Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی پور امام جمعه آبادان در مراسم افتتاح پایگاه بسیج ابومهدی المهندس با اشاره به سالروز آزاد سازی خرمشهر با اشاره به نام این پایگاه گفت: باتوجه به اینکه آخرین محل تشییع این شهید بزرگوار قبل از انتقال به عراق در آبادان وخرمشهر بود این فرصت را غنیمت شمردیم تا پایگاه بسیح فرودگاه به نام این شهید مبارک شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او همچنین افزود: شهید ابو مهدی المهندس در طول دوران دفاع و مقاومت هم در ایران و هم در دیگر نقاط جهان در کنار شهید حاج قاسم سلیمانی و دیگر مسلمانان و رزمندگان بود.

امام جمعه آبادان در پایان خاطر نشان کرد: این نامگذاری می تواند نشانه ای از همبستگی مردم و به ویژه شیعیان در ایران و عراق باشد به امید اینکه جوانان ما چه در اینجا وچه در هرکجای جهان از شهدا بیاموزند و آنها را الگو خود قرار دهند.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سالروز آزاد سازی خرمشهر افتتاح پایگاه بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۰۴۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح پایگاه سلامت مدارس در شاهرود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  محمدرضا حسینی معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: در این پایگاه غذا‌های بدون افزودنی و سالم طبخ و توزیع می‌شود.
حسینی افزود: در مدارس دیگر از کلمه بوفه استفاده نمی‌شود.
به گفته حسینی، برای ایجاد هر پایگاه در مدارس استان ۱۰ میلیون تومان اعتبار پیش بینی شده است.

مناسبت هفته سلامت زنگ سلامت در دبستان دخترانه برکت شهرک شهید بهشتی شاهرود هم نواخته شد.
مهدی میرزایی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود گفت: امسال برنامه‌های هفته سلامت با شعار سلامت خانواده و مردمی سازی سلامت برگزار می‌شود.
یکم تا هفتم اردیبهشت ماه به نام هفته سلامت نام گذاری شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند
  • پیش بینی استقرار پایگاه فوریت‌های پزشکی در مسیر زوار شلمچه
  • افتتاح پایگاه تجمیعی سلامت خانواده شماره یک تالش
  • استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه
  • نخستین پایگاه اورژانس بانوان در زاهدان افتتاح شد
  • برگزاری نخستین نشست سلامت برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی
  • پروژه های درمانی و بهداشتی فیروزکوه افتتاح شد
  • برگزاری مراسم سه شنبه های شهدایی و تجلیل از فعالان قرآنی در ایلام
  • افتتاح پایگاه سلامت مدارس در شاهرود
  • حضور در یادواره‌ شهدا وظیفه‌ای ملی و انسانی است