Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-25@20:01:51 GMT

دوج کوین ارزی مناسب برای مبتدیان

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۰۴۸۸۳

دوج کوین ارزی مناسب برای مبتدیان

اسکات ملکر، تریدر برجسته حوزه ارزهای دیجیتال، می‌گوید دوج کوین نقطه ورود مناسبی برای سرمایه‌گذاران مبتدی است. او دلیل خود را بهای زیر یک دلار دوج کوین و حمایت‌های مستمر افراد شناخته‌شده همچون ایلان ماسک عنوان کرده است.

به گزارش پول نیوز، اسکات ملکر، تریدر برجسته حوزه ارزهای دیجیتال، می‌گوید دوج کوین نقطه ورود مناسبی برای سرمایه‌گذاران مبتدی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او دلیل خود را بهای زیر یک دلار دوج کوین و حمایت‌های مستمر افراد شناخته‌شده همچون ایلان ماسک عنوان کرده است.

ملکر افزود دوج کوین ارزش بنیادی ندارد و سرمایه‌گذاران تازه‌کار خودشان باید درباره ارزهای دیجیتال تحقیق کنند و همواره از اشتباهات خود درس بگیرند. ملکر ۷۰ درصد از سبد سرمایه خود را به سرمایه‌گذاری بلند مدت اختصاص داده و آن را بهترین روش برای کسب درآمد می‌داند.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: ارزهای دیجیتالی ایلان ماسک دوج کوین سرمایه دوج کوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۰۴۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی ظرفیت صادراتی چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه اکسپو

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: توانمندی‌های صادراتی چهارمحال و بختیاری در حوزه زنجیره ارزش بادام و ماهیان سردآبی و دیگر ظرفیت‌ها در نمایشگاه اکسپو به سرمایه‌گذاران ارائه می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، محمدکاظم منزوی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه امسال برای دومین سال متوالی چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه اکسپو (نمایشگاه توانمندی‌های صاداراتی ایران) شرکت می‌کند، اظهار داشت: بیش از 2500 نفر از مهمانان کشورهای خارجی در قالب سفرا و سرمایه‌گذاران در مدت 5 روز از این نمایشگاه بازدید خواهند کرد.

وی بیان کرد: نمایشگاه اکسپو (نمایشگاه توانمندی‌های صاداراتی کشور) از روز شنبه 8 اردیبهشت کار خود را آغاز خواهد کرد و استان در غرفه 41، نمایشگاه بین‌المللی تهران میزبان سرمایه‌گذاران خارجی برای ارائه توانمندی‌های صادراتی است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه توانمندی‌های صادراتی چهارمحال و بختیاری در حوزه زنجیره ارزش بادام و ماهیان سردآبی و دیگر ظرفیت‌ها در نمایشگاه اکسپو به سرمایه‌گذاران ارائه می‌شود، خاطرنشان کرد: همچنین در این نمایشگاه ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری به‌ویژه ظرفیت‌هایی که در سال گذشته رونمایی شد به اطلاع سرمایه‌گذاران می‌رسد.

منزوی بیان کرد: امیدواریم رسانه‌های چهارمحال و بختیاری و فضای مجازی پوشش لازم را در خصوص فعالیت‌های استان در سال‌های اخیر برای سرمایه‌گذاران محلی داشته باشند.

انتهای پیام/7540/

دیگر خبرها

  • آیا ارز دیجیتال حلال است؟
  • اینجا از هر ۱۰ سرمایه، ۹ تا بر باد می‌رود
  • بهترین روش آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال برای ورود به بازار رمزارزها
  • عربستان به دنبال جذب سرمایه‌گذار برای پروژه نئوم
  • آموزش حضوری ارز دیجیتال در تهران
  • معرفی ظرفیت صادراتی چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه اکسپو
  • «تتر» جایگزین دلار می شود؟
  • سایت های معتبر تحلیل ارز دیجیتال
  • بیت‌کوین در آستانه رکوردی جدید / قیمت روز ارزهای دیجیتال
  • بیت کوین به قیمت جدید رسید/ ۶۶ هزار و ۴۶۹.۳۲ دلار