Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید مهدی طلائی مقدم روزدوشنبه در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان و کاهش هزینه‌های گزاف ازدواج این قشر با گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر در سال ۱۳۶۱ خورشیدی ، با اشاره به برخی مزیت‌های دوران کرونا در یک سال گذشته، افزود: با واگذاری زمین به زوج های جوان تلاش می‌کنیم تا امید به خانه‌دارشدن جوانان تقویت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در اجرای این طرح و پرداخت تسهیلات بانکی به زوج‌های جوان و دریافت وام ازدواج در سال جاری قسمت عمده ای از مشکلات مسکن این قشر در شرایطی که قیمت زمین در شهر گران است، رفع شود.

 رییس شورای ورزش و جوانان بافق خاطرنشان کرد: با مدیریت صحیح و ساماندهی مخارج ازدواج و هزینه کمتر، می توان بهترین برنامه‌های فرهنگی را برای شروع زندگی جوانان فراهم کرد.

 وی به شیوع ویروس کرونا و مزایای ترویج ازدواج آسان در جامعه اشاره کرد و گفت: در این دوران، آمار ازدواج  افزایش یافت یکی از دلایل آن ترویج ازدواج‌های آسان ، پیشگیری از ریخت و پاش  و جلوگیری از هزینه‌های زاید و گزاف است.

طلائی مقدم با تاکید بر فرهنگ سازی و رونق ازدواج آسان در جامعه تصریح کرد: با مدیریت صحیح و ساماندهی مخارج ازدواج و هزینه کمتر، می توان بهترین برنامه‌های فرهنگی را برای شروع زندگی جوانان فراهم کرد.

همچنین وی با اشاره به ظرفیت بالای شهرستان در صنعت گردشگری ، از نگاه ویژه خود به این صنعت گفت : در حوزه گردشگری بافق، هیچ محدودیتی برای سرمایه گذاری و هزینه برای رونق و توسعه این صنعت وجود ندارد.

طلائی مقدم با تاکید بر احترام به فرهنگ و آداب و رسوم منطقه خاطرنشان کرد: در شهرستان به دنبال مسافر نیستیم، ما دنبال گردشگر هستیم، اگر فردی به بافق می‌آید باید فرهنگ و آداب این دیار تاریخی را بداند و آن حفظ کند.

فرماندار بافق به دنبال درخواست از سمن‌های فعال شهرستان برای ارسال برنامه  نوروز ۱۴۰۱ افزود: در شرایط کرونا می‌شود با برنامه ریزی و مدیریت صحیح بهترین برنامه‌های فرهنگی و هنری را برای نوروز ۱۴۰۱ در شهرستان اجرا کرد و  این آمادگی را داریم و اعلام همکاری می‌کنیم.

او همچنین بر آموزش خانواده‌ها برای ارتقای سطح سواد رسانه‌ای و افزایش کیفیت زندگی تاکید کرد و گفت: برای آموزش خانواده‌ها آمادگی و مساعدت لازم انجام می شود مشروط به اینکه بهترین مشاوره خانواده در سطح کشور برای آموزش برگزیده شود.

در ادامه این نشست برخی از جوانان منتخب شهرستان در خصوص پاره ای مسایل و مشکلات از جمله فضای مجازی، اشتغال، ظرفیت‌های گردشگری، حوزه ورزش شهرستان مطالبی را بیان کردند که فرماندار قول پیگیری داد.

مصطفی فتاحی معاون عمرانی فرمانداری بافق هم سال گذشته گفته بود که در اجرای مرحله اول واگذاری طرح اقدام ملی مسکن، زمین ۷۲ نفر از متقاضیان این شهرستان به قید قرعه مشخص و تحویل شد و هیچگونه محدودیتی هم برای واگذاری اراضی به واجدان شرایط وجود ندارد.

از آمار ازدواج شهرستان بافق اطلاعی در دست نیست و مسوول مربوطه فعلا حاضر به پاسخگویی نبود.

مرکز شهرستان ۵۸ نفری بافق در فاصله ۱۱۰ کیلومتری جنوب شرق شهر یزد قرار دارد.

برچسب‌ها تسهیلات مسکن وزارت ورزش و جوانان وام ازدواج بافق ازدواج ساده مسکن

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تسهیلات مسکن وزارت ورزش و جوانان وام ازدواج تسهیلات مسکن وزارت ورزش و جوانان وام ازدواج بافق ازدواج ساده مسکن اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۰۴۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استان یزد میزبان اولین کنگره بین المللی شتر در کشور می‌شود

محمدعلی حاتمی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه استان یزد محور تحقیق و توسعه شتر تک کوهانه کشور و منطقه است، اظهار کرد: با توجه به اهمیت شتر در سند تحولی یزد نوین و نامگذاری سال ۲۰۲۴ به نام شتر، تکمیل زنجیره ارزش این حیوان ارزشمند در آینده دامی کشور اهمیت زیادی دارد.

وی افزود: اولین کنگره بین المللی شتر کشور در استان یزد، در شهرستان بافق با حضور نخبگان، اندیشمندان و محققانی از ایران و سایر کشورها در شهریور ماه ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

حاتمی زاده عنوان کرد: نشست کمیته فنی شتر کشور با موضوع الزامات ایجاد شترداری اکولوژیک با بهره مندی از ظرفیتهای ملی و بین المللی و برنامه ریزی برگزاری کنگره بین المللی شتر کشور با حضور رئیس مرکز اصلاح نژاد دام و سایر مسئولین کشوری، استانی و شهرستانی چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ در شهرستان بافق برگزار می شود.

گفتنی است؛ در حاشیه این نشست مجموعه گردشگری کشاورزی پرورش شتر، دام کهن دژ واقع در روستای فهرج افتتاح خواهد شد.

کد خبر 6086508

دیگر خبرها

  • توزیع اعتبارات کهگیلویه و بویراحمد مبنای منطقی ندارد
  • همکاری کمرنگ برخی بانکها برای پرداخت تسهیلات ازدواج در بویراحمد
  • ۱۴ هزار زوج اردبیلی وام ازدواج دریافت کردند
  • برگزاری میزگرد پوشش دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج
  • ۱۱ هزار متقاضی در اردبیل تسهیلات فرزندآوری دریافت کرده اند
  • استان یزد میزبان اولین کنگره بین المللی شتر در کشور می‌شود
  • وام بزرگ ۳۰۰ میلیون تومانی را از این بانک‌‎ها دریافت کنید
  • رسیدگی به امور جوانان؛ نیازمند فرصت‌سازی و تسهیل اشتغال و ازدواج
  • بیش از هفت هزار قطعه زمین در روستاهای مهاباد آماده تحویل به متقاضیان مسکن
  • اختصاص ۶۰ هکتارزمین در شهرستان بستان آباد برای نهضت ملی مسکن، جوانی جمعیت و فرزندآوری