Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ملی پوشان بسکتبال ایران بیست و ششم اردیبهشت ماه وارد اردو‌ی آماده سازی قبل از المپیک توکیو شدند.

قبل از شروع این اردو بحث‌ زیادی در خصوص دعوت کشور‌های مختلف از تیم ملی بسکتبال ایران برای حضور در تورنمنت‌های مختلف و بازی‌های تدارکاتی شد، اما بعد از شروع اردو شرایط تغییر کرد و تمام بازی‌های تدارکاتی یک به یک لغو شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همین موضوع باعث شد تا ملی پوشان قبل از حضور در مسابقات انتخابی کاپ آسیا به دیدار‌ تدارکاتی با تیم ملی جوانان کشورمان بسنده کنند.

البته فدراسیون بسکتبال برای بعد از مسابقات کاپ آسیا برنامه ویژه ای برای ملی پوشان دارد.

مسعود قاسمی مدیر تیم‌های ملی بسکتبال در خصوص دیدار‌های تدارکاتی تیم ملی قبل از رقابت های المپیک گفت: ما خیلی تلاش کردیم تا بازی‌های تدارکاتی خوبی را قبل از اعزام تیم ملی به اردن داشته باشیم، اما شیوع کرونا تمام برنامه‌ها را برهم زد و آنچه که می‌خواستیم نشد. کشور‌های مختلف تیم ملی ما را به تورنمنت‌های مختلف دعوت کردند، اما این موضوع به دلیل تداخل با برنامه‌های فدراسیون بسکتبال و شرایط کرونایی لغو شدند. ما هم برنامه دیدار‌های تدارکاتی ملی پوشان را تغییر دادیم تا بتوانیم بازیکنان را در شرایط بازی نگهداریم.

تیم ملی بسکتبال بعد از مسابقات انتخابی کاپ آسیا، ۲۹ خرداد ماه راهی ژاپن خواهد شد تا اولین دیدار برون مرزی و تدارکاتی خود را در این کشور برگزار کند. تیم ملی بسکتبال کشورمان ۳ دیدار تدارکاتی با تیم ملی ژاپن برگزار خواهد کرد.

بیشتر بخوانید

ملی پوشان بسکتبال برای آغاز اردوی خود به سالن انرژی اتمی نقل مکان کردند

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم ملی بسکتبال ایران فدراسیون بسکتبال المپیک توکیو تیم ملی بسکتبال ملی پوشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۰۵۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برد پرسپولیس در دیدار تدارکاتی مقابل پیکان

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، امروز تیم های پرسپولیس و پیکان یک بازی تدارکاتی در ورزشگاه کاظمی برگزار کردند. هر دو تیم با بازیکناین که در بازی روز گذشته به میدان نرفته بودند یا کمتر در زمین حضورداشتند این دیدار تدارکاتی را انجام دادند و در نهایت شاگردان اوسمار با یک گل پیکان را شکست دادند.

تک گل سرخپوشان را محمد بادپا به ثمر رسانده است.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کدام کشتی گیران سهمیه المپیک را کسب کردند؟
  • 12 کشتی گیر سهمیه المپیک پاریس گرفتند
  • عکس| تفاوت قدی بازیکن استقلال با کاپیتان تیم ملی بسکتبال!
  • شهرداری گرکان اولین دیدار نیمه‌نهایی را برد
  • برد پرسپولیس در دیدار تدارکاتی مقابل پیکان
  • لیگ برتر بسکتبال| برد شهرداری گرگان مقابل مهرام در اولین بازی نیمه نهایی
  • دیدار سرپرست فدراسیون دوومیدانی با ورزشکاران شانس کسب سهمیه المپیک
  • توصیه‌های علیرضا دبیر به ملی‌پوشان کشتی
  • باخت بسکتبالیست های کردستانی در اولین دیدار لیگ دسته اول مردان
  • معرفی ملی‌پوشان آب‌های آرام ایران در انتخابی المپیک