Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی فرد نماینده ولی فقیه در استان خوزستان در مراسم یادواره شهدا در فرودگاه آیت الله جمی آبادان گفت: خرمشهر آزاد شد و علت وسرآغاز فتوحات بعدی شد. شکست هیمنه استکبار جهانی  وامنیت ما در جهان همه نتیجه آزادسازی خرمشهر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 او افزود: تقاضای بنده این است حالا که در آستانه انتخابات هستیم  مردم با حضور حداکثری در کنار صندوق های رای سرنوشت خود و کشور را به بهترین نحو رقم بزنند.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان در پایان خاطرنشان کرد: ان شاءالله با انتخاب درست فرد انقلابی به سهم خودمون بتوانیم به تعبیر رهبری مفید وموثر واقع بشیم

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: یادواره شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۰۴۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار جمعی از شعرای استان البرز با امام جمعه کرج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛  عصر شعر آئینی وعده صادق همزمان با هفته هنر انقلاب اسلامی در دفتر نماینده ولی فقیه در استان البرز برگزار شد.

آیت الله سید محمدمهدی حسینی همدانی، نماینده ولی فقیه در استان البرز نیز در این مراسم گفت: عملیات وعده صادق در پاسخ به حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در سوریه انجام شد.

آیت الله حسینی همدانی با اشاره به وظایف شاعران در این مقطع خاطرنشان کرد: شما شاعران باید به روز باشید، به مشکلات روز توجه کنید، امیدآفرین بوده و نگاه تمدنی داشته باشید.

دیگر خبرها

  • برگزاری کنگره ۴۰۰ شهید روحانی مازندران
  • رشد چشمگیر گرما در اروند
  • دیدار جمعی از شعرای استان البرز با امام جمعه کرج
  • دیدار رئیس‌ جمهور با آیت‌الله شاهچراغی ‌
  • پیام نماینده ولی فقیه در خوزستان برای افتخارآفرینی کشتی گیران خوزستان در مسابقات آسیا
  • هدف از برگزاری یادواره‌های شهدا ترویج و تبیین راهبرد مقاومت و ایثار است
  • برگزاری یادواره شهید دارا و رئیسی در بخش تخت بندرعباس
  • رشد نم هوا در اروند
  • تجلیل مادران شهدا از نماینده ولی فقیه و فرماندهان سپاه ایلام
  • نم نسبی ۴۹ درصدی در آبادان و خرمشهر