران است اظهار داشت: تاکنون ۱۲ هزار نفر ثبت‌نام خود را در این طرح نهایی و وجه پرداخت کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به اینکه طرح مسکن اقدام ملی مشکلات زیرساختی و دریافت خدمات زیربنایی را ندارند گفت: در استان تهران ۶۰ هزار واحد مسکونی فاقد متقاضی مسکن ملی داریم و در این خصوص متقاضیان می‌توانند سامانه را مطالعه و اگر ویژگی‌های آن را دارند ثبت نام کنند و طبق زمان‌بندی ظرف ۲ سال این واحد‌ها را تحویل بگیرند.

استاندار تهران در ادامه بر همکاری شهرداران استان تهران در خصوص ارائه خدمات به مسکن‌های طرح اقدام ملی تاکید کرد و بیان داشت: در این زمینه دستگاه‌های خدمات رسان اعلام آمادگی کرده اند تا نسبت به نصب انشعابات اقدامات لازم را انجام دهند.

محسنی بندپی افزود: مهمترین دستور کار اتمام پروژه‌های مسکن مهر بود که متقاضیان از چندین سال پیش ثبت نام کرده و پول آن را پرداخت کردند، در این راستا ۳۲۲ هزار واحد مسکن مهر در استان تهران داریم که ۸۵ درصد تحویل داده شده و ۱۵ درصد باقی مانده نیز تعیین تکلیف شد تا موانع آن برداشته شود.

استاندار تهران بیان داشت: با توجه به کمک شورای مسکن مقرر شد که از منابع داخلی شرکت شهر‌های جدید پردیس و پرند و بدون تحمیل بار مالی به شهروندان اقدامات پیگیری شود و تا ۳۰ مردادماه واحد‌های باقی مانده مانده تحویل داده شود.

دانشجو/

برچسب ها: استاندار تهران ، مسکن ، واحد مسکونی لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000OJd

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: استاندار تهران مسکن واحد مسکونی استان تهران واحد مسکونی هزار واحد ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۰۴۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت ۹۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در اردل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛فرماندار شهرستان اردل گفت: همچنین کلنگ عملیات اجرایی طرح هادی روستای آلیکوه به زمین زده و یک واحد مسکونی روستایی به نمایندگی از همه متقاضیان ۲۰۰ واحد مسکونی افتتاح شد.
شکوهی افزود: برای احداث هر ساختمان ۱۶۰ مترمربع زمین اختصاص داده شده است و متقاضیان این طرح‌ها تأیید نهایی دارند.
وی گفت: هم‌اکنون روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهر اردل همزمان در پنج مکان مسکونی در حال اجرا است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • ۷۱ هزار نفر در استان قم صاحب خانه می‌شوند
  • ساخت هزار واحد مسکونی برای محرومان قم
  • ساخت بیش از ۵۰ واحد مسکونی در صومعه سرا
  • ۷۱ هزار واحد مسکونی در استان قم درحال ساخت است
  • بیش از ۱۹ هزار واحد مسکونی در سمنان در حال ساخت است
  • آغاز ساخت ۹۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در اردل
  • اختلال محسوس قیمت مسکن در تبریز و تهران؛ آپارتمان ۹۰ تا ۱۵۰ متری چند؟
  • ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در استان بوشهر
  • توضیحات وزارت راه و شهرسازی درباره یک گزارش
  • آغاز ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در استان بوشهر