Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر ورزش و جوانان گفت: جدای از بحث المپیک، مجموعه ورزش به عنوان ارزش ملی و میهنی، به شدت نیازمند پشتیبانی و تامین منابع است که نیاز به حمایت دولت داریم.

خبرگزاری میزان - مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و‌ جوانان در نشست اعضای ستاد عالی بازی‌های المپیک و پارالمپیک و روسای فدراسیون ‌های المپیکی با حضور محمدباقر نوبخت برگزار شد، صحبت‌هایی انجام داد که در زیر می‌خوانید:

*سعی شده تا مشکلات مطرح شده کاروان‌های ورزشی ایران را فراهم کنیم تا در بزرگ ترین آوردگاه ورزشی بتوانیم بهترین نتیجه را کسب کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به خاطر بیماری کرونا برگزاری المپیک قرار بود سال گذشته مردادماه باشد، اما با تأخیری یک ساله مواجه شدیم. علی رغم محدودیت‌ها و ملاحظات ۶۰ روز دیگر این مسابقات آغاز می‌شود.

*تفاوت عمده رویداد المپیک با سایر رویدادها در این است که هر کسی نمی‌تواند در آن شرکت کند و محلی برای عرض اندام بهترین ورزشکاران خواهد بود. مثلا در والیبال از بین بیش از ۲۲۰ کشور به امتیاز حضور رسیدیم و در شمشیربازی هم مسابقات بین ۸ قدرت برتر دنیاست. کشتی با وجود بیش از ۶۰ کشور صاحب‌نام تنها در ۶ وزن مسابقات برگزار می‌شود و بهترین‌ها از مسابقات انتخابی گلچین می شوند.

*حضور در المپیک نیازمند گزینش در انتخابی‌ها و کسب بهترین نتایج است که نشان از اهمیت این رویداد دارد. از جهت سهمیه ورودی هم با چند رویداد دیگر رکورد سهمیه را خواهیم شکاند و تا الان تعدادی قطعی شده و پس از این هم بیش‌تر می‌شود.

*ورزشکاران و روسای فدراسیون‌های ما زحمت زیادی کشیدند تا سهمیه‌ها کسب شود و تمامی برنامه‌ها برای حضور در شرایط نرمال تعیین شده و الان که در اردوهای مختلف حاضر می‌‌شویم، ورزشکارانی که با کسی رودربایستی ندارند حالا با امکانات و تدارکات بسیار خوب درحال آمادگی هستند و تلاش می‌کنیم با تمام محدودیت‌ها هیچ کوتاهی صورت نگیرد.

*جدای از بحث المپیک، مجموعه ورزش به عنوان ارزش ملی و میهنی، به شدت نیازمند پشتیبانی و تامین منابع است که نیاز به حمایت دولت داریم. مشکلات مجموعه ورزشی آزادی هم باید با تامین منابع مناسب حل شود تا پایگاه مناسبی داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: بازدید رییس سازمان برنامه و بودجه از اردوی تیم های ملی کشتی + تصاویر

انتهای پیام/

برچسب ها: مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: وزیر ورزش و جوانان مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان تامین منابع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۰۶۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسی فکر نمی‌کرد به سهمیه المپیک برسیم/ ژیمناستیک به خودباوری رسید

رضا خیرخواه در گفت‌وگو با خبرنگار مهر درباره کسب سهمیه المپیک توسط مهدی الفتی گفت: واقعاً آنقدر احساساتی شده‌ام که نمی‌دانم چه بگویم. خدا را شکر می‌کنم که تلاش‌های شبانه روزی‌مان به ثمر نشست. تا همین هفت هشت سال پیش کسی فکر نمی‌کرد روزی ژیمناستیک ایران بتواند به المپیک راه پیدا کند حتی روزی که اینچه درگاهی ریاست فدراسیون را بر عهده گرفت وعده سهمیه المپیک و همینطور مدال بازی‌های آسیایی را داد برخی این حرف‌ها را مورد تمسخر قرار دادند اما خوشحالم که به هر دو هدف رسیدیم.

سرمربی تیم ملی ژیمناستیک هنری ایران ادامه داد: از رئیس فدراسیون تشکر می‌کنم، او برای موفقیت ژیمناستیک ایران از هیچ کاری دریغ نکرد. اگر اینچه درگاهی رئیس فدراسیون نبود قطعاً ما به مسابقات کسب سهمیه هم اعزام نمی‌شدیم چه برسد به اینکه موفق به کسب سهمیه شویم. خودباوری و صرف فعل خواستن توانستن است به ژیمناستیک ایران تزریق شده است. ما چندین سفر برون مرزی برای کسب سهمیه داشتیم و فراهم کردن این سفرها کار سختی است. برای همین مسابقات قطر فکر نمی‌کردم بتوانیم در این مسابقات شرکت کنیم اما فدراسیون هر طور بود ما را راهی قطر کرد.

وی با انتقاد از برخی نظرات غیرکارشناسی تصریح کرد: برخی که دوره مسئولیت‌شان در فدراسیون ژیمناستیک به ۴۵ دقیقه هم نرسید فکر می‌کردند الفتی به المپیک صعود نکرده و اظهار خوشحالی کردند. واقعاً متأسفم که آنها خودشان را جزئی از خانواده ژیمناستیک می‌دانند. اقدامات این افراد که در زمان مسئولیت‌شان ژیمناستیک ایران را زمین زدند فراموش نخواهد شد. حالا که در رقابت با بزرگان ژیمناستیک جهان هستیم همین افراد تلاش می‌کنند واقعیت‌ها را به گونه دیگر منعکس کنند.

خیرخواه خاطرنشان کرد: خجالت‌آور است که آنها رنکینگ الفتی را در جام جهانی قطر به عنوان رنکینگ نهایی او اعلام کردند تا اینگونه اذهان را منحرف کنند. ای کاش حداقل در دشمنی هم اخلاق را رعایت می‌کردند. حتی صفحه کمیته بین‌المللی المپیک هم پیش از مسابقات قطر، او را رنکینگ اول ژیمناست‌های که برای سهمیه المپیک تلاش می‌کنند اعلام کرد. قطعاً ژیمناستیک ایران مسیری که از سال ۹۶ آغاز کرده را ادامه خواهد داد و کاری به این جوسازی‌ها نخواهد داشت. باید از همه همکارانم در تیم ملی، مسئولان فدراسیون ژیمناستیک و همینطور جامعه فرهیخته ژیمناستیک ایران که در طول این سال‌ها ما را مورد حمایت خود قرار دادند تشکر کنم.

کد خبر 6085226 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • رسولی: به اندازه فوتسالیست‌ها به ورزش‌های دیگر که پرچم ایران را بالا می‌برند توجه شود +فیلم
  • کمک هزینه IOC در تیراندازی به افرادی که باید می رسید نرسید
  • خیرخواه:اینچه درگاهی برای ژیمناستیک ایران کم نگذاشت
  • مدام به کسب سهمیه المپیک فکر می کنم/ تجربه ندارم اما ناامید نیستم
  • کسی فکر نمی‌کرد به سهمیه المپیک برسیم/ ژیمناستیک به خودباوری رسید
  • سرعت این نوجوان آمریکایی در حد برق و باد!
  • پاداش تاریخی برای بلندقامتان ایران در صورت کسب سهمیه المپیک
  • وضعیت کاروان ورزش ایران برای المپیک
  • کسب سهمیه المپیک پاریس توسط ورزشکاران زنجانی
  • وضعیت کاروان ورزش ایران برای المپیک/ اسامی کامل مسافران پاریس