Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@17:16:21 GMT

دانشکده علوم پزشکی آبادان به دانشگاه ارتقا یافت

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۰۶۲۴۴

دانشکده علوم پزشکی آبادان به دانشگاه ارتقا یافت

به گزارش ایرنا دکتر شکرالله سلمان زاده روز دوشنبه در مراسم پویش ره سلامت و افتتاح طرح های حوزه سلامت دانشگاه های علوم پزشکی اهواز و آبادان ضمن تبریک سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار داشت: اگرچه اولویت وزارت بهداشت سلامت مردم است اما اقدامات عمرانی و توسعه ای در مناطق کمتر توسعه یافته یکی از اقدامات مفید این وزارتخانه بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اگر در روز سوم خرداد سال ۶۱ ایثارگران برای حفظ این وطن تلاش کردند امروز در خردادماه ۱۴۰۰ سفید پوشان ایران اسلامی در مبارزه با کرونا از حریم سلامت مردم ایران دفاع می کنند.

سلمان زاده گفت: بعد از ۱۳۳ روز در حال عبور از  موج سنگین کرونا از استان خوزستان هستیم هرچند که آثار این خستگی بر چهره‌ مدافعان سلامت نقش بسته است.

وی افزود: نوید می دهم در روزهای آتی با وجود سختی های فراوانی که کادر درمان متحمل شده است این سیر نزولی بیماری همچنان ادامه داشته باشد.

سلمان زاده گفت: در بهمن سال ۹۷ اولین سفر استانی وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی به استان خوزستان صورت گرفت و ایشان قول تبدیل وضعیت دانشکده علوم پزشکی آبادان به دانشگاه را به مردم دادند که امروز محقق شد.

وی افزود: منطقه آزاد اروند به عنوان پهناورترین و پرجمعیت ترین منطقه آزاد کشور و دانشکده علوم پزشکی آبادان به عنوان تنها دانشکده حاضر در مناطق آزاد کشور می تواند به یک دانشکده علمی در منطقه تبدیل شود.

گفتنی است وزیر بهداشت برای افتتاح چند پروژه حوزه سلامت امروز دوشنبه از طریق فرودگاه آبادان وارد خوزستان شد.

 شهرستان های شادگان، خرمشهر و آبادان در جنوب غرب خوزستان زیرپوشش خدمات بهداشتی و درمانی دانشکده علوم پزشکی آبادان قرار دارند.

برچسب‌ها دانشگاه های علوم پزشکی خوزستان آبادان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دانشگاه های علوم پزشکی خوزستان آبادان دانشگاه های علوم پزشکی خوزستان آبادان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی اخبار کنکور دانشکده علوم پزشکی آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۰۶۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان ارائه خدمات درمانی به زوار حسینی در مرز شلمچه اعلام شد

به گزارش خبرنگار مهر، نخستین جلسه ستاد برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی دانشگاه علوم پزشکی آبادان ۱۴۰۳ با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه، معاون بهداشت، مدیران ستادی، فوریت‌های پزشکی و شبکه‌های بهداشت و درمان تابعه در محل دفتر معاونت توسعه برگزار شد.

بر این اساس در اربعین حسینی سال ۱۴۰۳ از پانزدهم مردادماه سال‌جاری فعالیت دانشگاه علوم پزشکی آبادان در مرز شلمچه با استقرار نیروهای خدمات‌رسان حوزه سلامت آغاز و تا یک هفته پس از اربعین ادامه خواهد داشت.

استقرار ۱۱ پایگاه اورژانس جاده‌ای در مسیر زائران، یک پایگاه ثابت با ۱۰ دستگاه آمبولانس و ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس در مرکز شهید سلیمانی شلمچه، استقرار هواپیمای بیماربر در منطقه و نقطه‎‌گذاری هفت محل برای ایجاد سالن‌های سرد برای رفاه حال زائران و مدیریت یکپارچه سازمان‌ها و مؤسسات همکار، بخشی از اقدامات پیش‌بینی‌‎شده دانشگاه علوم پزشکی آبادان در اربعین حسینی پیش‌رو خواهد بود.

کد خبر 6087524

دیگر خبرها

  • وضعیت ویتامین دی مازندرانی ها رو به بهبود است
  • استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه
  • زمان ارائه خدمات درمانی به زوار حسینی در مرز شلمچه اعلام شد
  • همایش تبیین دستاورد‌های عرصه سلامت و تجلیل از فعالان بخش سلامت در شهرستان خوی
  • برگزاری نخستین نشست سلامت برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی
  • تخصیص ۲۷۰ میلیارد ریال اعتبار به شبکه‌های بهداشت چابهار
  • کمبود ۱۰۰۰ نیروی انسانی در حوزه بهداشت و درمان قم
  • همایش تبین دستاوردهای حوزه سلامت در خوی
  • ارتباط ۳۵ ساله نهاد نمایندگی رهبری با دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • راه‌اندازی دانشکده داروسازی در قزوین پس از سال‌ها مطالبه‌گری