Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، نمایندگان کشتی فرنگی ایران پس از حضور در میادین جهانی و قاره‌ای در نهایت موفق به کسب ۵ سهمیه از ۶ سهمیه بازی‌های المپیک شدند تا تیم محمد بنا با ترکیبی کامل راهی توکیو نشود.

اما از آنجا که همیشه توقع از محمد بنا بالا بوده و مردم و مسئولین همچنان خاطرات بسیار خوبی از درخشش فرنگی کاران در المپیک ۲۰۱۲ لندن را در ذهن دارند شاید سنگینی بار این انتظارات دغدغه‌ای را برای بنا و کادر فنی اش بوجود آورده باشد که به اعتقاد حبیب الله اخلاقی مربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان قیاس المپیک لندن و توکیو کار مناسبی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر همین اساس اخلاقی در حاشیه رقابت‌های جام تختی در جمع خبرنگارن عنوان کرد: «در مجموع قیاس در این خصوص، کار مناسبی نیست، اما باید به این نکته اذعان داشت که نفراتی که در المپیک ۲۰۱۲ لندن حضور داشتند، همگی دارای مدال‌های جهانی بودند، ولی هم اکنون ما در پنج وزن اعزامی به المپیک توکیو با جوانانی همراه هستیم که امید و انگیزه بالایی برای کسب مدال دارند. فقط امیدواریم که در المپیک پیش رو، بخت و اقبال با بچه‌های ما باشد و نتایج خوبی رقم بخورد. ضمن اینکه تفاوت المپیک این دوره با دوره‌های قبل در این است که تعداد مدعیان کاهش یافته و کشور‌های صاحب نام جهان به خوبی از هم شناخت دارند. ما هم وزن به وزن به آنالیز مدعیان پرداختیم و شانس زیادی برای کسب مدال در ملی‌پوشان خودمان می‌بینیم.»

بیشتر بخوانید

قهرمان کشتی آسیا: امیدوارم در تورنمنت لهستان نظر کادر فنی را برای حضور المپیک جلب کنم

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون کشتی اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۰۴۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی مقتدرانه تیم ملی کشتی فرنگی در مسابقات آسیایی

 سی و سومین دوره رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا روز‌های ۲۷ و ۲۸ فروردین ماه در شهر بیشکک قرقیزستان برگزار شد و در پایان سعید اسماعیلی در وزن ۶۷ کیلوگرم، ناصر علیزاده در وزن ۸۷ کیلوگرم، محمدهادی ساروی در وزن ۹۷ کیلوگرم و امین میرزازاده در وزن ۱۳۰ کیلوگرم به مدال طلا دست یافتند، پویا دادمرز در وزن ۵۵ کیلوگرم، محمدرضا رستمی در وزن ۷۲ کیلوگرم و رسول گرمسری در وزن ۸۲ کیلوگرم صاحب مدال نقره شدند و امیررضا ده بزرگی و ایمان محمدی در وزن ۶۳ کیلوگرم نیز به مدال برنز رسیدند.

در رده بندی تیمی ایران مقتدرانه و با کسب ۲۰۰ امتیاز به عنوان قهرمانی رسید و تیم‌های قرقیزستان با ۱۴۴ امتیاز و ژاپن با ۱۴۲ امتیاز دوم و سوم شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی کشتی و رزمی

دیگر خبرها

  • این ۲ کشتی گیر ایرانی برترین فرنگی کار و مربی سال آسیا شدند
  • تبریک کمیته ملی المپیک به قهرمانی مقتدرانه فرنگی کاران در آسیا
  • استارت خوب کشتی ایران در سال المپیک؛ پیش‌درآمدی برای پاریس
  • ظهور پدیده جدید در کشتی فرنگی و رقیب جدی مرد یخی
  • تبریک کمیته ملی المپیک و وزیر ورزش به فرنگی‌کاران
  • قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی ایرانیان جهان را به وجد آورد
  • کشتی فرنگی ایران هم آسیا را فتح کرد؛ دبل ۲۰۰ امتیازی با ۴طلا/ باخت‌های نگران‌کننده به ژاپن در ۲فینال/ ظهور رقیب برای گرایی در راه المپیک
  • قهرمانی مقتدرانه تیم ملی کشتی فرنگی در مسابقات آسیایی
  • محمدرضا رستمی به مدال نقره کشتی فرنگی قهرمانی آسیا رسید
  • قهرمانی پدیده کشتی فرنگی در آسیا/ اسماعیلی رقیب گرایی برای المپیک شد